abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69085697
Zal ik maar een handeltje beginnen vanuit Portugal, de Portugese tegels zijn zo te lezen erg gewild...

[ Bericht 18% gewijzigd door Portugalia op 16-05-2009 16:24:46 ]
pi_69096269
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:38 schreef styliste het volgende:

[..]

waar komen jullie openslaande deuren vandaan?
Heb nog geen idee zal het onze aannemer vragen wanneer we de offerte goedgekeurd hebben.
Hij heeft een post opgenomen met; openslaande deuren v.v. glas hr++ en vh slot.
Denk dat we ze zelf nog uit mogen kiezen net als met de dakpannen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69096404
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:24 schreef AnneX het volgende:
Openslaande deuren zijn tha bomb.

Omdat TM , styliste en jij gelijk opgaan in uitzoeken en speuren, vertrouw ik dat zij bij interesse de tegel links tegenkomen.
Ga nu dus nog even bij jou spieken Anne, hopelijk daar ook openslaande deuren dan
Ben er erg blij mee .

dank je voor de links zit hier weer helemaal te glimmen, alleen het kiezen wordt er niet makkelijker op
Eerst maar even de gewone tegels voor keuken, gang en badkamer kiezen en dan daarbij de tegels voor om het keukenblok.

Ben op MP erg mooie mozaïek tegels tegen gekomen alleen reageerde de verkoper na 1 mail helaas niet meer
pi_69096431
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Portugalia het volgende:
Zal ik maar een handeltje beginnen vanuit Portugal, de Portugese tegels zijn zo te lezen erg gewild...

[ afbeelding ]
Kon best eens lucratief zijn Portugalia
pi_69113418
Foto updeeeet!
Net even alles geupload en een manier gevonden om foto's van MP af te trekken
Alleen het badkamer meubel (ook besteld nu alleen de kommen nog) is met adobe op een site geplaatst dus krijg ik er met geen mogelijkheid af . Moet zeggen heb het met 1/4e van het budget gedaan (erg trots op mezelf )

Deze wil ik graag hebben als rijtje achter de douche-stang, heb al mailcontact maar dat vlot helaas niet erg dus maandag eff bellen

De potkachel volgende week zaterdag van dichtbij aanschouwen!

En als we dan toch in Limburg zijn nemen we deze ook mee! Mijn kruidenkastje en tevens het enige wandkastje in de keuken. Rest moet ik nog plankjes voor zoeken adv dit kastje. Kleur wordt ws hetzelfde als het betonnen blad maar dat zien we dan wel weer.

En nog even de tegels die mijn collega gaat ophalen die daar redelijk dichtbij woont

Vanmiddag helaas de megastapel administratie wegwerken maar vriendlief gaat aan de elek,water enz tekenen! Dusss mag gaan kiezen waar de stopcontacten moeten komen

En de douche; hansgrohe raindance art nr; 21760000
Moet de mogelijkheden even navragen maar de douches zijn apart te gebruiken dus je kunt nog energiezuinig doen (vind een regendouche erg leuk maar vind zo'n bak water niet dagelijks nodig).
pi_69113576
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Portugalia het volgende:

[ afbeelding ]
zeg uh.... wat kosten ze bij jou?

ML-etje, die douche wilden wij eerst ook!

tot we natuurlijk dat schandaalding voor een klein prijsje op de kop konden tikken...
  zondag 17 mei 2009 @ 12:37:51 #207
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69113892
I love the tegeltjes MI-etje! Kwam er op marktplaats trouwens bij ons in de buurt ook nog wat tegen uit een oude boerderij in Nijverdal:

Ook erg leuk om oude tegels te gebruiken. Maar helaas weet ik zo niet waar ik ze bij ons in zou moeten gebruiken, dan wordt het misschien teveel een allegaartje.
pi_69114683
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef styliste het volgende:

[..]

zeg uh.... wat kosten ze bij jou?

ML-etje, die douche wilden wij eerst ook!

tot we natuurlijk dat schandaalding voor een klein prijsje op de kop konden tikken...
Hihi dan moet ik je maar bekennen dat deze door het werk van vriendje hier inkoopprijs geworden is.
pi_69114841
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
I love the tegeltjes MI-etje! Kwam er op marktplaats trouwens bij ons in de buurt ook nog wat tegen uit een oude boerderij in Nijverdal: [ afbeelding ]

Ook erg leuk om oude tegels te gebruiken. Maar helaas weet ik zo niet waar ik ze bij ons in zou moeten gebruiken, dan wordt het misschien teveel een allegaartje.
Die heb ik ook gezien inderdaad.Erg mooi! Tsja vind het bij jouw huis nog meer passen dan bij het mijne TM!
Ik moet ook gaan oppassen dat het geen allegaartje gaat worden, heb een beetje de neiging om de oversteek naar de badkamer deels in een tegels te doen die past bij de gangtegel en deels in iets aparts.

Vanuit de gang kom je in het portaaltje waar je aan beide kanten naar buiten kan (ene kant straat (rechts) en andere kant tuin (l) ) rechtdoor kun je de kelder in of iets naar rechts het trapje op naar de badkamer.

Voorlopig eerst de gewone tegels uitzoeken, hemelvaart .
  zondag 17 mei 2009 @ 17:16:26 #210
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_69122621
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
I love the tegeltjes MI-etje! Kwam er op marktplaats trouwens bij ons in de buurt ook nog wat tegen uit een oude boerderij in Nijverdal: [ afbeelding ]

Oh, die zijn gaaf .
Ik zou alleen niet weten waar we ze kunnen leggen .
pi_69158144
Ze zouden misschien wel in de badkamer passen bij ons
Maarja dat is nog een twijfelgeval..

Kwam net dit tegen..

Erg leuk maar hoe ga je hier nu waskommen opzetten met sifon (gat boren in marmer?) en of ik het nu vind staan bij het moza...
Moeilijk, moeilijk weer...kies je voor apart of veilig teak
pi_69158236
oh! naar zoiets heb ik me de afgelopen dagen wezenloos naar gezocht!

[ Bericht 4% gewijzigd door styliste op 18-05-2009 18:12:53 ]
pi_69159104
Hahahaha heb me ook een hoedje moeten zoeken hoor maar dan heb jij ook dat gaten boorprobleem
pi_69159149
ja maar dat is nog wel op te lossen (handige vrienden enzowwww ). Welke zoekterm heb jij gebruikt?
pi_69159463
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef styliste het volgende:
ja maar dat is nog wel op te lossen (handige vrienden enzowwww ). Welke zoekterm heb jij gebruikt?
Aha nou wij beraden ons nog even, waterboor enz hoor ik hier maarrr echt bij de moza passen doet het niet...
Als we hem niet nemen stuur ik je de link door okido?
pi_69159547

Zo willen we de badkamervloer doen Voor de wand moeten we ook nog iets zien te vinden wete niet of dit op de wand mooi wordt.

Ze hebben ook erg gave tafels, all1 wij hebben de teak varia al.
pi_69159637
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef styliste het volgende:
Graag! En ik beloof je dat ik er niet op zal bieden als je hem wilt hebben of nog twijfelt.
heb geen idee meer hoe ik deze gevonden heb eerlijk! (heb je als je dat eff tijdens een telefoontje naar een in de wacht-hang centrale doet.. maar brocante levert vaak veel van dit soort hits op.Daar heb ik iig mijn keukenkastje ook vandaan. Moet je wel flink doorzetten want zijn vaak door de 150 pagina's (gewoon bij home intikken geen verdere keuze maken en aanvinken in titel en tekst zoeken).
pi_69159945
Brocante.. Dan moet ik er toch maar aan geloven denk ik. Ik heb zo'n hekel aan dat woord! Die term wordt te pas en te onpas gebruikt.
Mooie tegels trouwens!
  maandag 18 mei 2009 @ 19:20:42 #220
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69160551
Euh... dubbel, zie hieronder...

[ Bericht 92% gewijzigd door twentemeisje op 18-05-2009 19:35:51 ]
  maandag 18 mei 2009 @ 19:35:22 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69161007
Ik ben er ook al zo allergisch voor, dat woord brocante

Echt alles lijkt brocante (en dus een reden om er meer geld voor te vragen) te zijn these days!

Maar MI-etje, schattige wastafel! Hij past wel goed bij de tegeltjes uit Nijverdal .

Nog meer oude (uiteraard brocante) wastafeltjes:
  • http://link.marktplaats.nl/248729607
  • http://link.marktplaats.nl/249575739
  • http://link.marktplaats.nl/245662128
  • http://link.marktplaats.nl/248579476
  • http://link.marktplaats.nl/251847869
    (ja ik verveelde me even)
  • pi_69162709
    Hahahaha me too, de grootste rommel is "brocantééé" maarja joh als we zo tot ons doel komen

@Styliste je hebt pb! Vriendlief is er niet kapot van ga ik eff de linken van TM bekijken
    pi_69269472
    Zoo m'n collega heeft de portugese tegels naast de kast gelegd die krijg ik dus morgen te zien.
    De moza hebben we opgehaald I'm in !!! Superlieve turqoise glasmoza jammergenoeg heb ik alleen wat losse tegeltjes om te fotograferen maar die volgen.
    De rest zit papier op om het bij elkaar te houden.
    Veel zaken bleken vandaag gewoonweg dicht te zijn.
    Wel in de opkamer geweest in made en een enorm mooie vloer (foto volgt vanavond later) gezien belgisch hardsteen maarja niet iets dat je ook op een muur kan doen..dus moet een combi daarvan in de badkamer met een muursteen zien te vinden aangezien we uren badderen is muurverf/stuc niet verstandig volgens vriendje lief .

Dus ben op zoektocht!! En zaterdag en zondag weer op stap. We zijn er wel uit dat de standaard zaken ons helaas niets te bieden hebben..geen wooning, bruynzeel en brugman tegels voor ons (helaas voor de porto soms, hoera voor de originaleit).
    pi_69269755
    mja hij wil perse tegels..hoop dat de schilder zaterdag op mijn hand te krijgen is.
    In het douchegedeelte wil ik best tegels maar verder kan het wat mij betreft stuc worden maarjaa...vochttroubles enz.
    pi_69271185
    Ik ga nog even zoeken naar een mooie wandtegel bij de belgische hardsteen. Wie weet.
      donderdag 21 mei 2009 @ 23:10:04 #228
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_69276517
    Hee pssssst: http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58007
    (de hele veiling is sowieso de moeite waard, heul veul bad- en keukenspul!)

[ Bericht 21% gewijzigd door twentemeisje op 21-05-2009 23:16:05 ]
      donderdag 21 mei 2009 @ 23:41:45 #229
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_69277585
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
    Ik ga nog even zoeken naar een mooie wandtegel bij de belgische hardsteen. Wie weet.
    http://www.bva-auctions.com/lots/index/1164/566196

http://www.bva-auctions.com/lots/index/1164/566197
    pi_69278346
    vind het niet goedkoop hoor die veilingspullen
      vrijdag 22 mei 2009 @ 00:11:31 #231
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_69278618
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Charisma het volgende:
    vind het niet goedkoop hoor die veilingspullen
    Dat is in de meeste gevallen echt niet zo, dus wel veel goedkoper... Bijvoorbeeld:

50 tegels 'Carrieres Du Hainaut' Belgish HARDSTEEN, Afm. per tegel 60 x 60cm, dikte ca. 20mm. Winkelverkoopprijs ca.: 3000 Euro > nu in de veiling 550 euro...

1 'Duravit' BADKAMERMEUBEL, Type: starck1 > adviesprijs meer dan 3000 euro, realistischere verkoopprijs rond de 2100 euro > hier in de veiling nu 600 euro.

Het lijkt misschien niet goedkoop omdat er hier ook topmerken over de digitale toonbank gaan. Wij hebben al een paar keer een behoorlijk voordelige slag geslaan op een veiling.

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 22-05-2009 00:27:22 ]
    pi_69282029
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef twentemeisje het volgende:
    Hee pssssst: http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58007
    (de hele veiling is sowieso de moeite waard, heul veul bad- en keukenspul!)
    Je bent n schat
    pi_69282212
    De tegels vond ik helaas niet mooi.
    Maar we hebben het plan gewijzigd.
    Neem de Belgische hardsteen in de keuken toont rustiger dan een wildverband met nog eens een portugese tegel.
    Badkamer gaan we nog even voor verder zoeken.
    Heb net wel een mooie voordeur gespot en badkamerradiator .
    Ga er morgen eens voor zitten (zit nu op mijn werk sssstttt).
    pi_69306428
    Net geboden op een boiler voor de keuken
      zaterdag 23 mei 2009 @ 10:22:38 #235
    36431 bleiblei
    pi_69319105
    wat voor iets? plintboilers zijn echt ideaal.
    pi_69319271
    Dit is een slide-in boiler als ik goed opgelet heb komt die gewoon in het kastje.
    Maar ben alweer overboden dus kijk even aan het einde van de veiling of het nog zin heeft te bieden.
    pi_69319619
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 10:44 schreef styliste het volgende:
    ik heb er misschien nog 1 over..
    Hoe dat zo? Nou als je eraf wilt en hij is niet antiek (niet zuinig genoeg sorry) doe mij maar een pm-etje.
    Alleen ik beslis niet in deze
    pi_69319648
    Nou, hij staat nu in onze keuken maar hij neemt te veel ruimte in beslag. Wat wordt er onder antiek verstaan?
    pi_69319715
    Haha ouder dan 3 jaar
    pi_69319750
    Dit zoeken we.

pi_69319806
    aha helaas dan...hoe oud/merk enz? Wie weet heb ik het niet goed begrepen.
    pi_69319855
    hoe oud weet ik niet precies, wij wonen hier nu bijna 3 jaar en de vorige bewoners hebben m er in gezet. Merk is Daalderop en type is hotfill.
    pi_69319998
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 11:06 schreef styliste het volgende:
    hoe oud weet ik niet precies, wij wonen hier nu bijna 3 jaar en de vorige bewoners hebben m er in gezet. Merk is Daalderop en type is hotfill.
    Aha nou ik geef het aan hem door maar het probleem is dat nieuwe niet echt heel duur zijn (275) dus je moet wel erg goed zoeken wil het aan de eisen voldoen. (lees ik geef het een beetje op..;) )
      zaterdag 23 mei 2009 @ 11:14:54 #246
    36431 bleiblei
    pi_69320010
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
    Dit zoeken we.

[ afbeelding ]
    Dat is een plintboiler, kan je gewoon huppetee achter de plint schuiven .
    Wij hebben hier niet het model van Inventum maar de plintboiler van Daalderop omdat we het zinloos vonden om 15liter? warm te houden omdat we een vaatwasser hebben. Dus we hebben nu geloof ik een 10 liter modelletje.

Deze dus:

Voor deze hebben we trouwens 215 incl. btw betaald bij warmteservice.nl (heeft door heel NL ook finialen zitten, dus met een beetje mazzel scheelt dat ook weer verzendkosten).
    pi_69320383
    Ga het hier doorgeven blei_blei en de reactie posten zal vast wel een reden voor zijn dat we die boiler krijgen.
    Hij wordt bij ons ook 10 liter. Denk dat vriendlief hem via het werk besteld dus zal een zien of ze bij de TU ook daalderop verkopen.

-edit- ja die verkopen ze en hij is 158 euro.
    Zal het als hij zo thuis komt eens vragen.
    pi_69321564
    Reactie: hij past niet onder de plint..
    pi_69333758
    Update
    Vandaag tegelhandels bezocht en eindelijk badkamertegels gevonden die we beiden heeeel mooi vinden.
    We begonnen bij donker maar daar kon ik echt geen wandtegel bij vinden behalve ook heel donker en dat stond echt niet mooi helaas.
    Maar hier zijn we beiden blij mee!

Het moza dat erbij zit in de show-opstelling

Wat wij mooi vinden..

De kommen die ik ga zoeken;

En het bad dat heeeerlijk zit..moet alleen het merk zien te achterhalen (dacht RIva)

pi_69333823
    Oh ja die tegels komen tot 1,50 behalve daar waar de douche hangt.En zo'n nisje komt er bij het bad voor een kandelaar
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')