Mijn reactie was inderdaad erg kortzichtig. Ik neem het terug.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef het-ero het volgende:
[..]
Niet alle mensen, als je een familie lid bv verliest dan zijn die onvervangbaar, die laten een gat achter; soms zelfs een trauma als je het niet kan verwerken, en dat kan je ook weer gaan opvullen met liefdes en als dat niet mag lukken of slagen door nog meer omstandigheden, dan is je laten gebruiken (door familie of buurmannen die bv het beste met je voorhebben maar ondertussen jou in je macht hebben)bv een vulmiddel
Mensen worden vaak behandelt als dingen, dat is wat anders.
dankjewel want hij wilt echt laten overkomen dat ik gek ben ofzo! thnxquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Jij vroeg wel als eerste om te pm-en. Ms is het gewoon simpel en heeft ze geen zin in jouw bemoeienissen.
Sorry niet kwaad worden hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:26 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
Pardon???? dit vind ik wel hele erge dingen die je in je mail hebt gezet. Blaas ik hoog van de toren??
Jij stuurt mij tig berichten PM dat ik je ex ben en ik heb meerdere malen en ook hier openbaar gezegd dat ik dat niet ben. Ik wil gewon dat je hiermee kapt omdat ik jou helemaal niet ken! is dat zo raar???? Jij laat een psychische analyse op mij af, maar naar mijn mening kan je dat beter op jezelf doen, want dit noem ik echt gewoon obsessief! Ik ben je ex niet! Ik ken je niet! Dus ga mij niet vergelijken met jouw situatie. tuurlijk mag en kan je dingen herkennen, maar jij spreekt voor mij en ik kan voor mijzelf heel goed spreken.
waarom moet je mij hebben met je ex-obsessie! Ik ben 23 jaar, jij bent 35 jaar, mij ex was jongen dan mij! dus ik kan nooit je ex zijn. Je moet echt beseffen dat ik je gedrag niet leuk vind! In je mails zeg je dat je zelf schrijft en hier beweer je dat die 'vriendin' het schrijft, sorry hoor je mag heus reageren maar laat mij gewoon OK? ga niet zeuren over dat ik in de war ben, want jij bent degene die rare stunts uithaalt hier.
Oh is dat het? Jouw familie bepaalt wat jij met je leven moet doen? En met wie jij je leven moet delen? Ik geef je vrienden wel gelijk trouwens. Het is jouw leven en het is lullig dat je familie het er niet mee eens is, maar daar zou ik me niet teveel door laten leiden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:30 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland.
Ik heb mijn hele leven vaak dingen alleen gedaan en praten hierover met vrienden doe ik ook wel, maar zij kunnen niet begrijpen hoe dit voor mij voelt. Voor hun is het vaak: joh ga met hem en boeien wat je familie ervan denkt. Maar voor mij is mijn familie ook belangrijk en k zou nooit afstand van hun kunnen nemen.
Hoe fout het ook klinkt, maar huilen doe ik nooit bij andere mensen. Ik verbloem mijn pijn door altijd maar een lach op te zetten en de clown uit te hangen.
En toch is ineens de beste manier. Stukje bij beetje gaat immers niet. En over wat voor cultuur hebben we het hier?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef truth_hurts het volgende:
Ik ben idd verschrikkelijk verliefd, maar ik weet ook heel goed dat ik het zelf allemaal heb verpest. Ik had niet het lef om voor hem te gaan of hem direct de waarheid te vertellen: over dat ik in een cultuur zit die hem niet zal accepteren, ik schaamde mij voor alles en hierin was ik niet eerlijk. Voor hem was vrijheid in alles gewoon heel normaal, voor mij dus totaal niet! Ik heb zoveel smoesjes moeten bedenken om ergens onderuit te komen, terwijl ik dat niet wilde! Het liefst ging ik elke dag naar hem toe en zou ik hem constant in mijn armen houden. Maarja hoe vertel je iemand dat je constant over je schouders moet kijken, dat je angst heb wanneer je een stap neemt dat iemand erachter komt, dat je vrij wilt zijn maar dit niet kon doordat ik er midden in zit. Voor hem was het simpel: ik moest het huis uit. Maar als je zo opgesloten zit binnen een cultuur kan je je niet zomaar loskoppelen. Ik besef mij heel goed dat ik dit op den duur wel moet gaan doen, maar om het zo in een keer te doen dat kan ik gewoon niet. Ondanks alle kut regels en het verstikte gevoel hou ik zielsveel van mijn familie!
Het blijft een wazige cultuur, iets waar ze niet op in gaat of wil gaan, er wordt meerder malen naar gevraagd, maar dat ontwijkt ze categorisch lijkt het. Ik lees mee om te kijken of dit nog naar buiten komt, zal ze dat zeggen of niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is ineens de beste manier. Stukje bij beetje gaat immers niet. En over wat voor cultuur hebben we het hier?
en hoe zou je dit dan voor je zien?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch is ineens de beste manier. Stukje bij beetje gaat immers niet.
mijn grootste angst sinds ik klein ben is mijn ouders verliezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef het-ero het volgende:
[..]
Niet alle mensen, als je een familie lid bv verliest dan zijn die onvervangbaar, die laten een gat achter; soms zelfs een trauma als je het niet kan verwerken, en dat kan je ook weer gaan opvullen met liefdes en als dat niet mag lukken of slagen door nog meer omstandigheden, dan is je laten gebruiken (door familie of buurmannen die bv het beste met je voorhebben maar ondertussen jou in je macht hebben)bv een vulmiddel
Mensen worden vaak behandelt als dingen, dat is wat anders.
Maar iemand verliezen door dood of in de liefde gaat allebei over rouwen! Je moet doorgaan met leven zonder dat diegen nog zo close bij je is. Liefdesverdriet is een van de ergste dingen wel die er zijn. Tuurlijk bestaat er super veel erge dingen, maar dit gaat echt door je ziel. Ik heb veel dingen meegemaakt maar liefdesverdriet is een ding waar ik gewoon moeilijk overheen kom. en zeker als het een geweldige vent is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:34 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
mijn grootste angst sinds ik klein ben is mijn ouders verliezen.
dat is eind zomer dus gebeurd met mijn moeder.
ik mis der maar ze is ook nog bij me.
kon het leven weer oppikken en de had een doel, hoop en toekomst en beloftes.
maar sinds de breuk met mijn vriendin ben ik dus compleet uit het veld geslagen, verdriet, onmacht en alles is erger en langer dan bij mijn moeder. heel bizar maar het een kon ik accepteren maar het ander niet.
liefdesverdriet is voor sommige mensen gewoon extreem, ook een van de redenen dat ik 5 jaar bewust vrijgezel ben gebleven...
maar ontopic, voor echte liefde moet je tot het eind van de wereld gaan, alles doen, zodat je later nooit spijt kunt hebben.
Ik begrijp dat je inmiddels het leven weer hebt opgepikt na het verlies van je moeder laatste zomer (gecondoleert), knap!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:34 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
mijn grootste angst sinds ik klein ben is mijn ouders verliezen.
dat is eind zomer dus gebeurd met mijn moeder.
ik mis der maar ze is ook nog bij me.
kon het leven weer oppikken en de had een doel, hoop en toekomst en beloftes.
maar sinds de breuk met mijn vriendin ben ik dus compleet uit het veld geslagen, verdriet, onmacht en alles is erger en langer dan bij mijn moeder. heel bizar maar het een kon ik accepteren maar het ander niet.
liefdesverdriet is voor sommige mensen gewoon extreem, ook een van de redenen dat ik 5 jaar bewust vrijgezel ben gebleven...
maar ontopic, voor echte liefde moet je tot het eind van de wereld gaan, alles doen, zodat je later nooit spijt kunt hebben.
heb 2 speciale exen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
Maar iemand verliezen door dood of in de liefde gaat allebei over rouwen! Je moet doorgaan met leven zonder dat diegen nog zo close bij je is. Liefdesverdriet is een van de ergste dingen wel die er zijn. Tuurlijk bestaat er super veel erge dingen, maar dit gaat echt door je ziel. Ik heb veel dingen meegemaakt maar liefdesverdriet is een ding waar ik gewoon moeilijk overheen kom. en zeker als het een geweldige vent is.
maar heb jij na 5 jaar dan nog extreem verdriet? of heb je het wel een plek kunnen geven.
Als ik jouw verhaal zo lees vind ik het mooi dat je zo sterk bent. Na alles wat je hebt meegemaakt, lees ik toch nog kracht in jouw verhaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
edit er zijn dus 2 exen bij mij, een van 7 jaar geleden wat me 2 tot 5 jaar heeft gekost en mijn huidige ex waar het nu 5 weken mee uit is, mijn moeder overleed eind deze zomer.
en er bovenop ben ik zeker nog niet
bij mij en ons zat het lot ff tegen, daar kun je weinig aan doen maar in het geval van de ts misschien wel, dan zou het doodzonde zijn als je het er niet op zou wagen
Ze houdt ook van liefde en vrijheid dat dan weer wel. Net zoals die vrouw in ik ga vreemdquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Had je maar geen hoer moeten zijn TS
Nee ik ben inderdaad niet vreemdgegaan. Nee ik heb hem altijd verteld hoeveel ik van hem hou. Ik zou dit nooit kunnen ontkennen. wat er precies is gebeurd wil ik voor mij houden. Maar het komt er op neer dat hij wellicht nu een ander beeld van mij heeft, terwijl dit feitelijk wel klopt, maar ik zo int echt niet ben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef thestoryofus2009 het volgende:
wat heb je dan gedaan waarom hij zo boos/teleurgesteld is?
kan me het moeilijk voorstellen, neem aan dat je niet bent vreemd gegaan.
vroeg hij of je van hem hield en voor hem wou gaan waarna jij ontkende van hem te houden?
ja een brief schrijven is moeilijk, ben al een maand bezig en het is extreem zwaar.
of het tussen mij en mijn ex ooit goed komt betwijfel ik, wil haar alleen mijn kant van het verhaal vertellen want ze heeft niet echt gesnapt wat ik heb doorgemaakt.
kon haar ook niet alles vertellen omdat ik haar wou beschermen.
Gewoon doen wat jij wilt, Stukje bij beetje kan volgens mij niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:32 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
en hoe zou je dit dan voor je zien?
dus jij bent verliefd op hem, hij op jou en jij bedenkt en doet jezelf voor als iemand anders zodat hij teleurgesteld is in iemand die je niet bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
Nee ik ben inderdaad niet vreemdgegaan. Nee ik heb hem altijd verteld hoeveel ik van hem hou. Ik zou dit nooit kunnen ontkennen. wat er precies is gebeurd wil ik voor mij houden. Maar het komt er op neer dat hij wellicht nu een ander beeld van mij heeft, terwijl dit feitelijk wel klopt, maar ik zo int echt niet ben.
Soms zijn we mensen te beschermend naar de mensen toe die we ontzettend liefhebben, terwijl dit eigenlijk niet zou moeten
maar als het zo is zoals jij zegt, dan had hij toch wel contact met mij opgenomen om verhaal te halen? Ik check me foon elke dag om te kijken of hij gebeld of gesmst heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:44 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
dus jij bent verliefd op hem, hij op jou en jij bedenkt en doet jezelf voor als iemand anders zodat hij teleurgesteld is in iemand die je niet bent![]()
en nu ben jij ongelukkig en hij.
en wat wil je nu doen... in je eentje verder met de kans dat je terugvalt terwijl je misschien de perfecte relatie bewust om zeep helpt...
waarom niet nu er voor gaan samen met hem...
hij heeft jou ws ook heel erg lief en zou alles voor je doen en dan beslis je voor hem dat hij dat niet kan?
als je wat aan je situatie wil doen geef hem dan ook de kans om de beslissing voor zichzelf te maken of hij je erbij wil helpen en samen met je wil zijn.
stel je voor dat je elkaar over 10 jaar weer tegenkomt en realiseerd dat het de domste fout van jullie leven was..
Dus je bent zoals je zegt elke dag met hem bezig,heb je hem al eens gebeld bv? of een sms gestuurd, je verwacht dat immers wèl van hem of inieder geval hoop je daarop anders kijk je niet op je foon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
maar als het zo is zoals jij zegt, dan had hij toch wel contact met mij opgenomen om verhaal te halen? Ik check me foon elke dag om te kijken of hij gebeld of gesmst heeft.
hij had met een prachtig lief meisje waar hij helemaal gek op was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
maar als het zo is zoals jij zegt, dan had hij toch wel contact met mij opgenomen om verhaal te halen? Ik check me foon elke dag om te kijken of hij gebeld of gesmst heeft.
Volgens mij post je in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef het-ero het volgende:
Bij de bipolaire stoornis wisselt de stemming sterk tussen twee extremen: heel erg uitgelaten of juist heel erg neerslachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |