abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66234453
maakt hem nog steeds geen wereldvoetballer..
op zich belangrijke kunstjes.. maar het zijn wel telkens de zelfde kunstjes..

ben benieuwd of we hem over 12 jaar nog kennen
The Hunter Will Be The Hunted
pi_66234465
ja ja en door nu al de focus en druk op dat jongetje te leggen wordt het een gevalletje Adu.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66234496
De nieuwe Zidane, is dat niet gewoon het zoontje van Zidane wat volgens mij ook wel aardig ken ballen?
pi_66234723
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
De nieuwe Zidane, is dat niet gewoon het zoontje van Zidane wat volgens mij ook wel aardig ken ballen?

zijn wel meer van dit soort filmpjes te vinden op internet maar die jongens breken bijna nooit door volgens mij. Blijft leuk om naar te kijken, dat wel!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_66234882
Er is maar één Zidane.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66235090
het wordt em echt niet. net als vele basketballers die leuke trucjes doen en uiteindelijk naar and1 kunnen om shows te doen maar in de nba breken ze niet door.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66235169
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

zijn wel meer van dit soort filmpjes te vinden op internet maar die jongens breken bijna nooit door volgens mij. Blijft leuk om naar te kijken, dat wel!
Klopt. Denk ook dat ze gebukt gaan onder de naam?
Maldini's zoon balt volgens mij ook bij AC Milan.. De toekomst zal het leren
pi_66235260
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
Die zit toch al bij Real?
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:36:53 #10
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66235295
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

een van zijn zoontjes dacht ik wel. Heeft hij er niet 2?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66235347
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jep:
http://www.knack.be/nieuw(...)le3770.html?cid=rss#
quote:
Vorig jaar nam de internationale voetbalwereld afscheid van de Franse vedette Zinedine Zidane. Toch lijkt de opvolging stilaan verzekerd door Zinedines 12-jarige zoon Enzo, zo ondekte de Franse tv-zender France 2.

In een filmpje, onder meer te bekijken op YouTube, monteerde France 2 enkele acties van vader én zoon Zidane naast elkaar. Uit het resultaat blijkt dat de fans van Zidane mogelijk niet lang zullen moeten treuren over de fin de carrière van Zinedine.

Op de beelden wint zoonlief Enzo Zidane (12) een internationaal voetbaltornooi, het Torneo Internacional del Mediterráneo in Palamos, door in de finale af te rekenen met - uitgerekend - rivaal FC Barcelona. Enzo is de nummer 10, de spelverdeler achter de spitsen net als zijn vader, bij de jeugd van Real Madrid.

Vader Zinedine ronde vorig jaar bij datzelfde Real Madrid zijn voetballoopbaan af. De Fransman van Algerijnse afkomst werd dé vedette op het wereldkampioenschap voetbal in 1998 waar hij Frankrijk aan de wereldtitel hielp. Zidane werd driemaal verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar en won in zijn carrière onder meer nog de Champions League en meerdere landstitels. Zidane werd door in maart 2004 vermeld in de opgestelde FIFA-lijst van de 100 beste spelers ooit.
pi_66235433
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

een van zijn zoontjes dacht ik wel. Heeft hij er niet 2?
Hij heeft er 4
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_66235917
Een speler van 6 jaar hoeft nog geen eigen topic .

Filmpjes mogen hier [Centraal] Voetbal filmpjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')