abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:37:40 #101
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66240289
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef Mr.Spock het volgende:
Ligt eraan wat de job is. Sociale eigenschappen en hands-on praktische feeling vind je meer bij HBO ers, analytische vaardigheden en wetenschappelijk inzicht meer bij WO ers (uitzonderingen in beide gevallen daargelaten).

Belangrijkste is je eigen geluk dus je kiest de opleiding welke jou die kant opstuurt waar jij gelukkig in denkt te worden.
Ik wilde graag aan robots sleutelen en ingewikkelde prototypes ontwikkelen. Dan heb je meer aan HBO mechatronica dan aan WO. De WO ers in mijn vak zien vooral veel statistieken en formules, ze zijn veel te duur en hoogopgeleid voor het sleutelen en ontwikkelen. Welk van die twee nou het hoogste niveau behelst is dus vrij discutabel.
Dan zijn er nog HBO opleidingen die ingewikkelder zijn dan WO opleidingen (HTS mechatronica vs WO filosofie)

Mensen die zich superieur voelen aan anderen zijn per definitie treurig en de meeste mensen krijgen snel een hekel aan zo'n instelling.
Je weet dus duidelijk niet wat filosofie inhoudt en welke denkcapaciteiten dat vereist. Ik denk niet dat jij succesvol een WO-studie filosofie kan afronden met je hbo opleiding.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_66240297
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_66240318
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Florian_ het volgende:
De discussie is wel veranderd sinds een paar jaar trouwens. Eerst was het altijd alles tegen het mbo, en nu is het hbo ook de lul
HBO is het nieuwe MBO. Stelt geen drol meer voor.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:38:31 #104
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66240320
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[ afbeelding ]
LAL
pi_66240422
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Er zijn duizenden wo'ers die nog bij hun papa en mama wonen en elke dag met het OV reizen. Er zijn duizenden nerdjes die dagenlang achter hun computertje WoW spelen naast hun wo studie. Uiteraard zitten een groot aantal studenten bij een vereniging etc, maar daar zitten hbo'ers ook bij. Mijn hele studiejaar was bijvoorbeeld lid van een vereniging. Er zijn uiteraard uitzonderingen, maar om wo'ers socialer te noemen is bullshit
Ten eerste zouden HBO'ers geen lid mogen worden. Maar nemen we de relatieve hoeveelheid leden als maatstaf van socialiteit dan nog zijn WO'ers socialer. Er zullen zeker sociale HBO'ers zijn en levenloze WO'ers.

(ik reageerde ook maar op een post waarin gesteld werd dat HBO'ers socialer zouden zijn)
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_66240463
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[ afbeelding ]
blijkbaar geeft iemand er wel iets om anders zouden ze niet reageren he
pi_66240749
Je maakt er wel een drama van zeg.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_66240785
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:

[..]

blijkbaar geeft iemand er wel iets om anders zouden ze niet reageren he
Ja doei.
pi_66240883
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je maakt er wel een drama van zeg.
neuh, ik verveel me een beetje
pi_66240906
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef zquing het volgende:

[..]

neuh, ik verveel me een beetje
Ja doei.
pi_66240939
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
pi_66240941
Deze discussie kennen we nu onderhand wel.
Bovendien is het niet eens meer fatsoenlijk discussieren. Meer bagger dan wat anders.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')