doen wat je baadt, laten wat je schaadt: dat is het hem nou juist, als ik niks doe schaad ik mijzelf, doe ik wel iets schaad ik mijzelf ook. Waarom zou hij nog contact met mij willen denk ik constant. Je weet wat ze zeggen: een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:44 schreef bendk het volgende:
Het lijkt me dat je niets meer kunt doen daar de relatie geen toekomst heeft, zie dus het onoverbrugbare cultuurverschil.
Ik weet het, dat doet pijn, maar iedere actieve reactie verlengt die pijn.
Wees ook wijs, begin met een acceptatie om het lot een plek te geven. Zij ook mijn andere berichten.
Doen wat je baadt
laten wat je schaadt
krijgen wat je kunt
en houden wat je is gegund
Je zou kunnen beginnen met schrijven (wat op zichzelf al goed is, omdat je je gedachtes daarmee voor jezelf duidelijker maakt), en als je er dan voor jezelf aan toe bent opsturen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
das idd wat ik voel: alsof ik er nog niet aantoe ben, maar dan denk ik: wie ben ik om dat te beslissen. Hij verdient het gewoon om mijn kant van het verhaal te horen. Maar ik schaam me ook diep. Naar hem toe, maar ook naar zijn ouders. Omdat die hem hebben opgevangen of misschien nog steeds opvangen ivm het verdriet dat hij had/heeft door mij. Ik wil geen wonden openmaken of groter maken bij hem, maar idd voelt dit niet afgerond. Door hem durfde ik te dromen van een toekomst. We hadden het samen al helemaal uitgevogeld.
Soms denk ik bij mijzelf: zeik niet, dit is jouw schuld dus je zorgt er maar voor dat je hiermee dealt maja niet zo makkelijk. En nee ik zie mezelf niet als slachtoffer, want dan is hij.
Op dit moment ben ik voor mijzelf aan het schrijven, al vanaf de tweede kans die hij mij gaf. En ik ben toen eens begonnen om een brief voor hem te beginnen. Ik had een paar regels en toen blokkeerde het voor mij gewoon. Het voelde gewoon als definitief afscheid nemen ofzo. Het voor mijzelf opschrijven en hier in deze topic helpen mij wel dingen helder krijgen. Bijvoorbeeld dat ik het toch wel wil doen: de brief, maar dat ik er nu gewoon even niet klaar voor ben. Of dit uitstel gedrag is weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met schrijven (wat op zichzelf al goed is, omdat je je gedachtes daarmee voor jezelf duidelijker maakt), en als je er dan voor jezelf aan toe bent opsturen.
Interessante collectie tegeltjeswijshedenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:44 schreef bendk het volgende:
Het lijkt me dat je niets meer kunt doen daar de relatie geen toekomst heeft, zie dus het onoverbrugbare cultuurverschil.
Ik weet het, dat doet pijn, maar iedere actieve reactie verlengt die pijn.
Wees ook wijs, begin met een acceptatie om het lot een plek te geven. Zij ook mijn andere berichten.
Doen wat je baadt
laten wat je schaadt
krijgen wat je kunt
en houden wat je is gegund
niet mee eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Als liefdesverdriet je meest intense verdriet ooit is mag je je gelukkig prijzen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |