Haha ja da's een overdosis!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook tot ik in het ziekenhuis patienten moest verzorgen met zwitsal producten. Toen was er ik er heel snel klaar mee.
Dat is idd degene die ik zag, die van 24 dollar toch? Die zou ik idd graag willen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Burdie het volgende:
Wil je zoiets, twist?
Ik wil er wel een voor je bestellen hoor, als je me zegt wat je wilt.
[ afbeelding ]
Klopt, hij is 24 dollar. Ik wil zelf ook nog wat bestellen van diezelfde website, dus dan kunnen we het mooi in één keer doen! Scheelt weer verzendkostenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is idd degene die ik zag, die van 24 dollar toch? Die zou ik idd graag willen hebben.![]()
Morgen even over hebben?
Ben je al zenuwachtig voor je eerste les trouwens? Ik niet.
Gaaffff filmpje!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:44 schreef Assiej het volgende:
LADIESSSSSS!!
FILMPJES TIJD!
Deel 2 ( die link vind je rechst in de balk als je op meer info/more info klikt!!! en tevens de producten die ik gebruikt heb )
Geheh sorry voor mijn brakke engels!
Het filmpje over de mascara komt nog!! Ik moest eerst even checken of deze online kwam aangezien die nog geupload moest worden!
EN NU!!!!
Heb ik straks!
om 7 uur mijn éérste visagie "les" ... krijgen we de materialen ( al weet ik al wel wat er allemaal in zit ) maar toch!Spannenddd
Oh kan ik ook in die deal mee doen? Ik wil ook zo'n palet,quote:Op maandag 23 februari 2009 22:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, hij is 24 dollar. Ik wil zelf ook nog wat bestellen van diezelfde website, dus dan kunnen we het mooi in één keer doen! Scheelt weer verzendkosten.
Morgen mijn eerste les ja, ik ben niet zenuwachtig, meer benieuwd wat ik kan verwachten!
Veel plezierquote:Op maandag 23 februari 2009 22:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, hij is 24 dollar. Ik wil zelf ook nog wat bestellen van diezelfde website, dus dan kunnen we het mooi in één keer doen! Scheelt weer verzendkosten.
Morgen mijn eerste les ja, ik ben niet zenuwachtig, meer benieuwd wat ik kan verwachten!
Ik was een tijdje terug benaderd door een merk / meid die had een merk wat dierproef vrij isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil stiekem ook zo'n palet, maar ik heb nog nergens kunnen vinden of 'ie proefdiervrij is (iemand anders wellicht wel? ), dus dat gaat voorlopig nog niet door.![]()
.
Klinkt best leuk, Astrid ! En van je moeder snap ik dat ook best wel,.
Volgende keer dus het echte werk?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:34 schreef Assiej het volgende:
lieve compliments en interesse thanks ladies![]()
!
Wow, mijn opleiding is een stuk goedkoper (maar ik doe dan ook alleen maar visagie A nu, als ik B en C er achteraan zou doen zou ik ook op dat bedrag uitkomen ongeveer).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:13 schreef Assiej het volgende:
Nou ik kreeg dus net een mailtje dat we a.s. maandag NIET op modellen gaan werken maar op ons zelf
( op elkaar dus ) !!
En die koffers zijn niet duur maar de hele opleiding is duur ¤ 2700,95 ,-
Oh dan moet je ze straks wel even showen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Loqi het volgende:
Ik heb eindelijk m'n nagelsetje binnen! Er was iets misgegaan bij het koeriersbedrijf![]()
Straks eens even lekker mee spelen
Vandaar dat ik ze omste beurten doequote:
Van het costalscentsforum:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil stiekem ook zo'n palet, maar ik heb nog nergens kunnen vinden of 'ie proefdiervrij is (iemand anders wellicht wel? ), dus dat gaat voorlopig nog niet door.![]()
.
Oh, ik bedenk me net dat het bij ons anders gaaat. Hier heb je alleen A en B en daarna ben je visagist. Samen kost het bijna 2000 euro.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze omste beurten doe
want als ik bv. na A het niks meer aan vind en ik wil stoppen
krijg ik de rest van het geld niet terug ookal is dat dan wel betaald...
je bent na A-B-C pas een visagist....
Nu de eerste module kost al ongv * weet niet precies * ¤ 1100,-
Ik wil misschien ook wel mee doen. Heb je toevallig een linkjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van het costalscentsforum:
Coastal Scents does not test anything on any animals.
Doe je mee met de minigrouporder?.
Heb je nu de baby-kabuki? Ik wacht zelf nog op mijn long-handle kabuki, en kan tot die tijd nog niets over de grootte ervan zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:24 schreef heaven7 het volgende:
Welke kwast van EDM is het grootste om lekker poeder mee op je gezicht te mikken? Zo groot mogelijk wil ik em
Moet ie per se van EDM zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:24 schreef heaven7 het volgende:
Welke kwast van EDM is het grootste om lekker poeder mee op je gezicht te mikken? Zo groot mogelijk wil ik em
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil misschien ook wel mee doen. Heb je toevallig een linkje?
Wat heb jij allemaal aan lessen danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me net dat het bij ons anders gaaat. Hier heb je alleen A en B en daarna ben je visagist. Samen kost het bijna 2000 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |