quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
De nieuwe Zidane, is dat niet gewoon het zoontje van Zidane wat volgens mij ook wel aardig ken ballen?
Klopt. Denk ook dat ze gebukt gaan onder de naam?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
zijn wel meer van dit soort filmpjes te vinden op internet maar die jongens breken bijna nooit door volgens mij. Blijft leuk om naar te kijken, dat wel!
Die zit toch al bij Real?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
De nieuwe Zidane, is dat niet gewoon het zoontje van Zidane wat volgens mij ook wel aardig ken ballen?
een van zijn zoontjes dacht ik wel. Heeft hij er niet 2?quote:
Jep:quote:
quote:Vorig jaar nam de internationale voetbalwereld afscheid van de Franse vedette Zinedine Zidane. Toch lijkt de opvolging stilaan verzekerd door Zinedines 12-jarige zoon Enzo, zo ondekte de Franse tv-zender France 2.
In een filmpje, onder meer te bekijken op YouTube, monteerde France 2 enkele acties van vader én zoon Zidane naast elkaar. Uit het resultaat blijkt dat de fans van Zidane mogelijk niet lang zullen moeten treuren over de fin de carrière van Zinedine.
Op de beelden wint zoonlief Enzo Zidane (12) een internationaal voetbaltornooi, het Torneo Internacional del Mediterráneo in Palamos, door in de finale af te rekenen met - uitgerekend - rivaal FC Barcelona. Enzo is de nummer 10, de spelverdeler achter de spitsen net als zijn vader, bij de jeugd van Real Madrid.
Vader Zinedine ronde vorig jaar bij datzelfde Real Madrid zijn voetballoopbaan af. De Fransman van Algerijnse afkomst werd dé vedette op het wereldkampioenschap voetbal in 1998 waar hij Frankrijk aan de wereldtitel hielp. Zidane werd driemaal verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar en won in zijn carrière onder meer nog de Champions League en meerdere landstitels. Zidane werd door in maart 2004 vermeld in de opgestelde FIFA-lijst van de 100 beste spelers ooit.
Hij heeft er 4quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
een van zijn zoontjes dacht ik wel. Heeft hij er niet 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |