abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66349999
Ik80, gefeliciteerd met Lola!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66350104
ik80: gefeliciteerd met Lola! Hele leuke naam ook
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66350122
gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_66350213
ik80!!! gefeliciteerd!!!
pi_66350259
Jessie, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en tegelijkertijd heel veel sterkte met alles

Menicole een jongen wat leuk Wel vervelend dat je toch nog niet helemaal gerustgesteld bent, ik hoop dat je wel kan genieten!

Ik80 gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Leuke naam!

Wij zijn weer thuis van een weekendje Limburg, geen carnaval, maar een schoonvader die zijn elleboog gebroken heeft. Mijn schoonmoeder kon wel wat hulp gebruiken in huis daarom zijn wij er het weekend heen geweest.
Ik moet zeggen dat ik niet echt een rustig weekend heb gehad en dat is te voelen ook. Het liefst zou ik nu naar bed gaan en morgen pas weer wakker worden.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:53:29 #256
186094 Floria
Ghost of shark
pi_66350384
Ik80, gefeliciteerd met Lola . Een geweldig leuke naam voor een lief mooi nieuw meisje!
Weer een fok! Lola, krijgen we de rest van het jaar elke maand een Fok! Lola? Gezellig!

Jessie, wat schrijf je mooi over Ischa. Jammer dat je niet nog maanden en jaren over nieuwe belevenissen mag schrijven...Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_66350473
Ik 80 van harte met de geboorte van Lola
Fake it till you make it...
pi_66350538
En wat betreft het geslacht... we willen het graag weer weten.
Bij Mirte was het bij de 20 weken echo niet helemaal duidelijk, maar de echoscopiste had haar vermoeden van een meisje wel uitgesproken. Met de pretecho was er geen twijfel mogelijk. Het kwam in beeld en ik zag het gelijk.
We wachten het nu maar weer af. Ik ga dan ook echt wel kleertjes kopen specifiek jongens of meisjes achtig. Maar stop voor de zekerheid ook wel wat neutraals in mn tas. Mirte haar eerste pakje was vrij neutraal ;-).
pi_66350571
zou hassanjassan nog ooit komen vertellen over zijn kindje? of het helemaal goed is gegaan? Hij is al zolang niet meer online geweest...
  zondag 22 februari 2009 @ 20:03:26 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66350712
Nijna, ik heb in mijn hoofd om de naam op het eerste pakje te zetten, dus als het niet klopt dan zal hij/zij het pakje maar binnenstebuiten moeten dragen.
pi_66350745
ik80 gefeliciteerd met je 2e dochter
Fijn dat alles goed gegaan is!
pi_66350837
Ik80 heel erg gefeliciteerd met Lola!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Jubileum moderator zondag 22 februari 2009 @ 20:13:16 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66351049
Wat een prachtige naam Ik80 en gefeliciteerd met je dochter!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 22 februari 2009 @ 20:13:54 #264
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66351073
Ik80 gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's!
Zomaar even tussendoor bevallen

Het geslacht was bij Noah tijdens de echo heel duidelijk, en nu ook weer vond ik. Hoewel het bij een meisje moeilijker is blijkbaar, maar er waren héél duidelijk 2 streepjes in beeld. De echoscopist leek ook totaal geen twijfel te hebben. Ik denk zelf ook wel eens 'wat als het toch een jongen is'. Maar vind dat geen reden om maar geen roze en jurkjes te kopen. Dus ik vind het zo'n stomme vraag
Overigens hebben wij natuurlijk ook nog zat van Noah liggen, en heb ook nieuwe unisex kleertjes. Dus dat zou heus geen probleem zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 22 februari 2009 @ 20:13:58 #265
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66351076
Jessie, wat ontzettend verdrietig dat je niet langer van je mannetje mag genieten. Heel veel sterkte!

Ik80, van harte gefeliciteerd!

Verder ben ik vandaag even naar de stad geweest. De zwarte aankleedkussenhoezen-saga continues.
Ik was dus ook even bij Sterre en Tijl, net zoals mijn mams van de week. Ik had dus eindelijk mijn zwarte kussen, maar moest ook nog een wiegendekentje hebben. Dus ik vraag aan die mevrouw waar de wiegendekentjes liggen en ze loopt met me mee. Er ging nog door mijn hoofd: mmm, oude vrouw, zou het die van mijn moeder zijn...? En JA HOOOR! Ik wijs een anthraciet-kleurig dekentje aan en zeg die wil ik hebben en mompel nog iets van, past goed bij de muur. Zegt dat mens: ohhhh??? wat voor kleur is de muur dan (met zo'n afkeurend ondertoontje) Ik zeg anthraciet, hoezo? 'Nou, nee, heel bijzonder hoor' . JA bijt ik haar nog toe. Het is niet altijd lichtblauw hoor. En toen wilde ze me ook nog een lakentje met rode hartjes aansmeren en heb ik haar kop eraf gebeten. hormoontjes
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66351452
Ik80 gefeliciteerd met Lola
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_66351798
BE, dat wordt dan gewoon een nieuwe trend toch... hihihi.

Ik zat ook te denken aan een shirt voor Mirte met grote zus en dan voor de kleine: kleine broer/zus... ook een beetje sneu als het dan van het andere geslacht zou zijn... maar eerst maar eens de echo afwachten ;-).
pi_66352260
Ik80 gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!

Ik ben de laatste week beroerder dan de eerste 12 weken. Kan dat ook al? Ben nu bijna 14 weken, dan zou je je toch juist beter moeten gaan voelen
(Misselijk, hoofdpijn, bandenpijn. Oké bandenpijn hoort er nu wel bij hé... Maar ik ben nu misselijker dan het eerste trimester, toen had ik er veel minder last van.)
#geen
pi_66352490
Duch, ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar mijn misselijkheid is ook later begonnen (met ongeveer 13 weken), en begint nu pas af te zwakken (18 weken)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66352589
ik80, gefeliciteerd met de geboorte van Lola, leuke naam!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66352809
Gefeliciteerd ik80, met de geboorte van Lola!!!

Memmel, als dat mens zelf die kleur dekentjes verkoopt is het toch raar dat ze zo afkeurend op die kleur reageert!
pi_66352821
ik80 gefeliciteerd met jullie Lola!! geniet ervan!

Duchess oeh das niet zo mooi. Vervelend. Mijn misselijkheid is gelukkig wel helemaal over maar ik voel me vermoeider dan ooit en als k twee keer hard lach dan heb k pijn in mn hoofd
helaas helaas, het hoort er allemaal bij denk ik. Misschien dat het minder wordt met 16 weken? Dat je lichaam nu weer een beetje moet wennen aan de ruimte die je baarmoeder nu inneemt enzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 22 februari 2009 @ 21:05:03 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66352875
Memmel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 22 februari 2009 @ 21:07:41 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66352961
Nah, Ik80 gewoon al weer voor de tweede keer bevallen!
Van harte gefeliciteerd met julie dochter! Wát een leuke naam!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:08:16 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66352990
Grappig Duchess en McLaura, of althans, niet grappig natuurlijk, maar ik begin ook pas sinds een week of 2 echt moe te worden in de avond, dat had ik daarvoor helemaal niet. Blijkbaar heb ik dus last van wat vertraging daarin.
Hopelijk duurt het niet al te lang DucessX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')