Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef wise het volgende:
dan neem je er toch meer. 5 per uur kan makkelijk
als ik dalijk dood ben is het jullie schuld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef wise het volgende:
dan neem je er toch meer. 5 per uur kan makkelijk
wat een onzinquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Timmor het volgende:
Dit kan er dus gebeuren bij meer dan 1 in de 2 uur ...
[ afbeelding ]
Je gaat niet dood, je voelt je alleen licht in je hoofd en af en toe kramp in je buik. 10 kan ook, maar ik zou 5 doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
als ik dalijk dood ben is het jullie schuld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Timmor het volgende:
Dit kan er dus gebeuren bij meer dan 1 in de 2 uur ...
[ afbeelding ]
ik heb wel de speciale sinasappelversie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef LoggedIn het volgende:
Zo lekker zijn ze toch niet? Ik gebruik ze nu ook redelijk veel, maar heb er niet zon moeite mee ze niet te overgebruikenHoestsiroop daarintegen; waarom verdunnen ze dat spul niet dat je gwn een glas kan nemen ipv 1 zon klein kutbakje per 24h
Tequilla schenk je nog groter man
Hoestdrankquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef LoggedIn het volgende:
Zo lekker zijn ze toch niet? Ik gebruik ze nu ook redelijk veel, maar heb er niet zon moeite mee ze niet te overgebruikenHoestsiroop daarintegen; waarom verdunnen ze dat spul niet dat je gwn een glas kan nemen ipv 1 zon klein kutbakje per 24h
Tequilla schenk je nog groter man
Waarom denk jij dan dat ik in de apotheek me boodschappen doe?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoestdrank![]()
Dat moeten ze gewoon in literflessen verkopen bij de supermarkt. Of in de kroeg serveren in een mixje met bacardi oid.
]quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
wat de neuk dat plaatje? wat de fuck is dat?
* LoggedIn checktquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
ik heb wel de speciale sinasappelversie.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoestdrank![]()
Dat moeten ze gewoon in literflessen verkopen bij de supermarkt. Of in de kroeg serveren in een mixje met bacardi oid.
Die dat ze high worden op cough medicine om de ratings van hun cctv show omhoog te krijgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik krijg southparkbeelden in mijn hoofd
Paint ter verduidelijking:quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
* LoggedIn checkt
Die heb ik ook. Met Vitamine C
Die zijn het jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:27 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
Paint ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die dat ze high worden op cough medicine om de ratings van hun cctv show omhoog te krijgen?
Animals close up with a wide angle lens
Mooie paint!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:27 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
Paint ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |