abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 02:05:10 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66223143
Het feit dat sommige walgelijke liedjes/spreekkoren ook in het verleden werden gezongen maakt het besluit van de KNVB in overleg met de burgemeesters om er nu eens paal en perk aan te stellen niet minder goed.
Wees blij dat er eindelijk eens maatregelen genomen worden tegen dit soort uitwassen.
Ik ga nog steeds voor het voetballen naar een wedstrijd en niet voor de rellen of kwetsende of racistische spreekkoren.
Als dat je doel is om een wedstrijd te bezoeken, mag je wat mij betreft wegblijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 19-02-2009 02:14:13 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 19 februari 2009 @ 02:13:02 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_66223223
Dat zal ze een lesje leren Golfert

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 februari 2009 @ 02:22:51 #228
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_66223323
Gelukkig dat jij het niet voor het zeggen hebt golfer, blijf jij maar lekker bij je restaurant-recensies
  donderdag 19 februari 2009 @ 02:24:06 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66223329
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Dat zal ze een lesje leren Golfert

Precies! En dat zal jou ook weer eens leren om niet zo'n Hooligangedrag te vertonen als we weer eens samen naar een wedstrijd gaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 februari 2009 @ 02:26:10 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66223348
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 02:22 schreef TheZapster het volgende:
Gelukkig dat jij het niet voor het zeggen hebt golfer, blijf jij maar lekker bij je restaurant-recensies
Hey, die lees je dus ook?
Poef.....gone! ©golfer
pi_66224136
waar is die oud hollandse wijsheid gebleven... Schelden doet geen pijn.
Belachelijke beslissing dit.
pi_66224144
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef golfer het volgende:
Het feit dat sommige walgelijke liedjes/spreekkoren ook in het verleden werden gezongen maakt het besluit van de KNVB in overleg met de burgemeesters om er nu eens paal en perk aan te stellen niet minder goed.
Wees blij dat er eindelijk eens maatregelen genomen worden tegen dit soort uitwassen.
Ik ga nog steeds voor het voetballen naar een wedstrijd en niet voor de rellen of kwetsende of racistische spreekkoren.
Als dat je doel is om een wedstrijd te bezoeken, mag je wat mij betreft wegblijven
Grappig dat je deze slappe reactie ertegenaan gooit nadat je 'dit gebeurde 15 jaar geleden niet'-reactie compleet ontkracht is. Ik ga in de eerste plaats ook naar het voetbal vanwege het voetbal, dat neemt echter niet weg dat een Klassieker zonder uitpubliek geen echte Klassieker is. En het is een feit dat ze de uitsuppporters weghouden vanwege een slappe reden, want de spreekkoren zijn er altijd al geweest (en veel erger dan dit) en toen was het geen probleem. Cohen en Aboutaleb helpen dus gewoon de sfeer tijdens de beste wedstrijd die ons land rijk is om zeep. Bedankt heren!
pi_66224165
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 05:14 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Grappig dat je deze slappe reactie ertegenaan gooit nadat je 'dit gebeurde 15 jaar geleden niet'-reactie compleet ontkracht is. Ik ga in de eerste plaats ook naar het voetbal vanwege het voetbal, dat neemt echter niet weg dat een Klassieker zonder uitpubliek geen echte Klassieker is. En het is een feit dat ze de uitsuppporters weghouden vanwege een slappe reden, want de spreekkoren zijn er altijd al geweest (en veel erger dan dit) en toen was het geen probleem. Cohen en Aboutaleb helpen dus gewoon de sfeer tijdens de beste wedstrijd die ons land rijk is om zeep. Bedankt heren!
mee eens, zonder joden ( ) in De Kuip is er geen fuck aan
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:14:11 #234
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66224710
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Spreekkoren en liedjes horen inderdaad bij een wedstrijd. Moeten ook gewoon blijven bestaan.
Maar je vergeet gemakshalve wel even dat de inhoud van die spreekkoren toen (10,15, 20 en wat mij betreft 50 jaar geleden) wel wat anders waren dan tegenwoordig?
En aan de burgemeesters ligt het niet dat de inhoud van die spreekkoren veranderd is. Dat ligt dus echt aan die 'supporters' zelf.
De maatschappij wordt harder, dus de spreekkoren ook.
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:18:16 #235
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66224746
Saai zonder uitpubliek man
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66224763
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ze kunnen dan een mooi verbod voor fan's van de uitspelende club in de stad opleggen hoor (voor de wedstrijddag). Dan kunnen ze die zo oppakken. Veel makkelijker te handhaven, want had hoeven ze niet eerst wat verkeerd te doen.
Ja, zo zijn ook tientallen NAC fans gearresteerd een paar jaar terug en die zijn allemaal vrij gesproken omdat er geen enkele wettelijke basis is voor dergelijke maatregelen.

Vooral wanneer je je niet duidelijk kenbaar maakt als bezoekende fan kan niemand je zondermeer aanhouden omdat je toevallig in stad X bent.

Neemt niet weg dat men een noodverordening instelt en zal pakken wie men pakken kan, maar je kunt er niet voor veroordeeld worden. Mogelijk houd je er een klein zakcentje aan over
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66224803
nou dat wordt dan elke wedstrijd hammassen met roda aan t gas, en bommen op heereveen...

Stelletje flikkerts. Puur voor de show weer.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_66224814
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

De maatschappij wordt harder, dus de spreekkoren ook.
Je zult altijd van die flikkers houden die hun moeder blij willen maken met hun zogenaamde gevoel voor beschaving.

Niets van aantrekken. De aso's winnen toch wel
pi_66224829
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:24 schreef mister_popcorn het volgende:
nou dat wordt dan elke wedstrijd hammassen met roda aan t gas, en bommen op heereveen...

Stelletje flikkerts. Puur voor de show weer.
Heb jij dat ook altijd? Dat gevoel van 'weet je wat pas erg is? Moet je effe opletten...'
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:32:56 #240
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66224900
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:27 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb jij dat ook altijd? Dat gevoel van 'weet je wat pas erg is? Moet je effe opletten...'
Heerlijk is dat.
Bij uitwedstrijden ook vaak -> "Ik word behandeld als een varken, dan gedraag ik mij ook maar als een varken"
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:00:08 #241
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66225409
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar je vergeet gemakshalve wel even dat de inhoud van die spreekkoren toen (10,15, 20 en wat mij betreft 50 jaar geleden) wel wat anders waren dan tegenwoordig?

Dan vergeet jij gemakshalve natuurlijk ook dat de samenleving een jaar of 20 geleden wat minder liep te kankeren en te schelden op alles wat los en vast zit.
De samenleving is harder en grover geworden, vandalisme en zinloos geweld zijn ook massaal toegenomen enz. enz.

Niet dat het goed te praten valt hoor dat vandalisme, maar als spreekkoren bij dé wedstrijd van het jaar tussen twee rivalen al niet meer kunnen, waar gaat het dan heen.
Ze zeiden tegen mij altijd van huis uit, schelden doet geen pijn en de spreekkoren en de ludieke (en grove) spandoeken waren juist iets wat de wedstrijd nog meer glans gaf.
Vind het dan ook jammer dat ze tot dit besluit gekomen zijn, zonder uitsupporters is het toch echt een stuk minder 'leuk', in ieder opzicht.
pi_66225566
Belachelijk dit, er is gezocht naar een reden en die hebben ze

En die Ajax en Feyenoord supporters in thuisvakken, dat zal echt wel meevallen, nu hebben de jochies bij beide clubs daar een grote bek over, maar wanneer het dichterbij komt haken ze toch af
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66225856
Je wist het eigenlijk vantevoren. Het was aangekondigd, dus wat dat betreft is het eigen schuld. De klassieker wordt eigenlijk al jaren niet meer 'gemaakt' door de voetballers op het veld, dus dit wordt gewoon 5 jaar lang zouteloze wedstrijden. Zoiets als tegen PSV, want die nemen van zichzelf al bijna niemand mee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:39:42 #244
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66226394
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:00 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan vergeet jij gemakshalve natuurlijk ook dat de samenleving een jaar of 20 geleden wat minder liep te kankeren en te schelden op alles wat los en vast zit.
De samenleving is harder en grover geworden, vandalisme en zinloos geweld zijn ook massaal toegenomen enz. enz.

Wat een dooddoener zeg. 'De maatschappij is nu eenmaal harder geworden, dus moeten we het maar accepteren'

Ik zou eerder zeggen: des te meer reden om paal en perk te stellen aan anti-semitische spreekkoren. Als je deze redenering blijft volgen zal het alleen maar harder en kwetsender gaan worden in het stadion, want de maatschappij wordt nu eenmaal harder.

Ergens zal je een grens moeten stellen, en het is helemaal niet zo raar om dat bij anti-semitisme te doen.
pi_66226842
mwah ik vind dat sns wat transparanter had moeten zijn want dit grotere verlies zagen ze echt wel aankomen hoor
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66227157
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef Noshiba het volgende:
mwah ik vind dat sns wat transparanter had moeten zijn want dit grotere verlies zagen ze echt wel aankomen hoor
AEX topic?
pi_66227252
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef Suijk het volgende:
Je wist het eigenlijk vantevoren. Het was aangekondigd, dus wat dat betreft is het eigen schuld. De klassieker wordt eigenlijk al jaren niet meer 'gemaakt' door de voetballers op het veld, dus dit wordt gewoon 5 jaar lang zouteloze wedstrijden. Zoiets als tegen PSV, want die nemen van zichzelf al bijna niemand mee.
Aan de ene kant eigen schuld aan de andere kant dupeer je wel mensen die zich netjes gedragen hebben. En een klassieker zonder aanhang van de tegenpartij is neit echt een klassieker.

Maar de maatregel zelf is niet helemaal verkeerd.
pi_66227519
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

AEX topic?
Nee, in dit topc werd gevraagd of je wou reageren op een artikel van teletekstpagina 109 dus dan doe ik dat' flauw he
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66227586
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee, in dit topc werd gevraagd of je wou reageren op een artikel van teletekstpagina 109 dus dan doe ik dat' flauw he
pi_66227642
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Oke oke entschuldigung ich bied bei deer meine excuses an
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')