Die is best leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch niet van de praktijk.. jullie kunnen enkel maar denken over een mogelijke TT...
ja, in Nijmegentopics wordt dat ook altijd door de WO-ers gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch niet van de praktijk.. jullie kunnen enkel maar denken over een mogelijke TT...
Omdat we 't dragen met waadigheid willen we niet dat HBO'ers waanideeen gaan krijgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je zou toch denken dat WO´ers hun superioriteit met een beetje meer waardigheid zouden dragen inplaats van HBO´ers te kleineren. Zelfs op het WO blijkt het slecht gesteld met de manieren en opvoeding.
Ik ben nog steeds benieuwd wat onze HBO-ers hier op te zeggen hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies.
En om de zaken maar weer even in het juiste perspectief te zetten: wie heb je liever aan je bed als je je een gecompliceerd fractuurtje hebt, een praktische HBO verpleegkundige, of toch de WO arts met z'n boekenwijsheid?
we we wequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat we 't dragen met waadigheid willen we niet dat HBO'ers waanideeen gaan krijgen
Wat maakt mij dat nou uit..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat onze HBO-ers hier op te zeggen hebben.
als die verpleegkundige mij kan opknappen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het maakt jou niet uit of er dan een verpleegkundige of een arts komt?
het is nu baggerdonderdagquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag bagger op donderdag
Aangezien ik elke maand mijn verzekering netjes betaal verwacht ik de best mogelijke zorg mocht ik in dat bed liggen. Waarschijnlijk zal ik door de dokter behandeld worden, maar ik neem aan dat een groot deel van de taken gedelegeerd zullen worden naar de verpleegkundige.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat onze HBO-ers hier op te zeggen hebben.
ja, die mag een zetpil in je aars douwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Aangezien ik elke maand mijn verzekering netjes betaal verwacht ik de best mogelijke zorg mocht ik in dat bed liggen. Waarschijnlijk zal ik door de dokter behandeld worden, maar ik neem aan dat een groot deel van de taken gedelegeerd zullen worden naar de verpleegkundige.
het is duwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die mag een zetpil in je aars douwen![]()
Geneeskunde zien als een studiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik zal het bij deze maar even voor de wo-ers opnemen. Mijn vriendin doet geneeskunde, en ik hbo marketing. Ze moet 10x zoveel doen als ik, en de moeilijkheidsgraad ligt (logischerwijs) stukken hoger. Hbo kun je doen met 2 vingers in je neus, en stelt geen flikker voor. Ligt uiteraard wel aan de studies die je doet, maar dit even terzijde.
het is nooit goed bij je volgens mij... eerst loop je te kotsen op het hbo, en nu begin je ook al over het wo te zeiken...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Geneeskunde zien als een studie
verkapte HBO opleiding ik zeg 't je
ga het nu niet goed proberen te praten.. het is gewoon duwen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, die verpleegkenau's douwen hem erin, daar is niets subtiels aan
We hebben het over een gecompliceerde fractuur, gecompliceerd in de medische zin. Het lijkt me niet dat een verpleegkundige daar erg ver komt met haar praktische vaardigheden, daar heb je kennis voor nodig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
als die verpleegkundige mij kan opknappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |