Ja we helpen elkaar graag dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja matig he.. ziek thuis.. kom je me verzorgen?
Dat wil ik niet horen.. wil graag een kopje soepquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja we helpen elkaar graag dus
Ik ben net weer beter, bijna beter![]()
Beterschap!
Dat kanquote:
ze is heteroquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie ben je, hoe oud ben je, wat doe je, voorkeuren, maten, enzo graag.
quote:
en ben je in de weekenden beschikbaar? niet te vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie ben je, hoe oud ben je, wat doe je, voorkeuren, maten, enzo graag.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja matig he.. ziek thuis.. kom je me verzorgen?
quote:
Je weet wel wat je wilt hequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen.. wil graag een kopje soep
Jij kan dat helemaal niet wetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JonKel ook niet
En ik ook niet btw
2e xquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is nu de 3e x vandaag Cue!
Josti, helemaal niet.![]()
Soms wel jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je weet wel wat je wilt he
Wat vind je lekker, tomatensoep, groentensoep?
Topic openenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2e x
als het tenminste gaat waarover ik denk dat het gaat
Had ik het goedquote:
Met of zonder vermicelli en ballen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soms wel ja
Tomatensoepje graag
Ik zat al te wachten op de editquote:
ja...wil ik je komen vertroetelen ga je een beetje andere mannen ronselenquote:
Met beidenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Met of zonder vermicelli en ballen?
Ja inderdaad, niet goed opgeletquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had ik het goed
Dan idd 2x vandaag.. Afgelopen weken volgens mij zelden en nu ineens.. Pech heb ik he
Vandaag wel leuke collega ontmoet, maar die is niet geintresseerd en volgens mij ook al bezet
en m'n horoscoop zei nog wel iets met liefde enzo ontmoeten
Fok kennende.. vraag je er 6, komt er geeneen..dusja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...wil ik je komen vertroetelen ga je een beetje andere mannen ronselen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, niet goed opgelet![]()
Je gelooft toch niet serieus in die horoscopen hè?
Blond he... dan werkt het allemaal net effe wat minder soepelquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op de edit
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee, al is het wel grappig om te lezen.
Geeft nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Blond he... dan werkt het allemaal net effe wat minder soepel
Door die van de metro heb ik wel eens gedate met iemand.. omdat die gewoon een week lang wel ongeveer klopte of we zorgden ervoor dat ie kloptequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig maarDat is zeker waar..
volgende keer 7 vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok kennende.. vraag je er 6, komt er geeneen..dusja..
Ik was nog bezigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgende keer 7 vragen
en je woont heul aan de andere kant van de wereld
ohja...als er meer mannen waren had je wel iemand anders gevraagd dus....quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was nog bezigEn zoveel mannen zitten hier niet nu
Klopt.. je moet er wat voor over hebben he
Afhankelijk van je reactie stijg of daal je .. het is allemaal zo simpelquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja...als er meer mannen waren had je wel iemand anders gevraagd dus....
voelt zich tweede/derde/vierde keus![]()
`Mijn wereld draait wel om jou hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef JonKeL het volgende:
Ik lees net in mijn horoscoop dat de wereld niet alleen om mij draait![]()
Heel me wereld beeld kapot
Haha leuk verhaal! Helemaal als het wat was geworden..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door die van de metro heb ik wel eens gedate met iemand.. omdat die gewoon een week lang wel ongeveer klopte of we zorgden ervoor dat ie klopteDat was wel grappig
AAAhhhhhhhquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef JonKeL het volgende:
Ik lees net in mijn horoscoop dat de wereld niet alleen om mij draait![]()
Heel me wereld beeld kapot
Haha idd, maarja meer dan een avondje gezellig werd het niet. Bleek toch niet mijn type te zijn. Maar het was wel grappigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha leuk verhaal! Helemaal als het wat was geworden..
Inderdaad..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha idd, maarja meer dan een avondje gezellig werd het niet. Bleek toch niet mijn type te zijn. Maar het was wel grappig
Haha. Ja, maar er zit nog meer opquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met bloemetjes op strategische plaatsen?
Hihiquote:
Haha, nee hoor! Ik weet wel dat ik één iemand waarschijnlijk ga tegenkomen die ik nog nooit heb gezien, maar die gaat niet op mij grazenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:51 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hoopt dat er feestbeesten op je gaan grazen ofzo?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
`Mijn wereld draait wel om jou hoor
Nee niet om mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Dan draait de wereld vast ook om jou
De mijne zei deze week dat ik problemen met computers enzo zou gaan krijgen, en nou geloof ik er niet in ofzo natuurlijk (want dat doe je niet als stabielerige man) maar mijn nieuwverworven laptop vertoont wel de nodige aanloopkuren sinds de week begonnen is. Go figure.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Haha inderdaad. Er staat altijd wel iets in wat op / voor iedereen toepasbaar isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben niet ziekquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr!! nu heb ik echt zin om vertroeteld te worden
Sms je ex-scharrel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr!! nu heb ik echt zin om vertroeteld te worden
Dan wil iemand jou vast wel vertroetelenquote:
die is bang om ziek te wordenquote:
Ik zou niet weten wie...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan wil iemand jou vast wel vertroetelen
Oh, dat gaat niet werken danquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die is bang om ziek te worden
Daarbij woont ie te ver weg
Gisteren waren er genoeg die je wilde zien/knuffelenquote:
Snuitje niet?quote:
Hahahaha dat geeft een heel maf mentaal plaatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Haha, nee hoor! Ik weet wel dat ik één iemand waarschijnlijk ga tegenkomen die ik nog nooit heb gezien, maar die gaat niet op mij grazen
Tis een hilversummerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat gaat niet werken dan
Is het een Brabo die bang is om carnaval te missen?
Oja? Leg uit!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaha dat geeft een heel maf mentaal plaatje![]()
Linkje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gisteren waren er genoeg die je wilde zien/knuffelen
[na je rits foto]
Ik heb geen zin om al die topics terug te gaan lezen, sorryquote:
quote:
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gisteren waren er genoeg die je wilde zien/knuffelen
[na je rits foto]
Oow ja, die zal vast willen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Snuitje niet?
ook al is het als vriendjes zijnde
Hoezoquote:
Nou zag jou daar al half aangevroten daar zo staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja? Leg uit!
[mag via pm hoor]
Maar jij niet?quote:
Ik heb geen zin om op die manier vertroeteld te worden...quote:
Ben jij 25quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[SINGLES] Wat heeft Nouk achter de rits? >> Pics
Dan ben ik benieuwd wat hij dan zal doen.. of hoe jij het dan zou willen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op die manier vertroeteld te worden...
Zit je er toch nog lang aan vast, terwijl je denkt dat hij zo de pijp uit isquote:106-Jarige al tien jaar getrouwd met 45-jarige
AMSTERDAM - Een 106-jarige man en zijn 45-jarige vrouw hebben net hun tienjarig huwelijksjubileum gevierd. "Iedere dag is voor mij Valentijnsdag", aldus de dolgelukkige 106-jarige Wu.
Wu, wiens eerste vrouw overleed, werd verliefd op Xiao toen zij door de familie werd ingehuurd als Wu's verpleegster. In 1999 vroeg hij haar ten huwelijk.
Dat het geen Brabo is en dat hij vanwege carnaval niet ziek wil wordenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou zag jou daar al half aangevroten daar zo staanmet zo'n
naast je
In augustus!quote:
Jah in die zin is het zekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Dat het geen Brabo is en dat hij vanwege carnaval niet ziek wil worden
Hij wil vast knuffelen, maar ik wil meer dan knuffelen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat hij dan zal doen.. of hoe jij het dan zou willen?
en zoals auto zegt.. pm mag natuurlijk ook![]()
Naja, wel eerlijk dat hij dat ook weet, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij wil vast knuffelen, maar ik wil meer dan knuffelen..Dat wil hij vast ook wel. Niet om bot te zijn, maar dat wil ik niet. En dat weet ie..
Aaah okequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij wil vast knuffelen, maar ik wil meer dan knuffelen..Dat wil hij vast ook wel. Niet om bot te zijn, maar dat wil ik niet. En dat weet ie..
Arme Snuitquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Duimelot? Ik weet dat je geen rijke, oude man hoefde, maar als je er zo één zou treffen... [geen idee of hij rijk is, maar toch]
[..]
Zit je er toch nog lang aan vast, terwijl je denkt dat hij zo de pijp uit is
Haha ja inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat zal die vrouw balen, denkt voor dr 40e toch wel zeker van die man verlost te zijn hahahaha
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, wel eerlijk dat hij dat ook weet, toch?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah okeJah nee dan moeten we idd iemand anders voor je zoeken
Ooow ik denk nu echt dat ik heel bot ben, maar dat valt toch wel mee? Ik heb hem dit verteld..quote:
Heb jij ooit op hockey gezeten ?quote:
hahaha oh en bedankt hequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Dat waren mijn eerste gedachten ook
& daarna dacht ik aan jou en je rijke man
Natuurlijk ben je niet bot .. ieder heeft zo zijn smaak/ideeen of heo je het ook wil verwoorden. Heel simpelquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ooow ik denk nu echt dat ik heel bot ben, maar dat valt toch wel mee? Ik heb hem dit verteld..
Nee, als ik iets niet ben, dan is het wel een hockeymeisje. Heb ik een dubbelganger?quote:
Als hij het al weet, dan vind ik niet dat je bot bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ooow ik denk nu echt dat ik heel bot ben, maar dat valt toch wel mee? Ik heb hem dit verteld..
Ik denk het niet nee, want ik heb toen een aantal topics gemist (met CV/Solliciteren/etc.)quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha oh en bedankt he![]()
je hebt de vertaling niet gezien waar ie rijk aan moet zijn geloof ik?
Overigens vind ik hem verder heel lief en leuk! Dat mag dan ook wel gezegd worden, het is echt een schatje. Maar dat willen mannen natuurlijk niet horen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je niet bot .. ieder heeft zo zijn smaak/ideeen of heo je het ook wil verwoorden. Heel simpel
haha nee idd nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Overigens vind ik hem verder heel lief en leuk! Dat mag dan ook wel gezegd worden, het is echt een schatje. Maar dat willen mannen natuurlijk niet horen..
Dan hoop ik maar dat het bij hem zo is overgekomen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als hij het al weet, dan vind ik niet dat je bot bent
Weet hij het niet, dan is het bot
ah vandaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee, want ik heb toen een aantal topics gemist (met CV/Solliciteren/etc.)
Oooo dan kan je helemaal naar de tering gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb nu pas écht een vakantiegevoel!
Vanavond lekker eten bij een vriendin, wijntje erbij etc, en dan morgen carnavalsshoppen, van het weekend helemaal los gaan en hoef pas donderdag weer te werken
Als hij nu je uitleg leest, dan zal dat wel denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het bij hem zo is overgekomen..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb nu pas écht een vakantiegevoel!
Vanavond lekker eten bij een vriendin, wijntje erbij etc, en dan morgen carnavalsshoppen, van het weekend helemaal los gaan en hoef pas donderdag weer te werken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo dan kan je helemaal naar de tering gaan
maastrichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet niet waar ik meer zin in heb... Carnaval in Uden of in Maastricht
probeer niet bij te lezen is niet te doen en verder gewoon echt compleet nutteloosquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Jemig wat gaan die topics hier snel.
niet de hele tijd maar tis buiten wel reuze gezelligquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
daar gaan ze allemaal in de kou staan! mafbollen
Beetje bijblijven stommerikquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Jemig wat gaan die topics hier snel.
't Wordt ook pas leuk als je op de leeftijd bent dat je naar meisjes kijktquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef Thrar het volgende:
carnaval brrrr
heb er nog nachtmerries van! verplicht verkleden op de basisschool enzo
Op school vond ik het leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef Thrar het volgende:
carnaval brrrr
heb er nog nachtmerries van! verplicht verkleden op de basisschool enzo
Ik moet toch tussen het FOK!ken door werken.quote:
Dat was een grapje van mequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
ik was zeeman volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op school vond ik het leukWas in groep 8 de uh prinses (?)
Daarna nooit meer gevierd
Proficiat trouwens! x2!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een grapje van me
En volgens mij houdt ie zn opties open
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik moet toch tussen het FOK!ken door werken.
Das maar 1 kostuum.. Ik ben van alles geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik was zeeman volgens mij
*fotoboek pakt
yup
in groep8 toch niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op school vond ik het leukWas in groep 8 de uh prinses (?)
Daarna nooit meer gevierd
Paraplu en valies incluis?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Das maar 1 kostuum.. Ik ben van alles geweestVan Mary Poppins
tot heks en nog wel andere dingen
Ga nou niet zeggen dat dat geheel ten onrechte was. Jij zei dat je op lieve mannen valt, ik toonde alleen maar aan dat je wat criteria vergat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
Je bent er anders wel als de kippen bij om mijn mooiboys af te kraken
Nee niet als princes verkleed.. maar je hebt toch prins en prinses carnaval? Wij in iedergeval welquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in groep8 toch niet meer
vanaf groep 6/7 ofzo waren we allemaal hippie geloof ik hahahaha
daarvoor ben ik smurf geweesten een keer tijger oh roodkapje ook en de rest weet ik niet meer
en op de middelbareschool zelfs een keer stoeipoes(met t tijgerpakje van toen ik klein was ahum....)
Maar niet op mooiboys! Op lieve mannen, maar met een verder problematisch karakterquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat dat geheel ten onrechte was. Jij zei dat je op lieve mannen valt, ik toonde alleen maar aan dat je wat criteria vergat.
Paraplu sowiesoquote:
Nee dat niet maar een van je fobo foto's heeft een hoog "hey ik zit op hockey" gehaltequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, als ik iets niet ben, dan is het wel een hockeymeisje. Heb ik een dubbelganger?
Hoe kan je dat uitstralen zonder hockystick in de handen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat niet maar een van je fobo foto's heeft een hoog "hey ik zit op hockey" gehalte
volgens mij was het bij ons de laatste keer groep 5. Carnaval wordt hier trouwens helemaal niet zo gevierd heb ik het idee (omgeving amsterdam). Alhoewel ze er in volendam wel wat van kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in groep8 toch niet meer
vanaf groep 6/7 ofzo waren we allemaal hippie geloof ik hahahaha
daarvoor ben ik smurf geweesten een keer tijger oh roodkapje ook en de rest weet ik niet meer
en op de middelbareschool zelfs een keer stoeipoes(met t tijgerpakje van toen ik klein was ahum....)
ohhhhhhhh je was prinses ok ik begrijp t!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet als princes verkleed.. maar je hebt toch prins en prinses carnaval? Wij in iedergeval wel
Ik was toen punker in groep 8
Je weet wat voor reputatie hockeymeisjes hebben en hoe die opmerking dan dus overkomt he?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat niet maar een van je fobo foto's heeft een hoog "hey ik zit op hockey" gehalte
Hockeyslet is een levensstijl, heeft verder weinig met hockey te maken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat uitstralen zonder hockystick in de handen?
hoiquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar niet op mooiboys! Op lieve mannen, maar met een verder problematisch karakter
Ook geen jongetje verkleed als Schoorsteenveger die de hele tijd achter je aanliep?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Paraplu sowieso
Zo'n band om de buik
Hoedje
Maar geen valies
Dat snap ik jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hockeyslet is een levensstijl, heeft verder weinig met hockey te maken!
Wie was dat ook al weer laatst? Grijsmuisje of zo?
Dat is me nog nooit geluktquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook geen jongetje verkleed als Schoorsteenveger die de hele tijd achter je aanliep?
Haha. Ach, dat vragen we je volgende week wel - wat was leuker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
I knowquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je weet wat voor reputatie hockeymeisjes hebben en hoe die opmerking dan dus overkomt he?
Owww werkelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hockeyslet is een levensstijl, heeft verder weinig met hockey te maken!
Wie was dat ook al weer laatst? Grijsmuisje of zo?
ws daar waar ie t lekkerst geneukt heeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ach, dat vragen we je volgende week wel - wat was leuker?
is dit niks voor jou morgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel waar, het zijn allemaal van die tragisch hippe, niet al te intelligente mooiboys met artistiek haar of een pet en ze zijn allemaal op zoek naar een surrogaatmoeder die hen zal vertroetelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef Ripley het volgende:
Maar niet op mooiboys! Op lieve mannen, maar met een verder problematisch karakter
Oke, we zullen het horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ws daar waar ie t lekkerst geneukt heeft
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ws daar waar ie t lekkerst geneukt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie gaat er neuken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laten we t hopen
tenminste een die dit weekend gaat neuken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laten we t hopen
Ik dacht dat alleen mensen van boven de rivieren nog geloofde in die mythequote:
Hey, ik kom nog in de buurt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laten we t hopen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wel waar, het zijn allemaal van die tragisch hippe, niet al te intelligente mooiboys met artistiek haar of een pet en ze zijn allemaal op zoek naar een surrogaatmoeder die hen zal vertroetelen.
Dat zullen er vast wel meer zijn...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laten we t hopen
Kijk, hier hebben we nummer tweequote:
Welke mythe?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mensen van boven de rivieren nog geloofde in die mythe
quote:
Ik zie een matchquote:
heb helaas de kids anders kwam ik mee doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, ik kom nog in de buurt!
Al zou dat wel ná het weekend worden, ben nl. pas maandag in Maastricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er met carnaval eigenlijk alleen maar flink wordt rond gesletquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb helaas de kids anders kwam ik mee doenAndere keer beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is geen mythe, dat is gewoon zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat er met carnaval eigenlijk alleen maar flink wordt rond geslet
een voetbalmatch? of een tennismatch? of bedoel je een lucifer?quote:
Seksmatchquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een voetbalmatch? of een tennismatch? of bedoel je een lucifer?
Da's wel heel Belgisch gedacht he?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een voetbalmatch? of een tennismatch? of bedoel je een lucifer?
En er worden extra babies geboren 9 mnd na carnavalquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is geen mythe, dat is gewoon zo
Bier drinken & sletten
Scheidingsadvocaten & de Raad draaien hier overuren na carnaval
het is vlakbijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's wel heel Belgisch gedacht he?
danke zullequote:
Juistquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En er worden extra babies geboren 9 mnd na carnaval
aah dus er kan toch mogeljk iemand straks grazen aan je danquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist
Waarbij "onbekend" achter vader staat
misschien heb ik wel een kindquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist
Waarbij "onbekend" achter vader staat
Kan altijd, maar dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah dus er kan toch mogeljk iemand straks grazen aan je dan
Hihiquote:
Je geeft nu al zelf toe dat er dus meer zijn. Plus ik heb foto's gezien van de laatste. Je schaamt je gewoon voor ze om ze aan me voor te stellen.quote:
dat is nu eigenlijk een van de redenen wat carnaval minder maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat er met carnaval eigenlijk alleen maar flink wordt rond geslet
Ik had het over exenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je geeft nu al zelf toe dat er dus meer zijn. Plus ik heb foto's gezien van de laatste. Je schaamt je gewoon voor ze om ze aan me voor te stellen.
linkjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik moet ff kei hard lachen
een reclame van mooie mensen .nl of zoiets
een datingsite
en ze laten toch een gedrocht zien!!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar dan in het buitenland gelukkig
Edit: Dat sloeg dus op mij...
ik d8 al, heb wat gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar dan in het buitenland gelukkig
Edit: Dat sloeg dus op mij...
quote:
Iets met vakanties en ONS...quote:
Zo'n ramp is dat nou ook weer niet en zo groot is de kans ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef Ludootje het volgende:
Iets met vakanties en ONS...
En ja, m'n moeder heeft me al helemaal uitgekafferd, dus laten we dat hier maar overslaan![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Iets met vakanties en ONS...
En ja, m'n moeder heeft me al helemaal uitgekafferd, dus laten we dat hier maar overslaan![]()
Ik ken jou. Jij zoekt ze daar gewoon op uit. Die uit Australië paste ook in dit plaatje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef Ripley het volgende:
Ik had het over exenJij kent maar 1 ex en daar is deze omschrijving enigszins op van toepassing
Het was reklame op tv dus heb geen linkjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
linkje
-edit- ben nl benieuwd of t echt zo'n gedrocht is
Woon je thuis en ben je op zoek naar een surrogaatmoeder?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef Ludootje het volgende:
Niet, die was niet hippig en ook niet domquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken jou. Jij zoekt ze daar gewoon op uit. Die uit Australië paste ook in dit plaatje.
Ze zei dat ze aan de pil was... Maar je hebt van die vrouwen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo'n ramp is dat nou ook weer niet en zo groot is de kans ook niet
En nu ga ik een culinair hoogstandje bereiden van spaghetti, bloemkool, kip en tomaat!![]()
Nee, maar was zo stom om toen ik dronken mama aan de foon had iets eruit te flappenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Woon je thuis en ben je op zoek naar een surrogaatmoeder?
Welke dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haha geweldigquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar was zo stom om toen ik dronken mama aan de foon had iets eruit te flappen
Hahahaquote:
Ik dirigeer net ludootje in jouw richting. Beetje op blijven letten. Hij zegt domme dingen tegen zijn mama en hij is vast nog niet boven de 27.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
ipv mijn liefdesleven met de grond gelijk te maken ja
quote:
Ook de laatste keer dat ik trouwens zoiets stoms heb gedaan... In the heat of the moment blah blah blah. Geen excuusquote:
Ik vind het een beetje vreemd dat ze het verteld heeft.. Ik denk niet dat ik dat zou doen.. Maar laten we daar vooral geen discussie van maken. Of doelde je hiermee op; het aan je moeder vertellen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ook de laatste keer dat ik trouwens zoiets stoms heb gedaan... In the heat of the moment blah blah blah. Geen excuus
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat ze het verteld heeft.. Ik denk niet dat ik dat zou doen.. Maar laten we daar vooral geen discussie van maken. Of doelde je hiermee op; het aan je moeder vertellen?
Oow, hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja
Ik heb van haar niks gehoord gelukkig
Dus er is niets aan het handje!
neukze!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik word zo opgehaald. Fijne avond iedereen!![]()
Fijne avond!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik word zo opgehaald. Fijne avond iedereen!![]()
ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die friendzone zo maf haha
er is niks mis met de friendzone, als je maar zelf doorhebt dat je erin zitquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die friendzone zo maf haha
Ja, sorry, je bent niet mijn typequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik heb ook geen tv op t momentquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
kut ik ben al te laat en het was geen net 5 bedenk ik me net
de datingssite heet mooiemensen.nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tv op t moment
En heeft ie geen naam, dat ie misschien op te zoeken is ofzo?
de mannen die ik heet vind waar ik nu bevriend mee ben zou ik alsnog doen geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:29 schreef Murmeli het volgende:
friendszone een lam excuus? kweetniet. op zich kan spanning die er eerst was wel verdwijnen als je lang vrienden bent ofzo. maar als dat zo is dan had het denk ik uberhaupt niets geworden want dan was die spannin misschien sowieso wel verdwenen ook al was je wel gaan sexen met elkaar...
maar ik weet het niet. het is bij mij nog nooit misgegaan om die reden...
tijd voor foto's dus!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb mijn outfit voor carnaval binnen! Ik word bij, heel snoezelig, pluizig, schattig...
quote:
quote:
ah ok. ik weet het eigenlijk niet. ik heb niet zo snel dat ik het met iemand wil doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mannen die ik heet vind waar ik nu bevriend mee ben zou ik alsnog doen geloof ik
En dan is er nog een grijs gebied tussen willen en doen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. ik weet het eigenlijk niet. ik heb niet zo snel dat ik het met iemand wil doen.
MURM!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:40 schreef Murmeli het volgende:
knuffeltje!!!! gezellig
ehh verschil tussen willen en doen? ehhh als ik wil doe ik het wel hoornou ja tenzij de andere kant niet wil
Ik ook niet. Gemiddeld slechts 3 keer per dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. ik weet het eigenlijk niet. ik heb niet zo snel dat ik het met iemand wil doen.
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
Vanavond how to lose a guy in 10 days.
viel Spaß!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken
Vanavond naar een kennisje van me "van vroeger", dus ik ben er weer weg van nu. Meld me straks nog wel ff.
Ja die onderste in het zwartquote:
*graast*quote:
Ik heb mijn gras-jurkje net uit gedaanquote:
'Nice'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken
Vanavond naar een kennisje van me "van vroeger", dus ik ben er weer weg van nu. Meld me straks nog wel ff.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn gras-jurkje net uit gedaan![]()
dat graast wel een stuk makkelijker jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht af!quote:
Uhuh..quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat graast wel een stuk makkelijker ja
heb je geen plaatje van t jurkje ben benieuwd hoe dat er uit zietquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En een plaatje zonder dat jurkje voor de rest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je geen plaatje van t jurkje ben benieuwd hoe dat er uit ziet
Ik heb daar liever een kaal stuk land, dan dat je kan grazenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat graast wel een stuk makkelijker ja
Nee, nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je geen plaatje van t jurkje ben benieuwd hoe dat er uit ziet
Die had jij toch al?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En een plaatje zonder dat jurkje voor de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jij denkt weer meteen door...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb daar liever een kaal stuk land, dan dat je kan grazen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Die had jij toch al?I knowwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet
En dat ding hangt beneden en ik ben lui
[maar stel je er niet teveel van hoor hoor! Haha]
[..]
Die had jij toch al?Shit ik zag je spoiler nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Het is de afgelopen dagen extra erg jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij denkt weer meteen door...
quote:
Sukkeltje!quote:
Even iemand regelen voor het weekendquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is de afgelopen dagen extra erg ja![]()
welke van de 5 heb jij?quote:
Ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Thrar het volgende:
joey is terug en iedereen is meteen weer geil hier
ook niet van internet af te halen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet
En dat ding hangt beneden en ik ben lui
[maar stel je er niet teveel van hoor hoor! Haha]
Oei, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook niet van internet af te halen?
Nah zo ben ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Sukkeltje!
[..]
Even iemand regelen voor het weekend
Heb je ook meteen weer trek in zo'n sappig poesje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Thrar het volgende:
blow the candle out?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
Make sure before you blow the candle out, you remeber how to cross the room.
De 6equote:
waarom zou t jou beter vergaan dan de restquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is de afgelopen dagen extra erg ja![]()
ik pm je 7 t/m 12 dan wel ffquote:
Ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je ook meteen weer trek in zo'n sappig poesje?
Oppassen jijquote:
Ik heb Joey daar niet voor nodig hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Thrar het volgende:
Je hebt principes?quote:
Dat is toch altijd zo.. bij jezelf is het altijd erger dan bij anderenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom zou t jou beter vergaan dan de rest
Me tooquote:
nee, ben niet geil op dit momentquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je ook meteen weer trek in zo'n sappig poesje?
Wat zijn de dames weer aardig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb Joey daar niet voor nodig hoor
Homoquote:
Ik ben wel zo hoorquote:
ah valt wel mee, alleen bij mij is t t ergst!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo.. bij jezelf is het altijd erger dan bij anderen
Voor tussendoor... Na 1,5 uur heeft ze sensilube nodig...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hard met een kopje koffie erbij ofzo?
tuurlijk duimquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah valt wel mee, alleen bij mij is t t ergst!
Ik weet dat jij dat weetquote:
Nee nog steeds ziek.. morgen ook vrij gevraagd. Koppijn is nu toch het ergste van alles zeg maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Thrar het volgende:
cuetje nog steeds ziek of gaat het alweer wat beter?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee nog steeds ziek.. morgen ook vrij gevraagd. Koppijn is nu toch het ergste van alles zeg maar
Misschien wel ja, kijk wel wanneer ik moe ben. Gister vroeg willen slapen, maar door alles lig je dan weer twee uur wakker, dat schiet ook niet opquote:
wat heeft koffie met glijmiddel te maken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor tussendoor... Na 1,5 uur heeft ze sensilube nodig...
over wie hebben we het nu, automaatje ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor tussendoor... Na 1,5 uur heeft ze sensilube nodig...
dat is een ranzige combi zegt hier iemandquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow!
Die spaghetti met bloemkool, tomaat en kip smaakte verrassend goed
ik fronsde ook ff, hoe eet je dat uberhaupt ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is een ranzige combi zegt hier iemand
dat is toch zo irritant, urenlang liggen draaien in bedquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wel ja, kijk wel wanneer ik moe ben. Gister vroeg willen slapen, maar door alles lig je dan weer twee uur wakker, dat schiet ook niet op
Komt wel goed
ookal slaap je niet dan rust je tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wel ja, kijk wel wanneer ik moe ben. Gister vroeg willen slapen, maar door alles lig je dan weer twee uur wakker, dat schiet ook niet op
Komt wel goed
Dat viel gelukkig wel mee.. maar je komt wel wat uurtjes echt slaap tekort erdoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat is toch zo irritant, urenlang liggen draaien in bed
Positivitelingquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
ookal slaap je niet dan rust je toch![]()
![]()
Kip en spaghetti snap ik dan niet echt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook helemaal geen goede combi
A mocht kiezen omdat ze vandaag jarig is en die koos dit.
Ik heb de bloemkool heel fijn gesneden en geroerbakt en de kip erbij gegooid en op t allerlaatst de tomaatjes (in stukjes gesneden)
En dat door de spaghetti, vreemd genoeg smaakte het dus wel redelijk
Ja echte slaapquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat viel gelukkig wel mee.. maar je komt wel wat uurtjes echt slaap tekort erdoor
[..]
Positiviteling
Maar klopt, al zie bovenstaande.. je mist wel iets.
Heel goedquote:
Die drink ik als zij dr kutje ermee insmeert.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat heeft koffie met glijmiddel te maken?
het is echt weer helemaal goed met je ballen gekomen hè?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die drink ik als zij dr kutje ermee insmeert.
Nee die gaat wat langer meequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
over wie hebben we het nu, automaatje ?
Does niet zo viesquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die drink ik als zij dr kutje ermee insmeert.
Naja vandaag had ik een wat mindere dag. Maar kga weer vroeg naar bed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
het is echt weer helemaal goed met je ballen gekomen hè?
Oh, smeer jij je kutje dan in met koffiequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Does niet zo vies
Glijmiddel is niet om te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |