abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:21:22 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66256203
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een kitten moeten ontwormen of ontvlooien? Vreemd dat dit kennelijk nodig was.
Dat móet altijd. En daarna sowieso elk jaar ook nog
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:59:54 #27
81894 godigita
Trollercoaster
pi_66269359
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat móet altijd. En daarna sowieso elk jaar ook nog
Inderdaad, ik hou het wel goed bij, sommige soorten wormen zijn overdraagbaar van kat op mens.
pi_66277952
[quote]Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een kitten moeten ontwormen of ontvlooien? Vreemd dat dit kennelijk nodig was.[quote]

Ontwormen op 2, 4 en 6 weken leeftijd en op 2, 4 en 6 maanden leeftijd. Bij voorkeur met Milbemax welke ook tegen hartworm werkt
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:49:25 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66278083
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:46 schreef duivelin1 het volgende:
[quote]Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een kitten moeten ontwormen of ontvlooien? Vreemd dat dit kennelijk nodig was.[quote]

Ontwormen op 2, 4 en 6 weken leeftijd en op 2, 4 en 6 maanden leeftijd.
En dan elk half jaar of jaar zn verdere leven ja.
pi_66278139
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En dan elk half jaar of jaar zn verdere leven ja.
dat spreekt voor zich toch?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:52:49 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66278263
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

dat spreekt voor zich toch?
Je hebt het hier wel over TS.
pi_66278956
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Kahlen het volgende:
Maar kort gezegd komt het dus in het voorjaar wel weer goed omdat er dan weer volop aanbod is?
Nog een maandje en het loopt weer vol met zwangere poezen. Maar luister eens, ga gewoon naar een asiel dan. Dan zijn ze gechipt, wormloos en geen vlooien, geënt en de castratie erbij voor zo ongeveer 90 euro. Een gratis kitten halen en je krijgt alsnog deze kosten maar dan vaak nog hoger bij een reguliere dierenarts.
Natuurlijk moet je ze blijven ontvlooien en ontwormen als je geen theater van je huis wil maken of zelf geen builenpest wil krijgen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 16:34:51 #33
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_66282552
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef godigita het volgende:
Als je vlakbij Amsterdam woont, mijn schoonvader heeft heel binnenkort kittens.
TVP! Als er een pikzwarte kater bij zit hou ik me aanbevolen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:43:51 #34
81894 godigita
Trollercoaster
pi_66282885
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Skaai het volgende:

[..]

TVP! Als er een pikzwarte kater bij zit hou ik me aanbevolen
Staat genoteerd.
pi_66319496
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt het hier wel over TS.
Kijk, als je niet normaal wilt reageren, prima. Maar verwacht je nu een zinnige reactie van mijn kant hierop?

Maar afijn, ik heb binnenkatten die geen rauw vlees krijgen, heb geen last van vlooien of wormen en geef dus ook geen wormenkuur.

Wormbehandelingen zijn ook niet preventief, ze werken alleen wanneer je kat daadwerkelijk een wormbesmetting heeft. Maar aangezien niet iedereen handig is die wormen te ontdekken kan het geen kwaad. Maar in mijn situatie dus niet nodig.

Maar iedereen moet dit zelf maar weten, mijn buurman is dierenarts en ik heb het hier weleens met hem over gehad en zie geen reden om geld uit te geven aan behandelingen die in mijn situatie niet nodig zijn. Daarnaast gaat dit topic niet over wormenkuren of vlooien. Wil je daarover praten? Prima, maar open dan zelf een topic om erover te discussiëren.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66320006
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:09 schreef Kahlen het volgende:

Maar afijn, ik heb binnenkatten die geen rauw vlees krijgen, heb geen last van vlooien of wormen en geef dus ook geen wormenkuur.

Wormbehandelingen zijn ook niet preventief, ze werken alleen wanneer je kat daadwerkelijk een wormbesmetting heeft. Maar aangezien niet iedereen handig is die wormen te ontdekken kan het geen kwaad. Maar in mijn situatie dus niet nodig.
Het beest komt bij een ander vandaan dus je kan niet oordelen of wel of niet nodig is. Je kan de wormen niet altijd ontdekken in de ontlasting. (volgens de DA en de dierenwinkel) Het komt een beetje over alsof je geen geld over hebt voor een huisdier. Als je niet genoeg geld hebt op een kat te onderhouden raad ik het je af om er een aan te schaffen.
pi_66321108
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je niet genoeg geld hebt op een kat te onderhouden raad ik het je af om er een aan te schaffen.

Maar genoeg hierover, het is mij net als jullie kennelijk niet duidelijk waarom jonge katertjes en poesjes zo duur zijn op marktplaats. Ik denk ook niet dat ik hier het antwoord zal vinden.

Praat gerust verder hierover, maar ik kom niet meer terug in dit topic, wordt er een beetje moedeloos van. Al heb ik wel hartelijk om deze reactie mogen lachen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66324273
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Maar genoeg hierover, het is mij net als jullie kennelijk niet duidelijk waarom jonge katertjes en poesjes zo duur zijn op marktplaats. Ik denk ook niet dat ik hier het antwoord zal vinden.

Praat gerust verder hierover, maar ik kom niet meer terug in dit topic, wordt er een beetje moedeloos van. Al heb ik wel hartelijk om deze reactie mogen lachen.
Niet duidelijk? Het antwoord staat anders gewoon in de eerste reactie die je kreeg hoor, het is niet het seizoen, dus weinig aanbod, dus zijn ze duur.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')