De spanning is totaal verdwenen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel eens: wat is het verschil tussen de klassieker nu en alle vele klassiekers die ik zonder relletjes en kwetsende spreekkoren wel heb meegemaakt?
Wat maakt het zo speciaal dat de laatste jaren dit erbij is gekomen. Daar is namelijk niets klassieks of traditoneels aan.
heel goed verwoord..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nope, dit is een zwarte dag in de vaderlandse voetbalgeschiedenis. Binnen 10 jaar mogen er bij geen enkele wedstrijd geen uitsupporters meer komen, want dat is beter aldus burgemeester en KNVB. Dan kan je de wedstrijden net zo goed op een bioscoopscherm gaan vertonen en het hele stadion afsluiten. Zingen is een wisselwerking tussen spelers, eigen publiek en publiek van de tegenpartij. Haal 1 partij weg, en de sfeer is dood.
Dat komt omdat ajax toch altijd wint...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De spanning is totaal verdwenen.
De spanning van de wedstrijd is voor mij nog altijd even groot.quote:
ze gingen toch al zo goed in de peilingenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedereen de volgende keer tegen de PVDA stemmen he?
Tuurlijk klopt het. Maar het is nogal een opendeur. Ik ben er inderdaad nog nooit bij geweest. Ik ben zo'n trieste TV suporter (ben er nog trots op ook). Ga soms wel eens naar de stadion, maar nog nooit bij een klasieker geweest inderdaad.quote:
Partij voor de dieren vond het ook zielig voor alle paarden en hondenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb jij uberhaupt op PvdA gestemt dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijdens de klassieker wel jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
De spanning van de wedstrijd is voor mij nog altijd even groot.
Als jij onder spanning rellen en spreekkoren bedoelt heb je toch een ander idee over voetbal dan ik.
Ho ho! correctie! Als ze scoorde hoorde je ze wel degelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef Animal_FR het volgende:
in de Kuip zal het niet veel uitmaken. Laatste jaren merkte je nauwelijks dat er mensen in het uitvak zaten
Zowieso welke club neemt nu nog veel supporters mee naar de arena?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax-ADO is ook al zo tyfussaai zonder ADO-publiek. En nu dit.
Haha, hij heeft nog gelijk ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef Animal_FR het volgende:
in de Kuip zal het niet veel uitmaken. Laatste jaren merkte je nauwelijks dat er mensen in het uitvak zaten
Hier zo ongeveer gestopt met lezen, echt vervelend altijd die mannetjes die de hele sfeer er omheen niet kennen. En dan toch nog een mening hebben over hoe het zal moeten zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
k ben zo'n trieste TV suporter
Alsof spreekkoren iets is van de laatste jarenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel eens: wat is het verschil tussen de klassieker nu en alle vele klassiekers die ik zonder relletjes en kwetsende spreekkoren wel heb meegemaakt?
Wat maakt het zo speciaal dat de laatste jaren dit erbij is gekomen. Daar is namelijk niets klassieks of traditoneels aan.
Neuh.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt op PvdA gestemt dan?
ohja srry...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ho ho! correctie! Als ze scoorde hoorde je ze wel degelijk.
Werder had wel een lekker vakkie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zowieso welke club neemt nu nog veel supporters mee naar de arena?
Waterpoloquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef sjimz het volgende:
Dan verplaatsen jullie (de Hooligans) toch de ontmoetingen naar de onderlinge Basketball confrontaties ofzo
Of naar het park/skate-pleintje naast de Kuipquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef sjimz het volgende:
Dan verplaatsen jullie (de Hooligans) toch de ontmoetingen naar de onderlinge Basketball confrontaties ofzo
fnoord is altijd uitverkocht voorderest geen enkele club terwijl wij elke week moeten vechten voor kaartjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Werder had wel een lekker vakkie.
Joh, er is helemaal niks "hooligans" aan om een beetje schelden tegen elkaar in een stadion, hoort er gewoon bij. En die relletjes om het stadion heen slaan ook nergens op, gebeurt gewoon niks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef sjimz het volgende:
Was in Parijs anders nog een flinke rel voor FC Twente. (125 tegen 400/600)quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh, er is helemaal niks "hooligans" aan om een beetje schelden tegen elkaar in een stadion, hoort er gewoon bij. En die relletjes om het stadion heen slaan ook nergens op, gebeurt gewoon niks.
idd... t hoort gewoon bij deze duels... de haat en nij.. het opnaaien van de andere supporters.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh, er is helemaal niks "hooligans" aan om een beetje schelden tegen elkaar in een stadion, hoort er gewoon bij. En die relletjes om het stadion heen slaan ook nergens op, gebeurt gewoon niks.
Filmpje van 2007quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef sezten het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
@ 0:30 ongeveer.
En niet alleen dat even, maar nog een 2de filmpje gezien toen de 2de trein aankwam, zelfde bommen, zelfde rotterdam.
Ijshockey, Volleybal, Honkbal, Basketbal, Hockey.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
In Tsjechie was ijshockey wel een goede 2e. Werden ook exact dezelfde liedjes gebruikt als bij het voetbal.
IJshockeyhooligans FTW.
Nee dan komen ze met 20 man achter me aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je kan er zelf toch ook wat aan doen? Internetheld.
Tja, we hebben het nu over Feyenoord-Ajax he. En de supporters kunnen never nooit bij elkaar komen tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Was in Parijs anders nog een flinke rel voor FC Twente. (125 tegen 400/600)
Bij de Graafschap - FC Twente liepen we zelfs nog samen met Graafschap supporters naar het stadion, zelfs een biertje drinken samen bij Masselink was geen probleem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Tja, we hebben het nu over Feyenoord-Ajax he. En de supporters kunnen never nooit bij elkaar komen tegenwoordig.
En dat doen we gelukkig ook regelmatigquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ho ho! correctie! Als ze scoorde hoorde je ze wel degelijk.
Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naar ja !quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Animal_FR het volgende:
hoe gaan ze dat eigk doen met bekerfinales en de fruitschaal?
Bekerfinale is nu alleen nog interessant want fuitschaal komen amper mensen op af dat is niet zo een probleemquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Animal_FR het volgende:
hoe gaan ze dat eigk doen met bekerfinales en de fruitschaal?
Fuck sorryquote:
Bij volendam heerenveen etc lopen wij ook gewoon te pilsen met hun hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bij de Graafschap - FC Twente liepen we zelfs nog samen met Graafschap supporters naar het stadion, zelfs een biertje drinken samen bij Masselink was geen probleem.
Klopt inderdaad dat ajax en feyenoord kut supporters hebben.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, aantal jaar geleden werd er ook een seizoen zonder uitpubliek gedaan. Nou, dat heeft geholpen
En ik was bij de wedstrijd, maar het gedrag van de Feyenoorders viel mij eigenlijk erg mee qua kwetsende spreekkoren.
echt schandalig dit hoor, dit moet echt aangepakt worden. FOEIquote:
quote:
Die Ajaxsupporters stonden zo ver weg, dat hebben ze nooit gehoordquote:
Vieze nicht.quote:Aboutaleb: 'Geen knip voor neus waard'
woensdag 18 februari, door SV, Amsterdam, 22:41u, De Telegraaf
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam vindt het spijtig dat het besluit over het weren van de uit-supporters de echte voetballiefhebbers treft. Hij zei dat woensdag na afloop van de besprekingen in Zeist naar aanleiding van de ongeregeldheden rond Ajax-Feyenoord.
Hij zei dat de consequenties van de ongeregeldheden van te voren duidelijk waren gemeld. Hij noemt de relschoppers 'geen knip voor de neus waard'.
In Zeist zijn de beelden bekeken van de ongeregeldheden. Volgens Aboutaleb ging het om honderden relschoppers die al lang van te voren de Feyenoord-supporters stonden op te wachten.
Allemaal reljeugd van het VMBO...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Hoop jonge ventjes stappen daar de trein uit..
Lijkt wel of er steeds meer kinderen mee gaan tegenwoordig.
Is ook zo, maar toch.. je weet dat je het in het stadion niet meer mag roepen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die Ajaxsupporters stonden zo ver weg, dat hebben ze nooit gehoord
hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal reljeugd van het VMBO...
Net of er echt iets kan gebeuren vanquote:In Zeist zijn de beelden bekeken van de ongeregeldheden. Volgens Aboutaleb ging het om honderden relschoppers die al lang van te voren de Feyenoord-supporters stonden op te wachten.
die ME moeten ze dan ook aanpakken..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of er echt iets kan gebeuren van
1) de afstand
2 ) al die ME ervoor en nog wat blauwe mannetjes.
Dus blijft het alleen maar bij wat schelden over en weer.
Het feit alleen al dat er ME moet staan is al erg genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1) de afstand
maar maybe stonden die 100 man wel in de ry voor een broodje hamburgerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Noshiba het volgende:
Tell something new dat er honderden mensen hun op te staan wachten doe dan wat preventiefs, ik kan hier zo walgelijk pissig om worden
Ach ja. Het is in samenspraak met de KNVB gedaan he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1) de afstand
haha ja.. en ben derdejaars HBO..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij bent er één van, zo te zien aan je reactie?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja. Het is in samenspraak met de KNVB gedaan he.
Ik heb het idee dat men in de toekomst alleen nog maar gezinnetjes met vrouw en kinderen in het stadion wil hebben. Net als in de VS zeg maar. Een gezellig dagje uit.![]()
Echte voetbalsfeer verdwijnt steeds meer.
Snandoeken die niet mogen, spreekkoren verbieden etc etc etc..
Of stiekem fakkels met alle kleuren van de regenboog afstekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
AZ publiek![]()
lekker dagje naar het voetbal en dan een mooie handenklapper mee naar huis nemen
en het lijkt wel alsof het je geen ene flikker boeitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
haha ja.. en ben derdejaars HBO..
Jij bent dus één van die Hamas-bontkraagjes van de filmpjes?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
haha ja.. en ben derdejaars HBO..
neej kom er niet in voor.. heb ook geen bondkraag en een petje sorry...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent dus één van die Hamas-bontkraagjes van de filmpjes?
Ik stond er ook tussen en het boeit mij ook niet en ben ook HBOer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en het lijkt wel alsof het je geen ene flikker boeit
Ja iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja. Het is in samenspraak met de KNVB gedaan he.
Ik heb het idee dat men in de toekomst alleen nog maar gezinnetjes met vrouw en kinderen in het stadion wil hebben. Net als in de VS zeg maar. Een gezellig dagje uit.![]()
Echte voetbalsfeer verdwijnt steeds meer.
Spandoeken die niet mogen, spreekkoren verbieden etc etc etc..
Er tussen staan en die leuzen roepen zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen en het boeit mij ook niet en ben ook HBOer.
De vooroordelen over de VMBOers meer weer de ijskast in?
neej want dan krijg je ook straf en mag je 3 hele wedstryden lang geen TIFO actie doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of stiekem fakkels met alle kleuren van de regenboog afsteken
Het is hier geen Duitsland of Engeland ook al loopt daar ook nog gewoon poltie rond.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat er ME moet staan is al erg genoeg.
Ja, leuzen roepen doe ik zeker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er tussen staan en die leuzen roepen zijn twee verschillende dingen.
Heh?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen en het boeit mij ook niet en ben ook HBOer.
De vooroordelen over de VMBOers meer weer de ijskast in?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, leuzen roepen doe ik zeker.
haha, dit is erg funny.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
Vanaf minuut 1:00 trouwens hier:
best triest...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heh?
vmbo'er hoe kom je daar nou bij?
Het lijkt gewoon alsof het hem helemaal niks doet dat er 5 jaar geen supporters meer zijn, wat is er dan nou nog voor leuks aan het gaat juist om het sfeertje eromheen
Ow, bedoel je het zo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heh?
vmbo'er hoe kom je daar nou bij?
Het lijkt gewoon alsof het hem helemaal niks doet dat er 5 jaar geen supporters meer zijn, wat is er dan nou nog voor leuks aan het gaat juist om het sfeertje eromheen
Nee, het ging mij even om dat kindje wat weg wou maar niet weg mocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef steencontainer het volgende:
[..]
haha, dit is erg funny.
was dit aanleiding tot het besluit?
you can't ban a Feyenoord fan
Nee maar dat weten we allemaal welquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik baal er egt wel van hoor dat ze 5 jaar lang gene uitsupporters willen hebben hoor. Denk dat je mij verkeerd begrepen heb. Reageerde alleen even op het vooroordeel over VMBO. Dat dit dus niet klopte.
het is zowiezo al fout gegaan dat het kind voor die ploeg is gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, het ging mij even om dat kindje wat weg wou maar niet weg mocht.
Zo'n bang kind tussen al die ME, dat doe je je kind toch niet aan
Steencontainerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef steencontainer het volgende:
[..]
haha, dit is erg funny.
was dit aanleiding tot het besluit?
you can't ban a Feyenoord fan
dat is wel lastig zingen nog. Aboutaleb je moeder is een hoer vooral.. Die naam alleen al.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Ik stel voor de komende wedstrijden van bijde clubs minimaal 15 minuten lang het Aboutaleb je moeder is een hoer, of Hamas, Hamas Cohen aan het gas te laten klinken! Lijkt me prima. Of willen ze dan ook alle thuis supporters niet meer toelaten
gewoon een keer boycotten en dan met spandoeken: SAAI HÉ ZONDER ONSquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Ik stel voor de komende wedstrijden van bijde clubs minimaal 15 minuten lang het Aboutaleb je moeder is een hoer, of Hamas, Hamas Cohen aan het gas te laten klinken! Lijkt me prima. Of willen ze dan ook alle thuis supporters niet meer toelaten
Ali ali, ali ali, je moeder is een hoerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
dat is wel lastig zingen nog. Aboutaleb je moeder is een hoer vooral.. Die naam alleen al.
maakt hun nix uit. Seizoenskaarten zijn toch al betaald en ze behalen meer inkomsten aan de tv mensenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
gewoon een keer boycotten en dan met spandoeken: SAAI HÉ ZONDER ONS
het was een gezonde bezigheid he al dat rennen ??quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef Voltreffer het volgende:
Moet te doen zijn hoor
A-BOU-TA-LEB JE MOEDER IS EEN HOER, JE MOEDER IS EEN HOER!
Ja prima. En de boycot zou ook nog kunnen. Al zou ik niet weten we je er meer mee hebt. De club of iemand anders? Kan me niet voorstellen dat Ajax hier blij mee is?
Lekker volwassen reactie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Ik stel voor de komende wedstrijden van bijde clubs minimaal 15 minuten lang het Aboutaleb je moeder is een hoer, of Hamas, Hamas Cohen aan het gas te laten klinken! Lijkt me prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |