quote:
Hmmzz, jawel. Maar dat is zo`n gedoe met geld enzoquote:
Als het voor je werk is, wat kan jou het dan schelen dat het 2x zo duur is om vanuit hier te bestellen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik ga voor m`n werk niets illegaal download
Ik wil het niet m`n baas aandoen om 1200 euro extra te betalen, terwijl het ook goedkoper kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het voor je werk is, wat kan jou het dan schelen dat het 2x zo duur is om vanuit hier te bestellen?
surfspot.nl ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
Maar niemand weet een site ofzo waar het wel gaat
Je hebt wel van die sites waarmee je anoniem kunt surfen. Misschien dat het daarmee lukt? Moet je er wel eentje vinden die ook beveiligde verbindingen ondersteunt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
Maar niemand weet een site ofzo waar het wel gaat
Die mag ik weer niet voor commerciele doeleinden gebruikenquote:
Jou baas als de BSA voor de deur staat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef redbullman het volgende:
ik werk ook gewoon met illegale pakket op mn werk, photoshop, illustrator, werkt top, gebruik het elke dag, who cares
O echt niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die mag ik weer niet voor commerciele doeleinden gebruiken
hoe moeten hun dat ruiken danquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jou baas als de BSA voor de deur staat.
Iemand hoeft maar anoniem te bellen en ze staan voor de deur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef redbullman het volgende:
[..]
hoe moeten hun dat ruiken dan
Dat je voor thuisgebruik niet bereid bent om een paar 1000 euro uit te geven, daar kan ik nog inkomen.. maar voor commercieel gebruikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef redbullman het volgende:
ik werk ook gewoon met illegale pakket op mn werk, photoshop, illustrator, werkt top, gebruik het elke dag, who cares
Mwah... het is Adobe zelf die zulke belachelijke prijsverschillen hanteert tussen verschillende landen. Dan vraag je er ook zelf om.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat je voor thuisgebruik niet bereid bent om een paar 1000 euro uit te geven, daar kan ik nog inkomen.. maar voor commercieel gebruikga je schamen.
Bijna elk bedrijf maakt zich daar schuldig aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah... het is Adobe zelf die zulke belachelijke prijsverschillen hanteert tussen verschillende landen. Dan vraag je er ook zelf om.
Was dat hek maar van de dam, dan zouden bedrijven zoals Adobe niet meer zulke grote prijsverschillen hanteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna elk bedrijf maakt zich daar schuldig aan.
Wanneer we dat als excuus gaan gebruiken is het spreekwoordelijke hek van de dam.
Lees de EULA van het betreffende product ook eens door.. wie weet dat daar nog wat in staat dat de aankoop van een buitenlandse versie toch niet legaal maakt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb nog even gelezen, tot nu toe gaat het bij anderen zonder problemen:
Men koopt via Ebay... en laat het netjes invoeren.
"En het is volledig legaal. Want je koopt een originele serial, je betaalt de invoerrechten en BTW. "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |