Vandaag nietquote:
quote:
zal m`n best doenquote:
quote:
Eigenlijk nietquote:
ik kreeg morgen gratis voer weet je nog en ik vroeg of het chocola wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met d, dat dan wel
[..]
Eigenlijk niet
Komen jullie op ziekenbezoek?
Ja dag dan worden wij ook ziekquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met d, dat dan wel
[..]
Eigenlijk niet
tuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met d, dat dan wel
[..]
Eigenlijk niet
ik zit te ver wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met d, dat dan wel
[..]
Eigenlijk niet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met d, dat dan wel
[..]
Eigenlijk niet
dat zou ik wel doenquote:
iets zegt me , dat hij zn gelaatuitdrukking niet echt onder controle heeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je al lelijk bent moet je niet ook nog eens een rare smoel trekken
Denk dat je daar best gelijk in hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iets zegt me , dat hij zn gelaatuitdrukking niet echt onder controle heeft
mogguh madzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef Friday12 het volgende:
bash.org fails
Gear Grinder X: once, we had these total freak seventh day advenist (or whatever) freak ass neighbors
Gear Grinder X: and this girl Lanna was a little younger than me
Gear Grinder X: she was a bitch, and they were all totally religious
Gear Grinder X: she threw rocks at me once on my bike, and so I turned around, and went to run over here
Gear Grinder X: I was hauling ASS, and you know what she did?
Gear Grinder X: put her hands on her hips, and stood there and said "The lord will protect me"
Gear Grinder X: well.... he didn't
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh madz
mogguh WLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh madz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |