Beantwoord ik op de namiddag evenquote:
Dat werkt af en toe zo kut.. Ik ben er ook een tijdje mee bezig geweest, maar heb het snel overgegeven aan een vriend die het wel snaptquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, eerder stuntelt met Google Adwords.. Uitproberen of het werkt
Leg eens uit danquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, eerder stuntelt met Google Adwords.. Uitproberen of het werkt
Ok dan zie ik het wel verschijnen. Morgen toch pas koopavondquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beantwoord ik op de namiddag even
Maar ik kan je wel helpen
Niet alles dan ben ik een halve dag bezigquote:
Google heeft toch naast zijn normale zoekresultaten rechts ook een balkje staan met extra aanbiedingen/advertenties? Dat is dus Google Adwords, en dat ben ik nu voor een klant aan het installerenquote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet alles dan ben ik een halve dag bezig
[..]
Google heeft toch naast zijn normale zoekresultaten rechts ook een balkje staan met extra aanbiedingen/advertenties? Dat is dus Google Adwords, en dat ben ik nu voor een klant aan het installeren
Dus als je dan op een bepaald woord zoekt dan zie je rechts waarschijnlijk die advertentie!
het lijkt heeel erg op elkaar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:
Wehehe lekker slim om bij creditcard gegevens september als maand in te vullen ipv november..en dan maar jezelf afvragen waarom hij het toch niet doet.
Soms...
Nee blijkbaar : .. OMG WTFquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
je moet ook niet met die termen gooien Yesse.. nu snapt niemand het meer en durven ze niet meer te posten
Nee ik haal 9 en 11 altijd door elkaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het lijkt heeel erg op elkaar?
Blond Roos?
quote:
hmm.. apart.. Waar was jij toen die torens in Amerika in elkaar stortte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik haal 9 en 11 altijd door elkaar![]()
maar het was wel blond ja
Wat dan altijd weer leuke resultaten geeft.. zeker in bij een SC>quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet alles dan ben ik een halve dag bezig
[..]
Google heeft toch naast zijn normale zoekresultaten rechts ook een balkje staan met extra aanbiedingen/advertenties? Dat is dus Google Adwords, en dat ben ik nu voor een klant aan het installeren
Dus als je dan op een bepaald woord zoekt dan zie je rechts waarschijnlijk die advertentie!
Ach ja.. iedereen heeft wel eens van zulke momenten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:
Wehehe lekker slim om bij creditcard gegevens september als maand in te vullen ipv november..en dan maar jezelf afvragen waarom hij het toch niet doet.
Soms...
Ik zat toen bij de tandarts, en daar moet ik vanmiddag weer heenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
hmm.. apart.. Waar was jij toen die torens in Amerika in elkaar stortte?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zat toen bij de tandarts, en daar moet ik vanmiddag weer heen
Je weet toch op 9 november..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
hmm.. apart.. Waar was jij toen die torens in Amerika in elkaar stortte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |