Je ging toch voor de 2000 posts vandaag?quote:
op weg naar huisquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
hmm.. apart.. Waar was jij toen die torens in Amerika in elkaar stortte?
Dat is waar :pquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je ging toch voor de 2000 posts vandaag?
Ja dat heb ik dus gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voortzetting van de hype van gisteren![]()
Ik heb ook vaak bij Amerikaanse website.. waarbij ik constant naar de dag 18 aan het zoeken ben.. en dan snel realiseer... oh ja.. het is daar natuurlijk eerste de maand en dan de dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze zeggen daar zelf ook allemaal 9/11
het is ff wennen jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak bij Amerikaanse website.. waarbij ik constant naar de dag 18 aan het zoeken ben.. en dan snel realiseer... oh ja.. het is daar natuurlijk eerste de maand en dan de dag
Ik eeh... echt waar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[spannende muziek] jaaaaaaja.... [/spannende muziek]
* kijk intrigerend..
Nietesquote:
Deze hantering wordt ook in Zweden vaak gebruikt.. maar vaak wordt toch normale dag-maand-jaar gebruikt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is ff wennen ja
in de ICT is het vaak nog erger.. daar is het vandaag 20090218
is wel handig met sorterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze hantering wordt ook in Zweden vaak gebruikt.. maar vaak wordt toch normale dag-maand-jaar gebruikt..
ooh.. dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nietes![]()
Gistermiddag heb ik tussen de lunch (12.30) en het avondeten (18.20) helemaal geen honger gehad
Alleen vanochtend heb ik brood gegeten in plaats van cruesli en dan heb ik altijd sneller honger![]()
Moet zo maar eens een potje pastasaus en salami gaan scoren denk ik
ah zo leer ik ook nog eens watquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze hantering wordt ook in Zweden vaak gebruikt.. maar vaak wordt toch normale dag-maand-jaar gebruikt..
Daarvoor is het ook, maar ik heb het idee dat jij dat al wistquote:
Dat zeker..quote:
Absoluutquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah zo leer ik ook nog eens wat
[..]
Daarvoor is het ook, maar ik heb het idee dat jij dat al wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |