Ik fiets er zelf heen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, die smaakt altijd lekker. Wij laten die zo vanuit Bels importeren
.
weekje Zweden vanaf zaterdagquote:
Fietsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik fiets er zelf heen.
Of mijn pa stuurt een pot op naar A'dam.
Fietsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fietsen.
Huppatee, gewoon een pot op de rug van een postduif binden.
Heeft Adelante eigenlijk al foto's van zichzelf laten zien?
Ow shit, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fietsen
En heb je m'n filmpje trouwens nog werkend gekregen?
Ik ook. Maar daar heb ik eerlijk gezegd best wel vaak last van.. Het lot van een frituurkoning.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
bohhhh, k heb een stinkende scheet joh
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow shit, nee.
Ik zal eens kijken of ik dat programma kan downloaden.
zelfs als je geen scheten laat, stink je nog.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daar heb ik eerlijk gezegd best wel vaak last van.. Het lot van een frituurkoning.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs als je geen scheten laat, stink je nog.
waarom dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
in maart moet ik jullie een week verlaten
Ik ga in maart naar Berlijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik in mei, ik ga toch nog naar Berlijn!![]()
Wat lul je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Dan moet ik smsen voor een code ofzoiets.
Al ooit geweest? Ja toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar Berlijn_!
ik zal wel op een herkenbaar punt het FOK! logo achterlaten
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Al ooit geweest? Ja toch?
Anyways pleur hem maar op het Nikolaiviertel.
Waar kun je beter leren beveiligen dan in de natie der befehlheitquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar kun je beter leren beveiligen dan in de natie der befehlheit
Oh, nouja het is iig een toffe stad. Genoeg te doen ook, wel eng veel emo's.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee_!
Maak er dan een foto van
Hahaha.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Dan moet ik smsen voor een code ofzoiets.
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.htmlquote:
Sachsenhausen zeker?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!
week lang zuipenn, smoken, chillen, hosselen en concentratiekampen bezoeken
Haha je bent er nooit geweest he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
Berlijn
Alles wat met moffen te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
Berlijn
Alles wat met moffen te maken heeft.
concentratiekampen in Berlijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!
week lang zuipenn, smoken, chillen, hosselen en concentratiekampen bezoeken
vlgs mij swingt dat niet echt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert maar weer eens naar Boudewijn de Groot - Berlijn
vogels vliegen van oost naar west berlijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert maar weer eens naar Boudewijn de Groot - Berlijn
Kneus, Sachsenhausen ligt vlak boven Berlijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
concentratiekampen in Berlijn?
Ik mag niets zeggen want had vanmiddag nog het idee dat Westerbork een park van Center Parcs was![]()
Ik ook hoor. Ik kwam er pas recent achter hoe je een printscreen maakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet wat voor een debiel ik ben wat betreft computers en alles wat daarmee samenhangt.
Ik denk Sachsenhausen vond het zelf niet heel indrukwekkend eigenlijk. Bijna alle barakken waren al weg en dan is het toch moeilijker om het je voor te stellen. Maar in zon kelder vna een dokterhuisje die mensen opensneed enzo was het wel echt kill. Alsof de geesten er nog waren!!1quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal wel moeilijk worden voor me om daar geen harde opmerkingen te maken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
concentratiekampen in Berlijn?
Ik mag niets zeggen want had vanmiddag nog het idee dat Westerbork een park van Center Parcs was![]()
Nee, ik hou niet van Ajax.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk Sachsenhausen vond het zelf niet heel indrukwekkend eigenlijk. Bijna alle barakken waren al weg en dan is het toch moeilijker om het je voor te stellen. Maar in zon kelder vna een dokterhuisje die mensen opensneed enzo was het wel echt kill. Alsof de geesten er nog waren!!1
Ga je ook naar het Joden Museum?
Dat was al helemaal saai. Ga er NOOIT naar binnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van Ajax.
Ja, nou kun je nog op 10 verschillende dingen drukkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Je klikt op download en dan install je, is dat nou zo moeilijk?
Worden niet neergeschoten, ook niet teruggeflotenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
vogels vliegen van oost naar west berlijn
ik vermaak me daar wel,quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat was al helemaal saai. Ga er NOOIT naar binnen.
...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
Als je al een kamp gaat bezoeken, ga dan naar Auswitsch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |