Het begon 2 maanden terug..
Ik had mijn PC ter repratie terug gestuurd via Dynabyte B.V. die hem doorstuurde naar Acer, ik was verzekerd dus het koste mij helemaal niks, behalve de 6.99¤ premie die ik al 2 jaar betaal keurig op tijd.
Het eerste probleem was er al; de tijd van de reparatie dat was dik 7 weken terwijl er werd gezegt dat het 4 weken zou zijn en er bij werd gezet dat ik mijn PC op tijd nodig heb voor mijn verslagen etc.
Nouja, dat kon ik dan door de vingers zien (wel elke week naar Dynabyte gegaan om de status van de reparatie op te vragen en teleurgesteld de winkel uit lopen) maar oke, life goes on right?
Eindelijk! mijn PC is ''gemaakt''!
Toen zei de verkoper van de Dynabyte ja meneer, uw videokaart is kapot staat hier uit een rapport van Acer en omdat het geen Acer product is vervangen ze die niet en geld daar ook geen garantie op omdat uw hem er appart in heeft gezet! Ik zei, dat is mij helemaal niet verteld (wat ook zo was) want ik had toen ik mijn PC daar had gekocht meteen een degelijke videokaart gekocht en meteen een verzekering afgesloten en die man zei toen u bent nu compleet verzekerd, nooit geen polisvoorwaarden gehad etc.
Nja, ik dus weer teleurgesteld de winkel uit lopen dit keer met m'n PC. Eenmaal thuis uit de doos gehaald is mijn voorste USB Poort niet gemaakt en mist er een ''propellor'' van de koeler van mijn processor. Ik de verzekering bellen en zeggen we kunnen niks voor u betekenen betreft de videokaart, maar de computer kunt u weer ter reparatie opsturen ik zei: en dan weer 7 weken wachten en boos opgehangen schijtservice daar.
Nu heb ik mijn voorste USB Poort maar bij een andere zaak voor 10 euro laten maken, en die propellor maakt verder geen problemen maar het is niet eerlijk.
Nu bleef ik door zeuren over de videokaart, want hij was niet kapot voordat ik hem opstuurde dat weet ik 100% zeker.
Die vrouw van de verzekering bleef janken dat ik er niet voor verzekerd ben en dat het niet aangetoont kan worden blablabla graftak
Ik weer ophangen, en ConsuWijzer bellen na hun advies op te volgen heb ik een aangetekende brief opgestuurd en verzoekte hun binnen 2 weken
schriftelijk te antwoorden, na 1 dag al een e-mail gekregen dat ze 1/3e van de reparatiekosten wouden opnemen, ik zei daar ga ik niet mee akkoort ik betaal voor niets premie.
Toen mailde hij terug: U bent verzekerd? Dat veranderd de zaak totaal! Ik ga meteen mailen met de verzekersing om te kijken wat ik voor u kan doen!
Volgende dag kreeg ik een mail dat ze een gratis videokaart wouden geven twv ¤100,- dat vond ik erg netjes van Dynabyte en ook verteld, ik heb nu gevraagd of ik een krachtige van ¤160,- kan krijgen met ¤30,- bijnbetaling, en anders neem ik die van ¤100,- wel.
World vervolgd.
Dynabyte = Nette service, jammer dat het zover moest komen.
ConsuWijzer = Toppie
Harmony = Triest

Als Dynabyte erover belt kan het ineens wel, maar als de klant dat doet niet.
[b]Op
zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.