Niet alleen magentron maaltijden;vrijwel alle prefab kruidenmixjes en kant en klaar dingen blijken boordevol suiker te zitten; ik heb besloten om dat maar nog zo min mogelijk te gaan eten. En magentron maaltijden zijn niet vies (als je zelf gewoon in het weekend een goeie lasagna of soep maakt en die in de magnetron weer opwarmt).quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
neealle magnetron maaltijden zijn goor. Dan haal ik nog liever patat.
Ik ga pizza halenik ben gezwicht
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet alleen magentron maaltijden;vrijwel alle prefab kruidenmixjes en kant en klaar dingen blijken boordevol suiker te zitten; ik heb besloten om dat maar nog zo min mogelijk te gaan eten. En magentron maaltijden zijn niet vies (als je zelf gewoon in het weekend een goeie lasagna of soep maakt en die in de magnetron weer opwarmt).
On topic: Volgens mij heb ik nog nooit een turkse pizza gegeten![]()
Moet ik het eens doen?
Ik had daar een keer wat besteld, en toen werd de bezorgdienst boos op me omdat ze normaal niet bezorgen in mijn wijkquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Jak het volgende:
Ik neem zelf de vegetarische versie, dus zonder gehakt.
Als ik vraag om een vegetarische turkse pizza krijg ik in sommige snackbars de reactie "dat bestaat niet".
Zak in de stront denk ik dan, maar dan zeg "ik bedoel een durum gezond", en dan komt het vaak alsnog tot een goed einde.
Lahmacun/Kiymali Pide/Turkse Pizzaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef msnk het volgende:
Natuurlijk is het niet gezond.
En wat de fuck is een lachmacun.
Oh, een lahmacun.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Lahmacun/Kiymali Pide/Turkse Pizza
Wtf is lahmacum?
vanaf nu wel. En dan ga ik em vertellen dat je wilders stemt! Dat zal je lerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef buachaille het volgende:
Komt iemand wel eens bij de turkse bakker aan de hoefkade den haag die pizza halen? op nr. 800 of zo.
Haha, dat was een geintje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jeetje.. Je klinkt zo dramatisch.
Hoe kom je nou bij dat het feit dat Döner zou staan voor vlees? Het vlees is voor de lahmacun net zo belangrijk als voor Döner en daarom is het belachelijk om te stellen dat er een vegetarische turkse pizza zou bestaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Jak het volgende:
Gelukkig zijn er ook pizzaboeren die wel snappen dat een vegetarische turkse pizza, eigenlijk gewoon een turkse pizza is maar dan zonder vlees.
Vandaar ook het woord vegetarisch.
Doner staat voor vlees.
In mijn (beperkte) wijsheid denk ik te kunnen beweren dat in de term "turkse pizza" niet voor vlees staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |