quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat verklaard die loop neus van debbie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
later eightpackquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef tripack het volgende:
[..]
mensen ik ben naar huis toe
fijne avond
Tot ziens manquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef tripack het volgende:
[..]
fijne avond
laterzquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef tripack het volgende:
[..]
fijne avond
hoest gegaan bij uitzendbureau's ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
laterzfijne avond verder
ik ga pipi machen
ik ben voor Kpn gegaan en heb dinsdag afspraakquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoest gegaan bij uitzendbureau's ?
oh, ik dacht je je gewoon ging inschrijven bij randstad en tempo-team enzovoortsquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben voor Kpn gegaan en heb dinsdag afspraakbij de uitzendbureau, daar moet ik een test doen, en daarna een mee loop dag en dan een clickgesprek
veel geluk er meequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben voor Kpn gegaan en heb dinsdag afspraakbij de uitzendbureau, daar moet ik een test doen, en daarna een mee loop dag en dan een clickgesprek
naja na dit dus niet meer eerst kijken wat hier uitkomtquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh, ik dacht je je gewoon ging inschrijven bij randstad en tempo-team enzovoorts
[ afbeelding ]
moet je nog steeds 3 toetsen maken dan ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:13 schreef Runx het volgende:
[..]
naja na dit dus niet meer eerst kijken at hier uitkomtals ik de test haal dan is het al bijna goed
weet ik niet ? denk ik niet ik moest eentje op de uitzendbureau zelf doen, daarna heb ik een meeloop dag en dan click geprek me me baas, en dan 4 dagen trainingquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je nog steeds 3 toetsen maken dan ?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
graag gedaan jij nieuwe nederlander [ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Runx het volgende:
deze is geniaal![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)arnavalskostuum.html![]()
![]()
![]()
Geeft niet hoor, k heb straks toch eindelijk weekendquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben er vandoor..![]()
fijne avond mensen..
sorry smokiej
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Runx het volgende:
deze is geniaal![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)arnavalskostuum.html![]()
![]()
![]()
das lekker.. fijn weekend dan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, k heb straks toch eindelijk weekend
Fijne avond![]()
ik zal straks op werk ff een plaatje zoekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
goeimorgen Crazy-P
wat voor skates ?
mogguh madzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh madzik heb em zelfs als wallpaper hier op werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
dan is ze behoorlijk uitgerekt zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb em zelfs als wallpaper hier op werk![]()
nee, wel gewoon normaal formaat..de rest zwart..lekker boeiendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan is ze behoorlijk uitgerekt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |