quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat grappig
Ik lig dubbel
echt, hoe kom je erop
wat een warm welkomquote:
Wat heeft dat met jou te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, mijn ma wil met de honden wandelen
kun je beter met zn allen emailen.. heb ik morgen weer wat te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geef je telefoon nr maar, bellen wij met zn allen tergelijk
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
blijven lachen jij [ afbeelding ]
ik moest weg, omdat ik de honden uit zou latenquote:
ze zijn wel appart dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kun je beter met zn alleen emailen.. heb ik morgen weer wat te doen
doe ook maar niet trouwens.. want ik schrijf morgen mn naam op de lijst voor mensen die eerder weg willen..
dan hoop ik op een beetje optijd weekend..
en kan ik mn nieuwe skates ophalen enzo
Mkejquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest weg, omdat ik de honden uit zou laten
ik dacht dat jij mijn mamma was, of heb jij geen titties ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We gaan niet een partijtje triest zitten doen, anders ga je maar naar je mama
lol, dudequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mkej
Ik dacht bijna dat je samen met je moeder de honden uit moest laten
Die zijn nog steeds niet doorgegroeidquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij mijn mamma was, of heb jij geen titties ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb ik je gevoelens gekwetst?quote:
nahquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je gevoelens gekwetst?
Oh jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nahik heb geen gevoelens
Een goedmakings wipje zou op zijn plaats zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je gevoelens gekwetst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nahik heb geen gevoelens
Gevoelens zijn voor homo'squote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nahik heb geen gevoelens
preciesquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies
en gevoelens van homo's zijn gay
quote:
Wil jij nu me handtas vasthouden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies
en gevoelens van homo's zijn gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |