Ik schreeuw het het liefst van de daken als ik verliefd benquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe... Nee ik krijg gewoon altijd lichte braakneigingen bij MSN/Hyves/FOK! liefdesbetuigingen.
Denk dat dat iets te zoetsappig voor mij is.
niet vervelend bedoeld tijn maar elke week zegt iemand die wel tegen je of post je hier dat iemand dat tegen je heeft gezegd en dat het je aan het denken heeft gezet...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
@ Cue en Joey
Ik hem verteld over mijn problemen. En toen zei hij dat ik te veel de slachtofferrol op mij nam. En dat ik daar mee moet stoppen. Verder zei ik dat ik mijn ouders zou moeten vergeven voor de dingen die zij mij hebben aangedaan. En dan vooral mijn moeder.
Verder legde hij mij een keer duidelijkheid over mensen aan kijken en mijn gedrag en houding.
En nog een paar van dat soort dingen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:Kan iemand mij vertellen wel nummer dit is? Ik kan het niet zien/luisteren hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ONZmeet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
Tijn, wat ga jij dit weekend doen dan, dat jij meer fokkers leert kennen?
En wat vond je precies moeilijk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
@ Cue en Joey
Ik hem verteld over mijn problemen. En toen zei hij dat ik te veel de slachtofferrol op mij nam. En dat ik daar mee moet stoppen. Verder zei ik dat ik mijn ouders zou moeten vergeven voor de dingen die zij mij hebben aangedaan. En dan vooral mijn moeder.
Verder legde hij mij een keer duidelijkheid over mensen aan kijken en mijn gedrag en houding.
En nog een paar van dat soort dingen.
Jason Mraz feat Colbie Caillat-Luckyquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wel nummer dit is? Ik kan het niet zien/luisteren hier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Door het Singlesfeest ken ik wel wat leuke fokkers.. En ooit met r&p meet wat mensen leren kennen, maar spreek ik weinig meer. En die van de Stage meet eig ook niet echt meer, op 2 na. Het is altijd wel gezellig maar toch is het moeilijk om een klik te vinden. Ook wel met mensen 1 op 1 afgesproken, maar dat was ook altijd maar 1x.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Jason Mraz feat Colbie Caillat-Lucky
Dat weet ik. En je hebt gelijk. Alleen dat moet ik zelf nog wel gaan inzien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet vervelend bedoeld tijn maar elke week zegt iemand die wel tegen je of post je hier dat iemand dat tegen je heeft gezegd en dat het je aan het denken heeft gezet...
doe er dan iets mee!
Haai Murmquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ha MNR hoe is het met je? met de man-issues enzo? (en de rest haha)
Niet doen!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb nu zin om te scharrelen door dat vorige topic
Lucky I'm in love with my best friendquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wel nummer dit is? Ik kan het niet zien/luisteren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Je ziet het nu toch in?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. En je hebt gelijk. Alleen dat moet ik zelf nog wel gaan inzien.
als je iemand die je niet kent in zijn/haar ogen kijkt in de eerste 5 seconden van jullie ontmoeting zal die persoon je positiever beoordelen dan wanneer je dat niet doetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat vond je precies moeilijk?
Aankijken is inderdaad erg belangrijk. Ik vind het zelf ook altijd erg belangrijk om altijd de aangeboden koffie of thee te accepteren en tijdens het gesprek te drinken.
Oei, ik ken er wel wat meer. Een boel meer zelfs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef vencodark het volgende:
Ik ken er 10 denk ik.
Dat vind ik echt een vreselijk truttig nummer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Lucky I'm in love with my best friend
Van Jason Mraz feat Colbie Caillat.
Ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik schreeuw het het liefst van de daken als ik verliefd ben
Moet me een beetje inhouden
Wat ik moeilijk vind? Een heleboel dingen. Een paar voorbeelden: het verleden een plaats te geven, sociale interactie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat vond je precies moeilijk?
Aankijken is inderdaad erg belangrijk. Ik vind het zelf ook altijd erg belangrijk om altijd de aangeboden koffie of thee te accepteren en tijdens het gesprek te drinken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een vreselijk truttig nummer.
Ja!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, het topic zat weer eens vol.
[..]
Oei, ik ken er wel wat meer. Een boel meer zelfs.
Ben ik nou een nerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |