Nee van NEC word je vrolijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:36 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kutste schijttopic van het jaar tot nog toe.
Heel veel gave posts, maar bij deze had ik bijna echt een ROFL.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Smash-it het volgende:Goed topic! Jos Brink en Jules Deelder waren top!
[ afbeelding ]
Kom maar, lieve trein! Kijk eens wat een ongelooflijk enthousiaste, mooie, glanzende, gezonde, brave, levendige trein dit is. Kijk hoe schitterend en onwaarschijnlijk goed hij binnenrijdt op het station..
Huh? Wie is dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, de trein is weer te laat. Maar dat geeft niet! U kunt wel zitten treuren, maar dat hoeft helemaal niet! Want weet je wat nu zo leuk is? Weet u dat u nu niet meer naar de Kiosk hoeft voor een saucijzenbroodje? Terwijl de rest bezig is met de snacks, pakt u uit uw tasje gewoon een pannenkoekje. Ik mag het merk niet noemen, maar mijn dieet heet Prodimed. Ik pak dan zo'n heerlijk pannenkoekje. Die vul je dan met taugé ... héééérrrrrlijke stukjes verse paprika ... beetje basilicum .... HÉÉÉRLIJK!!!1 Dan heb je genoeg gehad voor de volgende paar uur. ECHT HEEEEEEEERLIJK!!!!111~``~
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer komt die trein nou
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
"Deze trein lijkt een normale trein. Maar 's náchts verandert deze onschuldige blauw/gele reus in een nachtclub, waar geheime feesten en orgies plaatsvinden."
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef ganzenherder het volgende:
[ afbeelding ]
I don't like this train. I want that one
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
"Deze trein lijkt een normale trein. Maar 's náchts verandert deze onschuldige blauw/gele reus in een nachtclub, waar geheime feesten en orgies plaatsvinden."
hahaha geweldigquote:Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[ afbeelding ]
"En wat doet die trein, die heerlijke, rare, gekke - mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen - wat doet dat heerlijke, rare voertuig, met zijn geelblauwe kledij? Die rijdt, en daar buigen wij diep voor, een diepe buiging, soit, sans rancune voor die rare maffe trein, die rijdt, op zijn dooie gemak, het station binnen, met zijn eigen gekke, rare en zo karakteristieke stijl, zoals wij dat van die lekkere maffe trein zo gewend zijn, die heerlijke rare gek van een trein die vorige zomer nog zo'n last van vierkante wielen had. Laten we samen nog één keer kijken hoe deze knotsgekke kolos wegrijdt, die rare mafkees van een vehikel, nu even zonder het peleton, tijdens de 3e etappe, recht over die rails richting de Col de la Republique!"
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:28 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, zoveel mensen die samen met mij trots willen zijn op de trein! Helaas staan we momenteel even stil omdat we wachten op een Belgische goederentrein die moet passeren, maar daarna zullen we voor eens en voor altijd vrij zijn van buitenlandse overheersing. Zodra dat gebeurt zal deze trein adequaat doorrijden, niet naar links, niet naar rechts, maar rechtdoor naar Utrecht Centraal.
-1 voor originaliteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
''Ongelooflijk dat dit kan in Nederland, heeft die trein alweer vertraging, ON-GE-LOOF-LIJK, dit kan toch niet hier. Hier in Nederland.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |