pfoe goeie om te lezen. Sowieso heb ik altijd moeite als ik mn ogen emolike heb opgemaakt (zoveel eyeliner !) om bij het schoonmaken niet gelijk mn wimpers mee -weg- te vegenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohh ik ben nog steeds heeel blij met de tip van SHE om vasaline te kopen!!![]()
Ik smeer het echt overal op. Handen, voeten wimper, wenkbrauwen.![]()
Maar heb net nog een handig trucje ondekt met vasaline. Ik had per ongeluk waterproof mascara gekocht ipv de normale en die kreeg ik er met mijn make-upremover niet af.
Heb een watje met vasaline besmeerd en de mascara kwam er zo af. Daarna nog met de make-up remover en de hele zooi is er af zonder dat de huis rondom mijn ogen helemaal brandt.
Heerlijk spul!!
Had je er nu wel of geen interesse bij want dan kan ik voor je vragen ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, zo'n palet iets vind ik wel handig,maar ik weet niet hoe duur dat van die chick is
?
Niet direct reageren, eerst alles lezen.
Ik denk niet te wit want dat maakt bleek en voor je het weet zit je met clownswangetjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef Psych-case het volgende:
Is het hebben van een make up spiegel met verlichting een overbodige luxe?
In de winter heb ik nl. vaak geen goed daglicht.
Wat voor kleur verlichting is dan ideaal om daglicht te nabootsen? Wit?
Ja ik ook!! ik wrijf dan veel te hard omdat het anders niet loslaat..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Elfy het volgende:
[..]
pfoe goeie om te lezen. Sowieso heb ik altijd moeite als ik mn ogen emolike heb opgemaakt (zoveel eyeliner !) om bij het schoonmaken niet gelijk mn wimpers mee -weg- te vegen
Ik vind het wel handig, ik heb gewoon geel licht boven de spiegel, maar dat zat er al toen ik hier kwam wonen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef Psych-case het volgende:
Is het hebben van een make up spiegel met verlichting een overbodige luxe?
In de winter heb ik nl. vaak geen goed daglicht.
Wat voor kleur verlichting is dan ideaal om daglicht te nabootsen? Wit?
Klinkt goed!! Leuk dat het goed bevallen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef Burdie het volgende:
Nou, even kort. Eerste les was super! Een heel stuk professioneler ook dan ik had verwacht, en ze gaan snelllllllllllllllll!!!
Gisteren morfologie behandeld en geleerd hoe je de basis op moet zetten voor make-up: reinigen, concealer aanbrengen, foundation mengen en aanbrengen, afpoederen.
Ik heb gewerkt met foundation van M.A.C. en dat was echt fijn spul. Ik denk dat ik zelf ook twee flesjes ga halen
.
Ohja, ik betaalde meer maar de verzendkosten worden hoger naarmate je meer kooptquote:
Ik wil denk ik de shimmer,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, ik heb gewoon geel licht boven de spiegel, maar dat zat er al toen ik hier kwam wonen.
Ik heb vandaag de coastal scent 88 palet gezien bij Burdie, de matte, die wil ik en niet de shimmer.
En de eerste visagieles van Burdie was leuk (ook als 'model'). De basisdingen; reinigen, basis, concealer en foundation en afpoederen.
Ja, je pikt zelf ook handige tips op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil denk ik de shimmer,.
Cool dat je model kon zijn,.
Ik ben blij dat ik die neiging heb kunnen onderdrukken. Was een duur grapje geworden aangezien alles hier in de vuilnisbak is beland.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ohja, ik betaalde meer maar de verzendkosten worden hoger naarmate je meer kooptDat wist ik niet.
Bij de kassa kan je dingen verwijderen. Niet vergeten om dan even opnieuw te laten berekenen want anders rekent hij hem alsnog gewoon mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje, ik ben bezig op EDMHoe haal je iets weer uit je shoppinbag?
Thanks!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de kassa kan je dingen verwijderen. Niet vergeten om dan even opnieuw te laten berekenen want anders rekent hij hem alsnog gewoon mee.
Om nog even terug te komen op bovenstaande:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:24 schreef heaven7 het volgende:
Welke kwast van EDM is het grootste om lekker poeder mee op je gezicht te mikken? Zo groot mogelijk wil ik em
Oh, ik ga sowieso bij coastalscents bestellen, dus wie een goedkoop palette van ebay wilt, moet 'm zelf maar bestellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef Burdie het volgende:
Ik wil wel bestellen, maar heb dit weekend waarschijnlijk weinig/geen tijd.
Stuur me anders even een PM als je interesse hebt, dan maak ik eerst even een inventarisatie.
88 Piece Makeup Palettequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik ga sowieso bij coastalscents bestellen, dus wie een goedkoop palette van ebay wilt, moet 'm zelf maar bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |