abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66215695

Wat vinden we hiervan? Mij lijkt het een enorm domme zet.
pi_66215780
Waar gaan we heen ?

Was er al bang voor met Cohen als burgemeester.
pi_66215815
Mij lijkt het niet meer dan terecht. Als je als 'supporter' je niet eens normaal kan gedragen blijf dan maar thuis. Nu zullen er vast een paar onschuldige mensen thuis moeten blijven, maar dat is dan jammer.
pi_66215866
Tja een hele zware straf maar wel een beetje eigen schuld dikke bult.
Ze hebben van te voren gewaarschuwd dat elke gelegenheid zal worden gebruikt om het aan te grijpen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 februari 2009 @ 22:18:12 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66215900
Ah das fijn, duizenden hooligans die dan de stad maar in gaan. Puik plan.
pi_66215915
je wil ook geen kakkies in de ArenA dus prim a besluit
pi_66215937
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
Mij lijkt het niet meer dan terecht. Als je als 'supporter' je niet eens normaal kan gedragen blijf dan maar thuis. Nu zullen er vast een paar onschuldige mensen thuis moeten blijven, maar dat is dan jammer.
De supporters die echt graag willen die gaan toch wel. En daar zit nou juist het grote gevaar. Als dadelijk iedereen met eigen vervoer komt en in een thuisvak gaat zitten kun je helemaal niets meer overzien.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:19:21 #8
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66215959
Opzich een heel verstandige keuze van beide burgemeesters. Toch jammer dat er in het stadion geen tegengas meer kan worden gegeven door de supporters van de uitspelende ploeg. Dat verhoogt toch de sfeer wel.
pi_66215961
De Ajax supporters hebben zo wel 2 uitwedstrijden minder Ado den Haag ook al niet meer ( hoelang nog 2/3 jaar ? )

Wat is de volgende club waar ze niet meer naar toe mogen , Utrecht ?
pi_66215984
Voor de wedstrijd heb ik in ieder geval weinig schokkend gehoord, maar misschien is er iemand die na de wedstrijd iets gehoord heeft?

Ajax-'fans' die troep naar ME gooien is triest, maar het is ook triest om uit het niets met paarden te gaan rennen. Dan vraag je er ook enigszins om dat bepaalde mensen zich niet kunnen inhouden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66215989
Hoezo is dit een domme zet. Kijk, leuk is anders, ben ik helemaal met je eens. De goeden lijden hier onder de slechten, klopt ook. Maar de burgemeester is verantwoordelijk voor de veiligheid is zijn stad en dat kunnen deze twee blijkbaar niet meer garanderen. Dan moet je iets doen.
pi_66216006
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef BoerBert het volgende:
Opzich een heel verstandige keuze van beide burgemeesters. Toch jammer dat er in het stadion geen tegengas meer kan worden gegeven door de supporters van de uitspelende ploeg. Dat verhoogt toch de sfeer wel.
Mooie woordspeling.
pi_66216012
JUSTICE!

moeten ze zich maar gedragen. Ben benieuwd wie er gaan volgen!
pi_66216014
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De supporters die echt graag willen die gaan toch wel. En daar zit nou juist het grote gevaar. Als dadelijk iedereen met eigen vervoer komt en in een thuisvak gaat zitten kun je helemaal niets meer overzien.
Als feyenoorder bij de thuisploeg gaan zitten, of andersom? Zie dat nou niet zo snel gebeuren.
pi_66216015
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan krijg je weer die tafarelen dat een jochie van 17 aangepakt wordt en het merendeel dat niet vind kunnen
pi_66216028
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Voor de wedstrijd heb ik in ieder geval weinig schokkend gehoord, maar misschien is er iemand die na de wedstrijd iets gehoord heeft?

Ajax-'fans' die troep naar ME gooien is triest, maar het is ook triest om uit het niets met paarden te gaan rennen. Dan vraag je er ook enigszins om dat bepaalde mensen zich niet kunnen inhouden.
Die 22 (?) Ajax fans zullen niet voor zweetvoeten zijn opgepakt.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:21:15 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66216050
En hoe controleren ze dat?
Dan ga je toch gewoon in een shirtje van de thuisspelers naar binnen
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66216054
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:

Na de wedstrijd klonk het Hamas Hamas en dat is gerapoteerd door de politie.
Ook zou het bommen op Rotterdam gezongen zijn.
pi_66216090
Mij lijkt het geen slimme zet..

Ik kan me niet voorstellen dat de 'supporters' van beide clubs nu braaf thuis gaan zitten.
World Wrestling Entertainment
pi_66216100
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Na de wedstrijd klonk het Hamas Hamas en dat is gerapoteerd door de politie.
Ook zou het bommen op Rotterdam gezongen zijn.
Dus omdat Feyenoord-supporters dat zingen, mogen Ajacieden straks niet naar De Kuip?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66216103
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Rosbief het volgende:
En hoe controleren ze dat?
Dan ga je toch gewoon in een shirtje van de thuisspelers naar binnen
Ik denk niet dat je Ajacieden zo gek krijgt om een Feyenoord shirt aan te laten trekken en vice versa.
pi_66216124
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
Eensch
Eigen schuld, dikke bult Het is niet dat zo'n regel uit de lucht komt vallen
pi_66216129
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah das fijn, duizenden hooligans die dan de stad maar in gaan. Puik plan.
Ze kunnen dan een mooi verbod voor fan's van de uitspelende club in de stad opleggen hoor (voor de wedstrijddag). Dan kunnen ze die zo oppakken. Veel makkelijker te handhaven, want had hoeven ze niet eerst wat verkeerd te doen.
pi_66216134
Mogen we in de tussentijd wel naar ADO weer?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66216154
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus omdat Feyenoord-supporters dat zingen, mogen Ajacieden straks niet naar De Kuip?
Daar lijkt het wel een beetje op ja.
zij het niet dat er ook Bommen op Rotterdam te horen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')