Precies! En dat zal jou ook weer eens leren om niet zo'n Hooligangedrag te vertonen als we weer eens samen naar een wedstrijd gaan.quote:
Hey, die lees je dus ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:22 schreef TheZapster het volgende:
Gelukkig dat jij het niet voor het zeggen hebt golfer, blijf jij maar lekker bij je restaurant-recensies
Grappig dat je deze slappe reactie ertegenaan gooit nadat je 'dit gebeurde 15 jaar geleden niet'-reactie compleet ontkracht is. Ik ga in de eerste plaats ook naar het voetbal vanwege het voetbal, dat neemt echter niet weg dat een Klassieker zonder uitpubliek geen echte Klassieker is. En het is een feit dat ze de uitsuppporters weghouden vanwege een slappe reden, want de spreekkoren zijn er altijd al geweest (en veel erger dan dit) en toen was het geen probleem. Cohen en Aboutaleb helpen dus gewoon de sfeer tijdens de beste wedstrijd die ons land rijk is om zeep. Bedankt heren!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef golfer het volgende:
Het feit dat sommige walgelijke liedjes/spreekkoren ook in het verleden werden gezongen maakt het besluit van de KNVB in overleg met de burgemeesters om er nu eens paal en perk aan te stellen niet minder goed.
Wees blij dat er eindelijk eens maatregelen genomen worden tegen dit soort uitwassen.
Ik ga nog steeds voor het voetballen naar een wedstrijd en niet voor de rellen of kwetsende of racistische spreekkoren.
Als dat je doel is om een wedstrijd te bezoeken, mag je wat mij betreft wegblijven
mee eens, zonder joden (quote:Op donderdag 19 februari 2009 05:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Grappig dat je deze slappe reactie ertegenaan gooit nadat je 'dit gebeurde 15 jaar geleden niet'-reactie compleet ontkracht is. Ik ga in de eerste plaats ook naar het voetbal vanwege het voetbal, dat neemt echter niet weg dat een Klassieker zonder uitpubliek geen echte Klassieker is. En het is een feit dat ze de uitsuppporters weghouden vanwege een slappe reden, want de spreekkoren zijn er altijd al geweest (en veel erger dan dit) en toen was het geen probleem. Cohen en Aboutaleb helpen dus gewoon de sfeer tijdens de beste wedstrijd die ons land rijk is om zeep. Bedankt heren!
De maatschappij wordt harder, dus de spreekkoren ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreekkoren en liedjes horen inderdaad bij een wedstrijd. Moeten ook gewoon blijven bestaan.
Maar je vergeet gemakshalve wel even dat de inhoud van die spreekkoren toen (10,15, 20 en wat mij betreft 50 jaar geleden) wel wat anders waren dan tegenwoordig?
En aan de burgemeesters ligt het niet dat de inhoud van die spreekkoren veranderd is. Dat ligt dus echt aan die 'supporters' zelf.
Ja, zo zijn ook tientallen NAC fans gearresteerd een paar jaar terug en die zijn allemaal vrij gesproken omdat er geen enkele wettelijke basis is voor dergelijke maatregelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze kunnen dan een mooi verbod voor fan's van de uitspelende club in de stad opleggen hoor (voor de wedstrijddag). Dan kunnen ze die zo oppakken. Veel makkelijker te handhaven, want had hoeven ze niet eerst wat verkeerd te doen.
Je zult altijd van die flikkers houden die hun moeder blij willen maken met hun zogenaamde gevoel voor beschaving.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
De maatschappij wordt harder, dus de spreekkoren ook.
Heb jij dat ook altijd? Dat gevoel van 'weet je wat pas erg is? Moet je effe opletten...'quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:24 schreef mister_popcorn het volgende:
nou dat wordt dan elke wedstrijd hammassen met roda aan t gas, en bommen op heereveen...
Stelletje flikkerts. Puur voor de show weer.
Heerlijk is dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb jij dat ook altijd? Dat gevoel van 'weet je wat pas erg is? Moet je effe opletten...'
Dan vergeet jij gemakshalve natuurlijk ook dat de samenleving een jaar of 20 geleden wat minder liep te kankeren en te schelden op alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je vergeet gemakshalve wel even dat de inhoud van die spreekkoren toen (10,15, 20 en wat mij betreft 50 jaar geleden) wel wat anders waren dan tegenwoordig?
Wat een dooddoener zeg. 'De maatschappij is nu eenmaal harder geworden, dus moeten we het maar accepteren'quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan vergeet jij gemakshalve natuurlijk ook dat de samenleving een jaar of 20 geleden wat minder liep te kankeren en te schelden op alles wat los en vast zit.
De samenleving is harder en grover geworden, vandalisme en zinloos geweld zijn ook massaal toegenomen enz. enz.
AEX topic?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef Noshiba het volgende:
mwah ik vind dat sns wat transparanter had moeten zijn want dit grotere verlies zagen ze echt wel aankomen hoor
Aan de ene kant eigen schuld aan de andere kant dupeer je wel mensen die zich netjes gedragen hebben. En een klassieker zonder aanhang van de tegenpartij is neit echt een klassieker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef Suijk het volgende:
Je wist het eigenlijk vantevoren. Het was aangekondigd, dus wat dat betreft is het eigen schuld. De klassieker wordt eigenlijk al jaren niet meer 'gemaakt' door de voetballers op het veld, dus dit wordt gewoon 5 jaar lang zouteloze wedstrijden. Zoiets als tegen PSV, want die nemen van zichzelf al bijna niemand mee.
Nee, in dit topc werd gevraagd of je wou reageren op een artikel van teletekstpagina 109 dus dan doe ik dat' flauw hequote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, in dit topc werd gevraagd of je wou reageren op een artikel van teletekstpagina 109 dus dan doe ik dat' flauw he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |