WTF ben jij voor een betweterige Jehova's getuige zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef het-ero het volgende:
[..]
Je groeit steeds meer naar het licht toe, volhouden!
De dagen lengen ook, komt goed met je!
Ik zeg wat ik denk, sorry maar dat zou jij ook moeten doen, ik denk dat je in de war bent, maar dat was je zoals je aangeeft. Dat jij mijn reactie niet leuk vind dat is wat anders, maar we leven in een land waar dat mag en kan. Jij schrijft een verhaal en vraagt om advies en tips enz, die krijg je dan ook.
Als jij in een cultuur zit die hem niet zal accepteren, wat doe je daar dan nog?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef truth_hurts het volgende:
Ik ben idd verschrikkelijk verliefd, maar ik weet ook heel goed dat ik het zelf allemaal heb verpest. Ik had niet het lef om voor hem te gaan of hem direct de waarheid te vertellen: over dat ik in een cultuur zit die hem niet zal accepteren
welnee, lees het nog eens door...quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef het-ero het volgende:
[..]
Ze is verliefd en wil door het vuur gaan voor hem, uit liefde.
Veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
Als jij in een cultuur zit die hem niet zal accepteren, wat doe je daar dan nog?
Misschien eens ophouden met jezelf zo zielig te vinden en er iets aan doen, of is cutluur zo belangrijk voor je?
In dat geval, waarom lezen we dit dan, dan is het verloren moeite.
Nee ik ben NIET gelovig, maar kan me goed in die mensen verplaatsen, en denk met ze mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
WTF ben jij voor een betweterige Jehova's getuige zeg'je groeit steeds meer naar het licht toe'
Aan je schrijf stijl te zien ben je dezelfde persoon als in de mailtjes, dus ik vind dit behoorlijk irriterend. Heb ik zo gezegd wat ik denk? want blijkbaar weet jij precies wat ik voel en denk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef het-ero het volgende:
[..]
Je groeit steeds meer naar het licht toe, volhouden!
De dagen lengen ook, komt goed met je!
Ik zeg wat ik denk, sorry maar dat zou jij ook moeten doen, ik denk dat je in de war bent, maar dat was je zoals je aangeeft. Dat jij mijn reactie niet leuk vind dat is wat anders, maar we leven in een land waar dat mag en kan. Jij schrijft een verhaal en vraagt om advies en tips enz, die krijg je dan ook.
Ik laat ook iedereen in zijn waarde, en iedereen mag geloven wat hij/zij wil maar om mensen nou te gaan aanmoedige met zulke tsjakka-achtige uitspraken..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef het-ero het volgende:
[..]
Nee ik ben NIET gelovig, maar kan me goed in die mensen verplaatsen, en denk met ze mee.
Ik vind het geloof een mooi iets, mensen zoals truth vinden daar steun in kennelijk, dat is een mooi iets voor die mensen.
Ik vind mijzelf niet zielig, zeker niet, ik neem ook alle verantwoordelijkheid op me.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
Als jij in een cultuur zit die hem niet zal accepteren, wat doe je daar dan nog?
Misschien eens ophouden met jezelf zo zielig te vinden en er iets aan doen, of is cutluur zo belangrijk voor je?
In dat geval, waarom lezen we dit dan, dan is het verloren moeite.
Ik weet dat jij niet de ex bent van mijn vriend cq kennis, rustig aan aub.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
Aan je schrijf stijl te zien ben je dezelfde persoon als in de mailtjes, dus ik vind dit behoorlijk irriterend. Heb ik zo gezegd wat ik denk? want blijkbaar weet jij precies wat ik voel en denk.
Ik kan heel goed voor mijzelf spreken en ik heb zeker geen zin in obsessieve mensen. nogmaals ik ben je ex niet!!!
Ik kan mij voorstellen dat jij deze persoon mist, maar hou mij er buiten wil je, want ik ben het dus niet. Je kent maar een gedeelte van mijn verhaal en vul dat zeker nie aan met je eigen ervaring.
Dat men mij advies en tips geeft vind ik super lief en daar heb ik zeker wat aan, maar iemand die constant zegt dat ik in de war ben, sorry hoor, dat vind ik geen advies of tip.
Het is niet mijn bedoeling om je af te kraken of je dit gevoel te geven, maar wees je bewust van wat je schrijft en waar je mee bezig bent! envoor de allerlaatste keer, IK BEN JOUW EX NIET
Mooi! Nu weer on-topic: ik heb niet alles gelezen in de voorgaande pagina's dus sorry als ik iets dubbel vraag.. Wat heb je bijvoorbeeld al gedaan? Jullie hebben geen contact meer toch? Hoelang hebben jullie uiteindelijk echt iets gehad? Hoe was die relatie en waarom is het precies uit?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef truth_hurts het volgende:
owja nu heb je het in opdracht van geschreven. hmmm je verhaal wordt steeds minder geloofwaardig, maar gaat geen discussie hierover.Ik zou het fijn vinden als je liever gewoon niet meer reageert.
Nee ik schreef die mails voor hem, en aardige reactie van je!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef truth_hurts het volgende:
owja nu heb je het in opdracht van geschreven. hmmm je verhaal wordt steeds minder geloofwaardig, maar gaat geen discussie hierover.Ik zou het fijn vinden als je liever gewoon niet meer reageert.
Harde klappen op me kontje, het liefst over de kniequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:40 schreef Salvad0R het volgende:
het-ero heeft een reality Bitchslap nodig.
Nee we hebben geen contact meer met elkaar. Ik heb gewoon teveel verzwegen/gelogen tegen hem over mijn situatie. Maar helemaal in detail wil ik niet hierop in gaan,sorry.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi! Nu weer on-topic: ik heb niet alles gelezen in de voorgaande pagina's dus sorry als ik iets dubbel vraag.. Wat heb je bijvoorbeeld al gedaan? Jullie hebben geen contact meer toch? Hoelang hebben jullie uiteindelijk echt iets gehad? Hoe was die relatie en waarom is het precies uit?
Heel duidelijk, bedankt voor je uitleg! Mijn advies: accepteer het inderdaad (zoals je zelf al aangaf) en die brief zal alleen maar extra herinneringen cq. verdriet in je losmaken en dat is nou juist wat je niet wilquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:45 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
Nee we hebben geen contact meer met elkaar. Ik heb gewoon teveel verzwegen/gelogen tegen hem over mijn situatie. Maar helemaal in detail wil ik niet hierop in gaan,sorry.
Ik moet accepteren dat hij geen relatie meer wilt, anders had hij toch wel contact opgenomen met mij. Maar ik snap dat hij dit niet doet, want hij is boos en wellicht haat hij me ook.
Ik heb er wel aangedacht om hem een brief te schrijven met heel mijn verhaal, maar als ik eraan begin dan voelt het als afscheid en raak ik weer helemaal overstuur.
Jezelf blootgeven lijkt mij niet erg, tenzij het een foto betreft die op internet verzeild raakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heel duidelijk, bedankt voor je uitleg! Mijn advies: accepteer het inderdaad (zoals je zelf al aangaf) en die brief zal alleen maar extra herinneringen cq. verdriet in je losmaken en dat is nou juist wat je niet wilBovendien, als jij een brief schrijft waarop hij vervolgens niet reageert zal je je alleen maar rot voelen over dat je jezelf zo hebt verloren in al die emoties en je helemaal blootgaf, je zal (denk ik) vinden dat je te ver bent gegaan zonder doel en zal wellicht (dat zou ik in ieder geval) willen dat je meer de eer aan jezelf had gehouden..
Concentreer je op de dingen die je WEL leuk vindt en waar je energie van krijgt en hou je gewoon lekker daar mee bezig.. Tuurlijk zullen je gedachten afdwalen, maar dat zal steeds minder wordensucces ermee!
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik snap het punt wel, maar het kan ook zo zijn dat juist door alle emoties even los te maken en een gok te wagen er beter mee om te gaan is. De reden waarom je het nu niet doet is dat je aannames maakt over hoe hij denkt erover, bang bent voor eventueel geen reactie, maar dat weet je helemaal niet!! Je weet ook niet hoe je je gaat voelen als je dat toch doet. Het is allemaal erg nadenkerig en gissen over 'wat als'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heel duidelijk, bedankt voor je uitleg! Mijn advies: accepteer het inderdaad (zoals je zelf al aangaf) en die brief zal alleen maar extra herinneringen cq. verdriet in je losmaken en dat is nou juist wat je niet wilBovendien, als jij een brief schrijft waarop hij vervolgens niet reageert zal je je alleen maar rot voelen over dat je jezelf zo hebt verloren in al die emoties en je helemaal blootgaf, je zal (denk ik) vinden dat je te ver bent gegaan zonder doel en zal wellicht (dat zou ik in ieder geval) willen dat je meer de eer aan jezelf had gehouden..
Concentreer je op de dingen die je WEL leuk vindt en waar je energie van krijgt en hou je gewoon lekker daar mee bezig.. Tuurlijk zullen je gedachten afdwalen, maar dat zal steeds minder wordensucces ermee!
naar mijn weten is dit een openbaar forumquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:32 schreef truth_hurts het volgende:
Ach hoog van de toren blazen doe je als je voelt dat je geraakt en dat niet wil weten (truth hurts enzo) wordt (soort protectionisme cq afscherming --> het niet tot je laten komen van derden lees anderen; vaak buitenlandse goederenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
naar mijn weten is dit een openbaar forum
dus iedereen mag zeggen wat die wil.
succes.
denk dat je gewoon maar moet doen wat jezelf wilt
duidelijk he!
Jij vroeg wel als eerste om te pm-en. Ms is het gewoon simpel en heeft ze geen zin in jouw bemoeienissen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef het-ero het volgende:
[..]
Ach hoog van de toren blazen doe je als je voelt dat je geraakt en dat niet wil weten (truth hurts enzo) wordt (soort protectionisme cq afscherming --> het niet tot je laten komen van derden lees anderen; vaak buitenlandse goederen), in haar geval kwam dit door beide ouders, die roet in het eten gooide en de relatie de nek om wilde draaien?), neerkijken op anderen door zelfhaat, apatisch gedrag en grote mate van zelfingenomenheid (het niet willen weten dat je zo bent), maar wat ik mooi vindt is dat ze aan zichzelf werkt. Maar tegen iemand zeggen dat ie liever niet meer reageert dat is hoog van de toren bazen, en eigenlijk neerkijken op anderen,zelfde als het vloed wordt tegen de zee zeggen: hey --> terug jij...
Maar als ik haar was zou ik die brief schrijven.
Nee dat doe ik ook niet meer via PM.Ik vroeg haar iets in de trend van ASL enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Jij vroeg wel als eerste om te pm-en. Ms is het gewoon simpel en heeft ze geen zin in jouw bemoeienissen.
Niet alle mensen, als je een familie lid bv verliest dan zijn die onvervangbaar, die laten een gat achter; soms zelfs een trauma als je het niet kan verwerken, en dat kan je ook weer gaan opvullen met liefdes en als dat niet mag lukken of slagen door nog meer omstandigheden, dan is je laten gebruiken (door familie of buurmannen die bv het beste met je voorhebben maar ondertussen jou in je macht hebben)bv een vulmiddelquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Niet alle wonden, maar liefdeswonden wel. Mensen zijn vervangbaar.
Pardon???? dit vind ik wel hele erge dingen die je in je mail hebt gezet. Blaas ik hoog van de toren??quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef het-ero het volgende:
[..]
Ach hoog van de toren blazen doe je als je voelt dat je geraakt en dat niet wil weten (truth hurts enzo) wordt (soort protectionisme cq afscherming --> het niet tot je laten komen van derden lees anderen; vaak buitenlandse goederen), in haar geval kwam dit door beide ouders, die roet in het eten gooide en de relatie de nek om wilde draaien?), neerkijken op anderen door zelfhaat, apatisch gedrag en grote mate van zelfingenomenheid (het niet willen weten dat je zo bent), maar wat ik mooi vindt is dat ze aan zichzelf werkt. Maar tegen iemand zeggen dat ie liever niet meer reageert dat is hoog van de toren bazen, en eigenlijk neerkijken op anderen,zelfde als het vloed wordt tegen de zee zeggen: hey --> terug jij...
Maar als ik haar was zou ik die brief schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |