Dat is zo sneu idd.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik win nog liever een loopreis naar Athene cadeau dan dat ik in Center Parcs moet verblijven.
Het is een ongeschreven regel op Fok! dat jezelf quoten lame is, hetzelfde geldt wanneer je eigen naam topics gaat openen......quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
BOEHOEWOEHOOEWW...Ga huilen![]()
Anderen afzeiken, Dat is pas sneu
Jij bent sneuquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
BOEHOEWOEHOOEWW...Ga huilen![]()
Anderen afzeiken, Dat is pas sneu
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel op Fok! dat jezelf quoten lame is, hetzelfde geldt wanneer je eigen naam topics gaat openen......
Ja klopt inderdaad. Kost je nog vaak 50 euro of meer. Niet dat dat veel is, maar als je eigenlijk niet van plan was om te gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:58 schreef Aarti het volgende:
Ik vind het nog steeds hartstikke duur.
Is het je opgevallen dat wij het steeds vaker met elkaar eens zijn??quote:
dan kun je liever via bungalows.nl boeken, in een ander park. stuk goedkoper.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Kost je nog vaak 50 euro of meer. Niet dat dat veel is, maar als je eigenlijk niet van plan was om te gaan.
Hoe vet is datquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat wij het steeds vaker met elkaar eens zijn??
Center parcs is ook niets voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:14 schreef MuRKie het volgende:
Ik had last van muizen in een center parcs bungalow en de keuken was smerig..
Succes met je bungalow race
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |