abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66244417
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Twerk het volgende:
Het lijkt me erg leuk om gehandicapten te begeleiden in het dagelijks leven om zo op deze manier toch nog de te lopen stage te doen die ik onderhand al een jaar heb uitgesteld omdat ik aardslui ben en al helemaal geen zin heb voor niks te werken.
Ik loop al vanaf augustus stage, maar daar wil het niet al te best lukken, en is ook niet helemaal mijn doelgroep

ps. hou je onzin voor je asjeblieft
pi_66244539
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:56 schreef babipangang het volgende:
voor mijn opleiding ben ik op zoek naar een andere stageplaats. Nu kan ik niet exact de juiste woorden vinden die ik zoek. Het gaat om een sollicitatie van het begeleiden van gehandicapten.

Nu zoek ik een mooi einde voor deze zin: Het lijkt me erg leuk om gehandicapten te begeleiden in het dagelijks leven om ze op deze manier toch een (zo goed mogelijk leven te geven/zinvol leven)

wie kan me helpen met het onderstreepte gedeelte?
Het hangt er ook een beetje vanaf hoe de rest van de brief eruit ziet.
Maar omdat het een stage is zou ik iets zetten van dat je graag met gehandicapten wil werken om ook in die tak van de zorg ervaring op te doen.
Do what you love, love what you do!
pi_66244624
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef babipangang het volgende:

[..]

Ik loop al vanaf augustus stage, maar daar wil het niet al te best lukken, en is ook niet helemaal mijn doelgroep

ps. hou je onzin voor je asjeblieft
Je was dus ook al te lui om een geschikte doelgroep te zoeken.
Je bent te lui (of niet intelligent genoeg) om zelf een passende afsluitingszin te formuleren.
Je bent te lui om interpunctie te hanteren.

En nee, onzin is de smeerolie van deze samenleving.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:01:02 #29
129586 klara12
fly with the wind
pi_66245650
@babipangang,

Ik zou nog even op de site kijken hoe de gehandicapten genoemd worden. bv. lichamelijke gehandicapten, of mensen met een verstandelijk handicapt.etc. Dat komt wel nauw hoor, dat je de goede termen gebruikt.
pi_66251750
- Het lijkt me erg leuk om gehandicapten te begeleiden in het dagelijks leven om ze op deze manier te ondersteunen bij alle beperkingen die zij ondervinden.-
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')