Wat een vertrouwen in jequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef -SG- het volgende:
Moeder van -SG-: En -SG- ga je slagen?
-SG-: *heel zelfverzekerd, ik ga slagen ja..
Moeder van -SG-: ...
-SG-: Is het niet dit jaar dan is het wel volgend jaar.
Moeder van -SG-:![]()
Dan moet het wel goedkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef -SG- het volgende:
Ik sta tot nog toe nog maar twee keer een 5 waarvan ik er 1 makkelijk kan ophalen naar een goede 6.
Ook hoi, wat een verschil tussen de voor en na opruimen foto van je bureauquote:
HAHAhA n3rd!!!:(quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben bezig met het leren van HTML5/XHTML5, de toekomstige versie. Nu voel ik me nerdig.
Behoorlijk hequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ook hoi, wat een verschil tussen de voor en na opruimen foto van je bureau
Hij/zij quote het even zodat hij/zij het niet zelf hoeft te typenquote:
Kepotttt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lavalamp, wat doe je
Nah, eerst was er onder zo'n gele bult en boven en moet het eerst opwarmen, toen ging die onderste open en kwam er allemaal geel pus uit, even wachten tot het warm isquote:
Lavalampenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lavalamp, wat doe je
Fotoreportage van de gehandicapte lavalamp komt eraanquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nah, eerst was er onder zo'n gele bult en boven en moet het eerst opwarmen, toen ging die onderste open en kwam er allemaal geel pus uit, even wachten tot het warm is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |