dat klopt, neemt niet weg dat ik toch mag vragen waarom hij weer terug is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach HIW... lekker boeie... dat heb jij toch ook zo vaak gezegd?
Flikker op, lulquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef rodebes het volgende:
Ik had meer gegaan Homo # 2318 waarin Roel zijn kop (en kont) weer laat zien
Nee hoor dat vroeg je helemaal niet. Je, retorische, vraag was of hij niet voorgoed weg zou blijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat klopt, neemt niet weg dat ik toch mag vragen waarom hij weer terug is?
Klonen verdient een ban toch?quote:
Posten met een kloon tijdens een ban is een ban.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klonen verdient een ban toch?
Kinderachtig gedrag is gewoon sneu... maar verder niks aan te doen
Komt op het zelfde neerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor dat vroeg je helemaal niet. Je, retorische, vraag was of hij niet voorgoed weg zou blijven.
Ik lees flikker en lul, klinkt lekker!quote:
Alleen tijdens een banquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klonen verdient een ban toch?
Kinderachtig gedrag is gewoon sneu... maar verder niks aan te doen
Een troost, tot nu toe ziet het er naar uit dat ik binnenkort een week geen internet heb...quote:
Doctor Who.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Nou nee... De manier waarop jij het "vroeg" was meer om hem er even aan te herinneren met als ondertoon dat je em liever weg wenst.quote:
Nah omdat jij et bent in ieder geval de 4999 vorige posts dan...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik ben nieuw in dit homo topic, ik snap geen enkele van de posts in dit topic so far.
Kan iemand het even toelichten?
En AUB zeg niet dat ik de vorige 5000 topics dan even moet lezen.
Ik heb een leven.
Dat, je komt vanzelf alle roddels wel te weten hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:03 schreef wonderer het volgende:
Niet belangrijk. Gewoon vanaf nu meelezen, dan wordt alles vanzelf duidelijk.
VLNR: Ang3l & Rikquote:
Hoiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik ben nieuw in dit homo topic, ik snap geen enkele van de posts in dit topic so far.
Kan iemand het even toelichten?
En AUB zeg niet dat ik de vorige 5000 topics dan even moet lezen.
Ik heb een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |