Roverheid...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef beverton het volgende:
ik heb ook al jaren een uitkering, werk prima ( hhiihihi ik zei werk) ik bedoel waarom zou je werken, je wordt toch alleen maar gestraft als je werkt. Je moet beschermingsgeld aan de roverheid betalen. Daarom moet jij niet werken, dan krijg jij geld betaald van de roverheid.
het gaat anders goed hoor, ik krijg elke maand 1200 euro gestort en het enige wat ik hoef te doen is topics te openen op fok. je bent gewoon debiel als je tegenwoordig werkt in Nederland.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef beverton het volgende:
[..]
het gaat anders goed hoor, ik krijg elke maand 1200 euro gestort en het enige wat ik hoef te doen is topics te openen op fok. je bent gewoon debiel als je tegenwoordig werkt in Nederland.
Op basis van welke wet ontvang jij een uitkering dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef beverton het volgende:
[..]
het gaat anders goed hoor, ik krijg elke maand 1200 euro gestort en het enige wat ik hoef te doen is topics te openen op fok. je bent gewoon debiel als je tegenwoordig werkt in Nederland.
Leg me eens uit HOE je DAT voor elkaar krijgt. Ik heb een HBO functie gehad met best een leuk salaris, de WW is net ietsje meer dan wat jij krijgt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Niet. Internet grootspraak. Je weet wel, toetsenbord helden..quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef Osramp het volgende:
[..]
Leg me eens uit HOE je DAT voor elkaar krijgt.
Of het is gewoon een walgelijke parasietquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet. Internet grootspraak. Je weet wel, toetsenbord helden..Stiekem loopt ie elke dag putjes te scheppen voor die 1200 per maand. Of hij studeert nog.
Wajong? En jij krijgt die toeslag niet, die krijgen je ouders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:39 schreef beverton het volgende:
ik ben arbeidsongeschikt, plus ik krijg nog kindertoeslag
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wajong? En jij krijgt die toeslag niet, die krijgen je ouders.
Wat is een 'normale' uitkering? Wwb? Wao? WW? Wia? Wajong? Zw? Noem het beestje nou eens bij de naam gast!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:20 schreef beverton het volgende:
[..]
ik woon zelfstandig hoor, en nee ik krijg geen wajong maar een normale uitkering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |