Heb nog geen idee zal het onze aannemer vragen wanneer we de offerte goedgekeurd hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:38 schreef styliste het volgende:
[..]
waar komen jullie openslaande deuren vandaan?
Ga nu dus nog even bij jou spieken Anne, hopelijk daar ook openslaande deuren danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:24 schreef AnneX het volgende:
Openslaande deuren zijn tha bomb.
Omdat TM , styliste en jij gelijk opgaan in uitzoeken en speuren, vertrouw ik dat zij bij interesse de tegel links tegenkomen.
Kon best eens lucratief zijn Portugaliaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Portugalia het volgende:
Zal ik maar een handeltje beginnen vanuit Portugal, de Portugese tegels zijn zo te lezen erg gewild...
[ afbeelding ]
zeg uh.... wat kosten ze bij jou?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Portugalia het volgende:
Zal ik maar een handeltje beginnen vanuit Portugal, de Portugese tegels zijn zo te lezen erg gewild...
[ afbeelding ]
Hihi dan moet ik je maar bekennen dat deze door het werk van vriendje hier inkoopprijs geworden is.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef styliste het volgende:
[..]
zeg uh.... wat kosten ze bij jou?
ML-etje, die douche wilden wij eerst ook!
tot we natuurlijk dat schandaalding voor een klein prijsje op de kop konden tikken...
Die heb ik ook gezien inderdaad.Erg mooi! Tsja vind het bij jouw huis nog meer passen dan bij het mijne TM!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
I love the tegeltjes MI-etje! Kwam er op marktplaats trouwens bij ons in de buurt ook nog wat tegen uit een oude boerderij in Nijverdal: [ afbeelding ]
Ook erg leuk om oude tegels te gebruiken. Maar helaas weet ik zo niet waar ik ze bij ons in zou moeten gebruiken, dan wordt het misschien teveel een allegaartje.
Oh, die zijn gaafquote:Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
I love the tegeltjes MI-etje! Kwam er op marktplaats trouwens bij ons in de buurt ook nog wat tegen uit een oude boerderij in Nijverdal: [ afbeelding ]
Ook erg leuk om oude tegels te gebruiken. Maar helaas weet ik zo niet waar ik ze bij ons in zou moeten gebruiken, dan wordt het misschien teveel een allegaartje.
Aha nou wij beraden ons nog even, waterboor enz hoor ik hier maarrr echt bij de moza passen doet het niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef styliste het volgende:
ja maar dat is nog wel op te lossen (handige vrienden enzowwww). Welke zoekterm heb jij gebruikt?
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef styliste het volgende:
Graag! En ik beloof je dat ik er niet op zal bieden als je hem wilt hebben of nog twijfelt.
http://www.bva-auctions.com/lots/index/1164/566196quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga nog even zoeken naar een mooie wandtegel bij de belgische hardsteen. Wie weet.
Dat is in de meeste gevallen echt niet zo, dus wel veel goedkoper... Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Charisma het volgende:
vind het niet goedkoop hoor die veilingspullen
Je bent n schatquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef twentemeisje het volgende:
Hee pssssst: http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58007
(de hele veiling is sowieso de moeite waard, heul veul bad- en keukenspul!)
Hoe dat zo? Nou als je eraf wilt en hij is niet antiek (niet zuinig genoeg sorry) doe mij maar een pm-etje.quote:
Aha nou ik geef het aan hem door maar het probleem is dat nieuwe niet echt heel duur zijn (275) dus je moet wel erg goed zoeken wil het aan de eisen voldoen. (lees ik geef het een beetje op..;) )quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:06 schreef styliste het volgende:
hoe oud weet ik niet precies, wij wonen hier nu bijna 3 jaar en de vorige bewoners hebben m er in gezet. Merk is Daalderop en type is hotfill.
Dat is een plintboiler, kan je gewoon huppetee achter de plint schuivenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |