Weet je zeker dat je niet in je verkeerde boekje kijkt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef MASD het volgende:
Volgens minj dromen-verklaar-boek wil je onderbewuste jij keiharde kontseks met Wilders.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef MASD het volgende:
Volgens minj dromen-verklaar-boek wil je onderbewuste jij keiharde kontseks met Wilders.
Dinsdag nachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef Xebber het volgende:
Vannacht? Het is pas fucking 36 minuten nacht jong.
Volgens mijn dromen-verklaar-boek wil je onderbewuste jij keiharde kontseks met Wilders.
Het komt ongeloofwaardigquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef Slappy het volgende:
Meki je volgende droom is zeker dat je Jood bent.Of ben je dat stiekem al ....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef Xebber het volgende:
Vannacht? Het is pas fucking 36 minuten nacht jong.
Dat is kotssex. Dus -n.quote:
Daar heeft deze baas wel ervaring meequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef trifko het volgende:
wees blij dat je niet wakker werd met zijn piemel in je reet..
Heb ik hem een keer laten vallen :pquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
Is er toch nog iets van rechtvaardigheid . . .
wilderszaad im deine anuss ist nicht fein..quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar heeft deze baas wel ervaring mee
Wel tof dat je dan nog ff met hem gaat winkelen .quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik hem een keer laten vallen :p
MAAR MEKI IS MOSLIM GEKKIE DIE IS NIET WELKOM DAAR.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef trifko het volgende:
ik droomde gistrnacht dat Meki met een keppeltje op bij de Klaagmuur zat te klagen over Wilders.
Je bent wel eens wakker geworden met de piemel van Wilders in je hand?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar heeft deze baas wel ervaring mee
ISRAEL AGRESSIE!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef MASD het volgende:
[..]
MAAR MEKI IS MOSLIM GEKKIE DIE IS NIET WELKOM DAAR.
Meki werkt voor de Mossad..quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef MASD het volgende:
[..]
MAAR MEKI IS MOSLIM GEKKIE DIE IS NIET WELKOM DAAR.
Meki heeft de melk wel horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt . . .quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:49 schreef Heathen. het volgende:
Meki wil aan de tepeltjes van Wilders zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |