Iedereen weet toch dat ik de meeste kans maak als ex-mod zijnde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het kiezen van een nieuwe KLB mod?
Jij hebt gesolliciteert voor mod van het subforum 'Homohoekje' toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik. Dat heeft Adelante mij belooft en sindsdien negeert hij me
Reageer dan met: "Je raad nooit wat mij vandaag is overkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je klinkt als een aandachtshoer op msn. Want wij moeten nu vragen wat er is.
Bij haar is het precies hetzelfde:
[..]
Dat is O-gayquote:
Uit jouw naam, want jij durfde nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt gesolliciteert voor mod van het subforum 'Homohoekje' toch?
Alles rustig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het kiezen van een nieuwe KLB mod?
Die vader is inmiddels dood dus komt ze niet meer zeurenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reageer dan met: "Je raad nooit wat mij vandaag is overkomen![]()
![]()
![]()
IK BEN NU ZOOOO VROLIJK
![]()
"
Succes gegarandeerd, niet goed, geld terug.
Je PMbox zal nooit meer zo mooi leeg zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb al gefaald als FP modje. Verwijder ik een reactie bij een bericht krijg ik gelijk boze users achter me aan![]()
Amateurquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb al gefaald als FP modje. Verwijder ik een reactie bij een bericht krijg ik gelijk boze users achter me aan![]()
Nou er was een tijdje geleden een SC sessie via PM. Nu staat er nog steeds "170" bovenin m'n schermquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je PMbox zal nooit meer zo mooi leeg zijn
hoe wetenze dat jij het was?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
Select all --> delete.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou er was een tijdje geleden een SC sessie via PM. Nu staat er nog steeds "170" bovenin m'n scherm
Je gaat hem serieus als mod aannemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Adelante het volgende:
@ Jitzzzze: vanaf zaterdag zijn BoWa en ik er niet (vakantie (niet samen natuurlijk)), dus misschien kun je wel een weekje proefdraaien
Bij opties ofzo kun je je pm-box per pagina op 999 zetten, en dan kun je alles in 1x verwijderenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou er was een tijdje geleden een SC sessie via PM. Nu staat er nog steeds "170" bovenin m'n scherm
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zulke aambeien kan niemand missen.
Lijkt me een leuk ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Adelante het volgende:
@ Jitzzzze: vanaf zaterdag zijn BoWa en ik er niet (vakantie (niet samen natuurlijk)), dus misschien kun je wel een weekje proefdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |