Schulten brau?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch niet misselijk van?
Cola kalmeert de maag toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van die prik wordt je juist weer misselijk![]()
Drink dan een glaasje water (!! ) met roosvicee erin ofzo (komt wel goed schatje
![]()
)
Of iets anders wat licht is(nee geen light-rommel !!
)
Kruidenbotenbaguettequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef behangplakker het volgende:
Ik duw even een stokbrood in de oven
Zijn dat van die 12-in-een-doos hamburgers?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch niet misselijk van?
Niet echt, maar die pic is echt van 2 jaar terug ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Schulten brau?
Is dat nou te pilsen?
Interessant. Heb hier een palm bierie staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt, maar die pic is echt van 2 jaar terug ofzo.
Het ziekenhuis belde net. Het is gelukkig maar borstkanker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo pessimistisch!
Dat is zó oneerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het ziekenhuis belde net. Het is gelukkig maar borstkanker.
Nou nou nou, niet zo pessimistischquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zó oneerlijkalleen mensen met reusachtige jetsers zouden dat moeten krijgen.
Wahaha neej maf, daar krijg je juist alleen maar luchtbellen van in je maagquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cola kalmeert de maag toch?
Ja, daar leef ik op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn dat van die 12-in-een-doos hamburgers?
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zó oneerlijkalleen mensen met reusachtige jetsers zouden dat moeten krijgen.
BT heeft anders een goddelijke buste hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BT heeft anders een goddelijke buste hoor.
Oohhhh dat is eend in ananas-saus..... nou krijg ik helemaal honger man, klootzakquote:
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oohhhh dat is eend in ananas-saus..... nou krijg ik helemaal honger man, klootzak![]()
Ik raad het je af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.
Hm bij de chinees hebben ze dat meestal, of eend in sinaasappel-saus, ook erg lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.
Met sinaasappelsaus heb ik erg slechte ervaringenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm bij de chinees hebben ze dat meestal, of eend in sinaasappel-saus, ook erg lekker
Waarom, zat de schil er nog om ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Met sinaasappelsaus heb ik erg slechte ervaringen
Nee, ik moest er van kotsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom, zat de schil er nog om ?
Hoe kun je nou niet van beenham houden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, ik moest er van kotsenHet was ook nog in combinatie met beenham en daar ben ik ook niet zo'n fan van. (kanttekening: het was sinaasappelroomsaus, dat schiet me net te binnen)
Haha maar ham is sowieso ook ranzig...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, ik moest er van kotsenHet was ook nog in combinatie met beenham en daar ben ik ook niet zo'n fan van. (kanttekening: het was sinaasappelroomsaus, dat schiet me net te binnen)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Anorexia?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Disclaimer 2: Ik heb geen anorexia
quote:Ik ben bang dat ik anorexia heb, de laatste tijd eet ik echt heel slecht en ik heb zelfs een keer overgegeven deze week nadat ik gegeten had. Ik voel me echt dik...
Wat moet ik doen?
Ik weeg 55 kilo voor 1.65
Edit: Eigenlijk 54 kg voor 1.69.
Je accounthacker heeft in ieder geval wel gevoel voor humorquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, sorry about that honey!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Je accounthacker heeft in ieder geval wel gevoel voor humor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net 2 quarterpounders en 2 cheeseburgers gegeten. Ik heb altijd honger eigenlijk 's avonds, meestal eet ik 2 avondmaaltijden. Eentje gewoon om 6-7 uur en dan rond 23:00-01:00 nog een keer.
Waarom ken ik niet aflevering nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Offtopic maar ik moest denken aan die Fairly Odd Parents aflevering met Arnold Scharzenegger die "Te sein or nicht te sein " zegt
Dat is die aflevering dat ze een speelfilm gaan maken. En dan hebben die 2 rich kids Arnold ingehuurdquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ken ik niet aflevering niet?
wat weerhoud je ervan om er eentje te maken ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef zovty het volgende:
Wat een kuttopic. Niet eens een poll.
Slotje drop en begraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |