Maar wanneer eet je nou groente? Als ik lasagna maak, of pasta of pizza ofzow, dan verdwijnen daar iig wel 2-3 paprika's in, en soms ook nog een courgette oid. Maar dat doe ik niet elke dag. En die uitjes op een hamburger tellen natuurlijk ook niet echt. Rijst zit natuurlijk ook geen groente door. De enige manier om genoeg groente eten is om een zak ijsbergsla als avondmaaltijd te kopen. Nou, feestquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
nite in een week?! das aso weinig man
Ik ben wel gek op groente
praktisch elke avond. Vanaaf hutspot, gisteren bieten, eergisteren bonen, eer eer gisteren wortels. Morgen patat en zaterdag bij schoonmoeders sla met een schnitzel enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar wanneer eet je nou groente? Als ik lasagna maak, of pasta of pizza ofzow, dan verdwijnen daar iig wel 2-3 paprika's in, en soms ook nog een courgette oid. Maar dat doe ik niet elke dag. En die uitjes op een hamburger tellen natuurlijk ook niet echt. Rijst zit natuurlijk ook geen groente door. De enige manier om genoeg groente eten is om een zak ijsbergsla als avondmaaltijd te kopen. Nou, feestDat doe je ook niet voor je lol
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar wanneer eet je nou groente? Als ik lasagna maak, of pasta of pizza ofzow, dan verdwijnen daar iig wel 2-3 paprika's in, en soms ook nog een courgette oid. Maar dat doe ik niet elke dag. En die uitjes op een hamburger tellen natuurlijk ook niet echt. Rijst zit natuurlijk ook geen groente door. De enige manier om genoeg groente eten is om een zak ijsbergsla als avondmaaltijd te kopen. Nou, feest
Je hoort hem er toch meestal een anderhalve minuut in te doen? Anders wordt die bodem veel te hard.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
heel soms pleur ik er een rode ui op.
En wat echt lekker is, is als mijnop vrijdag altijd patat eet en ik soms lahmacun... ik hem in de oven pleur, en 3 min voordat hij klaar is, de verse tat uit de frituurpan erop. En dan dichtmaken als een calzone pizza.
mjom mjom mjom
Hmm.. Mss moet ik gewoon een vriendin bij me in huis nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
praktisch elke avond. Vanaaf hutspot, gisteren bieten, eergisteren bonen, eer eer gisteren wortels. Morgen patat en zaterdag bij schoonmoeders sla met een schnitzel enzo.
ik voor verwarm mn oven nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:02 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je hoort hem er toch meestal een anderhalve minuut in te doen? Anders wordt die bodem veel te hard.
Probeer hem nooit te vol te gooien, dat is zonde. (je moet hem makkelijk dicht kunnen rollen). Maar het is altijd wel een heel gepuzzel. Zit zomaar op 8 ingredienten die ik toevoeg.
Die krengen zijn wel erg makkelijk om de restjes van de koelkast op te maken.
Ja ik zat ook te twijfelen.quote:
ik heb nog wel wat cum voor je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Serieus, ik heb het cupasoup gedronken op het werk om de honger weg te krijgen maar ik wil nog steeds lachmacum
zwoegen voor hutspot?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm.. Mss moet ik gewoon een vriendin bij me in huis nemenAls ik zelf kook, doe ik dat alleen voor een bevredigend resultaat. Ik ga niet een uur in de keuken staan zweten voor hutspot
Wortels vind ik btw meer een soort snackZon zak neem je mee in de auto als je op vakantie bent en ontbijt, luncht en avondeet met een Canadese hamburger
Is op zon moment lekker verfrissend, en houdt de boel een beetje in evenwicht
ik heb crackers gegeten, en wil nog steedsquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Serieus, ik heb het cupasoup gedronken op het werk om de honger weg te krijgen maar ik wil nog steeds lachmacum
Ik ben met mezelf in discussie. Ga ik op de weg naar huis even een lachmacun halen of niet... Hmm lastigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb crackers gegeten, en wil nog steeds
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf in discussie. Ga ik op de weg naar huis even een lachmacun halen of niet... Hmm lastig
Ik zou er iets langer over doen dan 15 min, en het is meer werk dan een magnetronmaaltijd in de magnetron zetten en opwarmen. Dat betekent dat het dus ook lekkerder moet zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
zwoegen voor hutspot?en een uur?
!!!!
Wortels schoonmaken + snijden, en uit schoonmaken en snijden. Meestal pak ik een zak trouwens.
Aardappels schillen, opzetten, en wachten. Ik ben 15 min bezig man
Magnetron maaltijden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik zou er iets langer over doen dan 15 min, en het is meer werk dan een magnetronmaaltijd in de magnetron zetten en opwarmen. Dat betekent dat het dus ook lekkerder moet zijn
Volgens mij ga ik zo gewoon lachmacum halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]ik ook. Ga ik van mn luie reet afkomen en naar de supermarkt fietsen om binnen 15 min een lahmacun te halen en op te vreten, om vervolgens over een kleine 1,5 te moeten eten
![]()
Als je het niet te vaak doet, is het best eetbaar hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magnetron maaltijden?![]()
![]()
De tijd die je moet wachten op je maaltijd, en het in de magnetron flikkert, in die tijd schil je aardappels
Na 20 min even prikken of ze gaar zijn, afgieten, stampen maar. Suiker erdoor en nootmuskaat (alhoewel ik dat laatste enkel bij mijn vriend doe. Ik haat nootmuskaat. ) en wat jus.
Eet smakelijk.
neequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die dingen van AH Excellent zijn prima te pruimen hoor...
Patat halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
neealle magnetron maaltijden zijn goor. Dan haal ik nog liever patat.
Ik ga pizza halenik ben gezwicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |