De supporters die echt graag willen die gaan toch wel. En daar zit nou juist het grote gevaar. Als dadelijk iedereen met eigen vervoer komt en in een thuisvak gaat zitten kun je helemaal niets meer overzien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
Mij lijkt het niet meer dan terecht. Als je als 'supporter' je niet eens normaal kan gedragen blijf dan maar thuis. Nu zullen er vast een paar onschuldige mensen thuis moeten blijven, maar dat is dan jammer.
Mooie woordspeling.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef BoerBert het volgende:
Opzich een heel verstandige keuze van beide burgemeesters. Toch jammer dat er in het stadion geen tegengas meer kan worden gegeven door de supporters van de uitspelende ploeg. Dat verhoogt toch de sfeer wel.
Als feyenoorder bij de thuisploeg gaan zitten, of andersom? Zie dat nou niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supporters die echt graag willen die gaan toch wel. En daar zit nou juist het grote gevaar. Als dadelijk iedereen met eigen vervoer komt en in een thuisvak gaat zitten kun je helemaal niets meer overzien.
Dan krijg je weer die tafarelen dat een jochie van 17 aangepakt wordt en het merendeel dat niet vind kunnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supporters die echt graag willen die gaan toch wel. En daar zit nou juist het grote gevaar. Als dadelijk iedereen met eigen vervoer komt en in een thuisvak gaat zitten kun je helemaal niets meer overzien.
Die 22 (?) Ajax fans zullen niet voor zweetvoeten zijn opgepakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Voor de wedstrijd heb ik in ieder geval weinig schokkend gehoord, maar misschien is er iemand die na de wedstrijd iets gehoord heeft?
Ajax-'fans' die troep naar ME gooien is triest, maar het is ook triest om uit het niets met paarden te gaan rennen. Dan vraag je er ook enigszins om dat bepaalde mensen zich niet kunnen inhouden.
Na de wedstrijd klonk het Hamas Hamas en dat is gerapoteerd door de politie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Voor de wedstrijd heb ik in ieder geval weinig schokkend gehoord, maar misschien is er iemand die na de wedstrijd iets gehoord heeft?
Ajax-'fans' die troep naar ME gooien is triest, maar het is ook triest om uit het niets met paarden te gaan rennen. Dan vraag je er ook enigszins om dat bepaalde mensen zich niet kunnen inhouden.
Dus omdat Feyenoord-supporters dat zingen, mogen Ajacieden straks niet naar De Kuip?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd klonk het Hamas Hamas en dat is gerapoteerd door de politie.
Ook zou het bommen op Rotterdam gezongen zijn.
Ik denk niet dat je Ajacieden zo gek krijgt om een Feyenoord shirt aan te laten trekken en vice versa.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Rosbief het volgende:
En hoe controleren ze dat?![]()
Dan ga je toch gewoon in een shirtje van de thuisspelers naar binnen
Eenschquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
Mij lijkt het niet meer dan terecht. Als je als 'supporter' je niet eens normaal kan gedragen blijf dan maar thuis. Nu zullen er vast een paar onschuldige mensen thuis moeten blijven, maar dat is dan jammer.
Ze kunnen dan een mooi verbod voor fan's van de uitspelende club in de stad opleggen hoor (voor de wedstrijddag). Dan kunnen ze die zo oppakken. Veel makkelijker te handhaven, want had hoeven ze niet eerst wat verkeerd te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah das fijn, duizenden hooligans die dan de stad maar in gaan. Puik plan.
Daar lijkt het wel een beetje op ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus omdat Feyenoord-supporters dat zingen, mogen Ajacieden straks niet naar De Kuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |