Hoe bedoel je dan die middenkeuken? Het gaf mij dit idee:quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
Hahaha Renesite, helaas voor jou geen bar
Maar die kasten zijn zeker een idee
Overigens komt er een tweede koelkast in de kelder onder de garage te bereiken (overdekt) via de gang (langs badkamer).
De woonkamer willen we opvullen met een driezits en een wandkast (boeken en prullaria).
De eettafel moet wel iets flinker
Helemaal over heen gekeken. Maar een knus kamertje zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Dank je hierissieweer. Links onderaan de tekening willen we mits het licht genoeg is daar de woonkamer creëren.
Eigenlijk alleen voor als het donker is en de tv aan gaat
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dan die middenkeuken? Het gaf mij dit idee:
http://www.diepenbouw.nl/images/bert2.JPG
Als je dan die koelkast mooi in de hoek zet tot aan het plafond heb je een erg ruimtelijke keuken!
Nvm!
Hou wel van knusquote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helemaal over heen gekeken. Maar een knus kamertje zo.
Heerlijk. En dan is het ook niet erg dat het wat donkerder is. Dat is juist nog kusser en dat voelt weer lekker geborgen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou wel van knuskom oorspronkelijk uit een groot huis maar dat is erg moeilijk knus te krijgen..dus ben zeer tevree hiermee
Ik denk toch dat die koelkast broodnodige kastruimte gaat opslokkenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
@Renesite heb de site genoteerd overigens.
Geen idee of ze die blokken zelf bouwen maar ze zijn erg mooi en apart.
Volgende idee is het ophangen van pannenheb geen idee of dat handig/verstandig is.
In post 57 zet je "neigen naar..."quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
Snap niet helemaal wat je wilt zeggen, we hebben nl geen halve muren in huis.
Daar waar we allemaal willen wonen. Nationaal landschap.quote:
Ga pogingen doen het allemaal bij te houden..zo zonder klussen en veel ideetjes opdoen is online zijn een eitje.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef capricia het volgende:
Leuk om te zien ML!![]()
Succes, en ik blijf graag je updates volgen.
Het is je bij voorbaat al vergeven hoor! Begrijp dat heel goed...quote:Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga pogingen doen het allemaal bij te houden..zo zonder klussen en veel ideetjes opdoen is online zijn een eitje.
Maar straks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |