Vriend, alsjeblieft, laat 't maar aanstaan. Als je moet vragen hoe het uit moet ben je er nog niet klaar voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Technoviking het volgende:
maar er zijn ook nog steeds mensen die wel kundig zijn met de computer en internet.
Hoe zet ik dit uit?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Vriend, alsjeblieft, laat 't maar aanstaan. Als je moet vragen hoe het uit moet ben je er nog niet klaar voor.
Ik ben serieus en bedoel het goed.
Als jij nou gewoon je muil even dicht doet, en een nuttig antwoord op zijn vraag neer zet... praten we dan weer verder...quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Vriend, alsjeblieft, laat 't maar aanstaan. Als je moet vragen hoe het uit moet ben je er nog niet klaar voor.
Ik ben serieus en bedoel het goed.
Tuttut. Ik zeg 't tegen je moeder hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef nuget het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je muil even dicht doet, en een nuttig antwoord op zijn vraag neer zet... praten we dan weer verder...
I know, maar het irriteert me dat google schijnbaar voor mij bepaald wat wèl en niet 'ok' is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef nuget het volgende:
als je die google url er nou voor weg haalt en direct naar de site gaat, werkt het prima...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Tuttut. Ik zeg 't tegen je moeder hoor.
Het probleem heb je dus al opgelost....quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Technoviking het volgende:
[..]
I know, maar het irriteert me dat google schijnbaar voor mij bepaald wat wèl en niet 'ok' is.
Ik heb je moeder gebeld, bereid je maar vast voor op een koud nachtje... Je moeder was woedend want kennelijk was dit al de tweede keer deze week dat je brutaal was geweest op internet. Je moet in ieder geval zonder sokken naar bed. Ik zou m'n verontschuldigingen aanbieden ware het niet dat het gewoon je eigen schuld is.quote:
Ben ik even blij dat ik niet meer bij me moeder woon ... stumper..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gebeld, bereid je maar vast voor op een koud nachtje... Je moeder was woedend want kennelijk was dit al de tweede keer deze week dat je brutaal was geweest op internet. Je moet in ieder geval zonder sokken naar bed. Ik zou m'n verontschuldigingen aanbieden ware het niet dat het gewoon je eigen schuld is.
Ze zou langs komen om je sokken uit te trekken. Ze wilde sowieso met je praten over de vuille was die je nog steeds komt brengen. Ze vind je nu oud en wijs genoeg om dat zelf te doen. Daar heb ik 'r ook gelijk in gegeven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef nuget het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet meer bij me moeder woon ... stumper..
Volgende keer beter opletten.
Binnen vier maanden zit je te whinen op DIG dat je pc vol met spyware staat. Al dan niet onder een kloonaccount, want zo laf schat ik je wel in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef nuget het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je muil even dicht doet, en een nuttig antwoord op zijn vraag neer zet... praten we dan weer verder...
Inderdaad. Mensen die fantaseren over bloedorgies en zwarte mascara (als man zijnde) dragen zijn stoer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef nuget het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet meer bij me moeder woon ... stumper..
Volgende keer beter opletten.
Nee hoor maar Timmeren viel uit en daarom heb ik zagen maar geskipt!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:55 schreef Technoviking het volgende:
De VMBO-ers hebben ook vakantie zie ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |