quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik moet hem gewoon waarschuwen voor de mogelijke bijwerkingen wat het Nouken..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houden
Ik vind van wel. Het is even doorzetten aan het begin, maar als je merkt dat je conditie er op vooruit gaat en je gewicht naar beneden dan heeft het wel een verslavende werking. Voordeel is ook dat je er maar weinig voor nodig hebt: goede schoenen, sportkleding en gaan. En je kan het lekker buiten doen, in plaats van een muffe sportschool, en op een moment dat het je zelf uitkomt.quote:
quote:
Van d'r beste kant of zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en je staat nog wel zo leuk op die foto's!
Evy is goed programma idd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Het is even doorzetten aan het begin, maar als je merkt dat je conditie er op vooruit gaat en je gewicht naar beneden dan heeft het wel een verslavende werking. Voordeel is ook dat je er maar weinig voor nodig hebt: goede schoenen, sportkleding en gaan. En je kan het lekker buiten doen, in plaats van een muffe sportschool, en op een moment dat het je zelf uitkomt.
Alle kanten zijn gelijk, maar sommige kanten zijn meer gelijk dan anderen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar goede kanten!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
@dawg: ik denk dat hier maar met mijn vrienden over praat... Wellicht denken zij hier hetzelfde over, maar door tegen mij te zeggen dat ik verkeerd bezig ben, schiet ik helemaal niets mee op. Heeft als effect dat ik er helemaal niet meer over wil praten. Lijkt me ook geen oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat zeg ik niet. Ik vind dat je aan wat heen en weer flirten gewoon veel gewicht hangt. Los van of die kerel wel of niet gebonden is, daar zou ik me pas druk om maken als het echt verder gaat dan flirten (en als dat zo is, dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
@dawg: ik denk dat hier maar met mijn vrienden over praat... Wellicht denken zij hier hetzelfde over, maar door tegen mij te zeggen dat ik verkeerd bezig ben, schiet ik helemaal niets mee op. Heeft als effect dat ik er helemaal niet meer over wil praten. Lijkt me ook geen oplossing.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
Foto van achter de rits:Spannend hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
Foto van achter de rits:das geen rits, dat zijn knopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik!quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een eer, beetje jammer dat ik weer weg moet! Ik ga naar de les, leuke mannen kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |