okquote:
Kind is eergister geborenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
net geboren kindje 3 dagen oud ofzo
feliciteer de moeder en vader (dohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kind is eergister geborenze is nog geen 2 dagen oud.
ah, je hebt hem toch niet onder gekwijld ?quote:
waar is klonk ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, je hebt hem toch niet onder gekwijld ?
gister 1 dag dan is het vandaag 2quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kind is eergister geborenze is nog geen 2 dagen oud.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga koffie halen, vandaag wordt het toch nog een kutdag geloof ik
Thanxquote:
Neeeej het viel hartstikke mee. Maar ik kwam daar dus. Nou broer gezoend, vrouw gezoend. Dat wilde ik al heul niet met me snotneus. Dus ik zeg tegen die vader van dat kind. Nou hou haar bij mij weg hoor, ben snotverkouden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, je hebt hem toch niet onder gekwijld ?
nou ik kan wel een hele plantage leegdrinken denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga koffie halen, vandaag wordt het toch nog een kutdag geloof ik
kijk zie je, ben je toch weer blij dat je gegaan bentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeej het viel hartstikke mee. Maar ik kwam daar dus. Nou broer gezoend, vrouw gezoend. Dat wilde ik al heul niet met me snotneus. Dus ik zeg tegen die vader van dat kind. Nou hou haar bij mij weg hoor, ben snotverkouden.
Ach zegt ie stel je niet aan en hoppa kreeg dat kind in me klauwen gedruktmoest ermee op de foto en al
En toen werd ik in luv wat een poppetje
Ja geweldig ik werd helemaal softy...hebi k niet snelquote:
Ik heb ze niet. Dacht er eigelijk nooit zo over na. Hoef ze ook nog niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen zijn gewoon leuk (heb er zelf 2)
Aaahwquote:
ik had een ongeluk 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaahween vriend van mij is gister van een ladder afgevallen op zijn rug
Ik vorig jaar nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had een ongeluk 10 jaar geleden
Das van steeds te kijken of niemand je ziet fappenquote:
ik heb een zeer scheenbeenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das van steeds te kijken of niemand je ziet fappen
Whehehahaha ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das van steeds te kijken of niemand je ziet fappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |