abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 20:57:02 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66387082
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ik werk ieder jaar als coordinator van een milieubridgade ploeg. Pepijn en vriendlief komen dan 1 dagje langs incl backstagebandje. Als bezoeker zou ik het nooit doen. Maar gaaf is het wel
Aaah op die manier... 3 dagen is ook wel erg veel voor zo'n kleintje... maar ik vind het echt erg cool dat je het zo kan doen. en ik ben een beetje jaloers
Make love, not war ☮
pi_66389382
Elin is weer een blije baby..gelukkig
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2009 @ 22:17:45 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66389934
Diaan, hij is zelfs zo makkelijk dat als ik een keer te laat ben met de fles (bv onderweg naar huis ofzo) dat het hem niet uitmaakt. ja hij is dan wel wat gulziger dan normaal zeg maar, maar de volgende voeding komt hij gewoon om zijn vaste tijd zeg maar. hij kient het dus eigenlijk zo uit dat ik de laatste fles om 12 uur geef, en dan ga slapen tot 8 uur
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_66390066
wuuu wat dat betreft is Elin echt een driftkop..die begint woest te trappelen en loopt rood aan als ik mn borst niet snel voor haar plop bij de eerste kik die ze geeft.

ik heb wel een klein nerdje op de wereld gezet
haar eerste woordje GOOGLE nah dat is haar enthousiasmekreet
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2009 @ 22:25:07 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66390209
het is eerste wat JJ zegt zal FOK! feyenoord zijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_66394199
Ik hoop op Fuck Feyenoord
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 01:23:44 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66395616
Nika's eerste woordje is heel standaard pappa..

even een heel ander vraagje, weet niet waar ik hem anders moet stellen.
Nika heeft sinds haar geboorte een littekentje onder haar neusje, volgens het Cb is dit omdat haar lipje later is gesloten dan de bedoeling was en het dus net geen hazenlipje is.
Haar gehemelte ziet er ook wat bobbeliger uit dan bij Demi en ons.

volgens het CB zou dit geen problemen moeten geven, kan zijn dat haar spraak wat onduidelijker zal zijn, is hier iemand met ervaring hiermee?

In het echt zie je het beter als op de foto maar toch even een foto erbij

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2009 @ 08:41:44 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66398033
ik zie het wel hoor snakelayd, maar ik heb er geen ervaring mee sorry.

ik heb echt een stom, of juist slim, kind. tis maar hoe je het bekijkt: gisteren te horen gekregen dat ik de kinderfysio moest bellen; heb ik hem gisteren de hele dag op zijn rechterzij gehad in de box, en snachts ook in bed. leg ik hem net plat op zijn rug in de box .. en ja hoor, meneer draait uit zichzelf op zijn rechterzij .. ik leg hem terug op zijn rug, en hij draait weer naar zijn rechterzij..

snap je zo'n kind nou nog

pi_66398206
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ik werk ieder jaar als coordinator van een milieubridgade ploeg. Pepijn en vriendlief komen dan 1 dagje langs incl backstagebandje. Als bezoeker zou ik het nooit doen. Maar gaaf is het wel
Wow, wat ontzettend cool die foto's zeg! Leuk! Lowlands
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2009 @ 09:06:50 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66398468
ik kreeg net telefoon: om elf uur moet ik bij de fysio zijn, krijg dan een stabilisatie kussen mee, en ze kijkt dan even heel snel naar zijn hoofdje, volgende week een uitgebreide afspraak.
zijn er mensen met ervaringen met zo'n stabilisatie kussen??

dinsdag 24 februari 2009 @ 09:10:49 #161
108648 cattie
lieve moeder
pi_66398535
Fee begint nu ook wat te brabbelen. Aaaaahw is haar eerste "woordje"!

Dat heb je goed voor elkaar DJMO.

Dakota, Fee wordt ook heel boos als ik haar niet snel aanleg. Zo boos, dat ze vervolgens moeite heeft met aanhappen.

Snakelady, sorry, geen ervaring mee. Je ziet het trouwens nauwelijks.
pi_66398572
Wat een onwijs lieve foto Snakelady, prachtig! Nu je het zegt zie ik wel wat je bedoelt maar ik "ken" dit wel van meer mensen volgens mij, ga er wel eens op letten. Het komt me zo bekend voor en ik ken volgens mij niemand die echt spraakproblemen heeft..
Maar nogmaals, wat een schatje!
pi_66398744
Ik zie het ook nauwelijks snakelady. Heb er ook geen ervaring mee. Maar als de spraak echt wat onduidelijker zou worden dan zou je dat denk ik makkelijk kunnen verhelpen met een logopedist (heet toch zo?) Die hadden ze vroeger bij ons op de basisschool ook, daar mochten sommige kindjes dan heen tijdens schooltijd.

elin, driftkopje...Dana heeft dat ook een tijd gehad, gillen! als ik niet snel genoeg kwam met de fleds, of als de fles te snel op was hihi.

Dana kan al bijna zelf rechtop gaan zitten, dus deze week dr box en bedje denk ik maar omlaag zetten voor het dr echt zelf lukt.
En ze zit tegenwoordig mee te zingen en te "dansen" op het geluidje dat uit een van de speeltjes komt...en dan mij aankijken met zo'n brede grijsn op dr gezicht, zo leuk!

Ik vraag me soms alleen af of ik wel genoeg samen met dr speel. Ze amuseerd zich namelijk supergoed alleen in de box met dr speeltjes of in het wippertje. En natuurlijk speel ik soms wel samen met dr, kiekeboe of plaatjes in een boekje of zoiets, maar veel verder kom ik eigenlijk niet....
Wat doen jullie voor "spelletjes" samen?
pi_66398829
geen ervaring snakelady.

djmo ik heb het meteen in de3 week bebruikt omdat ze toen al 1 voorkeurskant had.
dat heb ik heel lang vol gehouden. zo een kussen is normaal best prijzig in de winkels, wel fijn dat je hem krijgt.

hier vannacht weer 2 extra flessen
mama van 3 kids!
pi_66398860
Dat vind ik ook moeilijk, Bla!
Mijn mannetje verveelt zich helaas nogal snel, . Tien minuten box, tien minuten speelkleed, tien minuten op de bank, tien minuten in zijn wipper en dan weer overnieuw...best lastig af en toe. Op het kdv valt het ook op dat hij zich moeilijk lang kan vermaken..(wij houden het er maar op dat hij gewoon heel slim is ). Maar spelletjes verzinnen vind ik dus ook lastig! Boekje voorlezen is nog maar eventjes leuk, liedjes zingen, kiekeboe daar kan hij geen genoeg van krijgen. Balletje rollen en een beetje door het huis lopen, verder kom ik eigenlijk ook niet echt dus ben benieuwd.
pi_66398941
wat wij samen doen: muziek maken met kinderinstrumenten. poppenkast, kralenboog, liedjes zingen,
vormenstoof,blokjes bouwen. en veel knuffelen.
mama van 3 kids!
pi_66399011
Snakelady het is dat je het zegt en heel goed moet kijken maar het valt niet op hoor! Geen ervaring of mensen die ik ken met het zelfde "probleem" (als je het al een probleem kunt noemen)

Dana wat goed bijna zelf zitten!!

Spelletjes om te doen: blokjes op elkaar stapelen die ze om kan gooien, wij hebben van difrax van die bekertjes die je in elkaar kan stapelen, op elkaar kan stapelen maar ook dingetjes in kan doen, dat vind Koen nu heel erg interessant. Boekjes kijken (ook al wil hij het boekje opeten) en idd kiekeboe.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2009 09:33:27 ]
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:33:12 #168
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_66399033
jeeeej poep tot tussen de schouderbladen
en maar lachen terwijl papa verschoont
nu op schoot zitten en lekker kwijlen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_66399183
snakelady, lijkt me gewoon dat je het in de gaten moet houden als ze ouder wordt en dan eventueel idd naar een logodinges. maar ik heb er geen ervaring mee.

djmo: wel met voorkeurshouding. selene had het ook heel erg, maar het trekt nu helemaal goed weg. wel zijn we nog bij de kinderfysio. ik heb begrepen dat hoe eerder je erbij bent, hoe beter en sneller en probleemlozer het allemaal op te lossen is.

hier is de echte koorts nu weg (nja, bij selene en sangdrax dan....), nog wel wat verhoging en als nieuwigheidje: rode vlekjes. vooral op haar buik, beetje op haar rug, verder nergens. niet heel dramatisch, ze lijkt er ook geen last van te hebben, krabt er niet aan en is gewoon vrolijk. dus voorlopig geen huisarts want ik zou niet weten wat die eraan kan doen ik hou het wel in de gaten. ik heb alleen het vermoeden dat het gewoon een gevalletje "allemaal wat ziekjes + tandje" is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66399538
Blokjes hebben we ook, maar ze vind het vooral leuk als ik die dan allemaal in het emmertje doe zodat zij dan de onderste eruit kan halen hihi Of een rijstwafeltje tussen de blokjes verstoppen die ze kan zoeken.

Poppenkast, dat is wel leuk, maar vooral voor als ze iets ouder zijn denk ik. Nu vind ze het wel leuk als ik met dr knuffelmuis met een piepstemmetje tegen dr praat en dr kusjes geef

En knuffelen doen we natuurlijk ook maar dat schaar ik niet onder de categorie spelen

Dus wij doen eigenlijk ook wel die dingen ongeveer die jullie noemen. Maar mischien is het meer de hoeveelheid. Ik vraag me af of ik genoeg samen met dr doe. Ze lijkt zich niet te vervelen, dus dan zou je denken dat het goed is, maar toch twijfel ik :S

@Peterfan, hm lijkt me ook moeilijk als je kleine zich zo snel verveeld. Ik kan me voorstellen dat het dan helemaal lastig is om steeds weer met iets nieuws te komen ter vermaak.

Hier zeggen ze vaak op het kdv dat ze zo makkelijk is en dat ze er soms echt geen kind aan hebben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2009 @ 09:53:05 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66399549
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:24 schreef Popples het volgende:
geen ervaring snakelady.

djmo ik heb het meteen in de3 week bebruikt omdat ze toen al 1 voorkeurskant had.
dat heb ik heel lang vol gehouden. zo een kussen is normaal best prijzig in de winkels, wel fijn dat je hem krijgt.

hier vannacht weer 2 extra flessen
ik begreep dat dat soort dingen vanuit het ziekenfond vergoed worden als je het voorgeschreven krijgt? ik mag hem overigens lenen, niet houden

Simmu: daarom hebben ze me nu ook doorverwezen, twee weken geleden wilden ze het nog aankijken, en wat stabiele zijligging met inslapen zou uithalen, maar dat was dus niets. daarom nu naar de fysio, ben wel blij dat ik gelijk terecht kon

pi_66400107
dat wist ik niet DJMO nouja ik heb er maar 5 euro voor betaald, dus zo een rib uit mijn lijf is het niet een helmpje is duurder denk ik dan maar.
maar in dat ding staat haar kont ingebeukt, nouja leuk voor later om te zeggen kijk dit is je kont

nou wij doen wel poppenkast maar ik heb er ook 1 van 2 jaar. maar ik heb een hond die blaft en als je wat sneller met je hand beweegt gaat hij liedjes blaffen. dat vind ze zo leuk.
zo een stapeltoren ringding vind ze ook prachtig om op te eten

nou die van mij heeft ontdekt dat als je nou extra gaatjes maakt met je tanden in je speen dat je dan wat meer melk uit je fles krijgt
mama van 3 kids!
pi_66400173
Die hond klinkt wel leuk
pi_66400468
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Die hond klinkt wel leuk
hebben ze ook een schaap enzo van. alleen geen idee waar hij vandaan komt.
mama van 3 kids!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:02:16 #175
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66401282
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:17 schreef Popples het volgende:
een helmpje is duurder denk ik dan maar.
Gelukkig worden die volledig vergoed door de verzekering .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66401887
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gelukkig worden die volledig vergoed door de verzekering .
weet ik kim maar denk ook aan de tijd en en benzine ofzo wat je kwijt bent. bedoelde het niet negatief ofzo.
mama van 3 kids!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:54:43 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66403073
Dat je het ziet maak ik me ook geen zorgen om, voor mij is ze toch een prachtmeisje.

Maar meer om haar gehemelte die toch anders is, je ziet zeg maar dat het later dicht is gegaan dan eigenlijk de bedoeling was.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66403238
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dus wij doen eigenlijk ook wel die dingen ongeveer die jullie noemen. Maar mischien is het meer de hoeveelheid. Ik vraag me af of ik genoeg samen met dr doe. Ze lijkt zich niet te vervelen, dus dan zou je denken dat het goed is, maar toch twijfel ik :S
Vraag ik me soms ook af
Ze lijkt zich ook niet echt te vervelen, vermaakt zich met d'r speelgoed en het verkennen van het huis door schuiven en rondjes draaien
Kiekeboe doet het hier ook goed, boekjes moeten inderdaad d'r mond in

Vroeg me onlangs ook af of ik wel genoeg uitdagende speeltjes voor d'r had, toen iets nieuws erbij gekocht (van die stapelbekers en wat balletjes met geluid/knisperdingen) en die vind ze wel heel leuk
Maar nu speelt ze weer meer met het bekende speelgoed
pi_66403637
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef mrien het volgende:

[..]

Vraag ik me soms ook af
Ze lijkt zich ook niet echt te vervelen, vermaakt zich met d'r speelgoed en het verkennen van het huis door schuiven en rondjes draaien
Kiekeboe doet het hier ook goed, boekjes moeten inderdaad d'r mond in

Vroeg me onlangs ook af of ik wel genoeg uitdagende speeltjes voor d'r had, toen iets nieuws erbij gekocht (van die stapelbekers en wat balletjes met geluid/knisperdingen) en die vind ze wel heel leuk
Maar nu speelt ze weer meer met het bekende speelgoed
oke daar ben ik dus niet de enige in

Ik probeer ook wel af te wisselen en eens iets nieuws toe te voegen zodat er iets van uitdaging aanwezig is. Maar de blokken blijven geloof ik t interessantst
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2009 @ 12:21:28 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66404203
ben ik weer! mét kussen, hij vond het wel prettig liggen geloof ik zo snel geoefend bij de fysio, hij ligt er nu ook lekker in met speen te wachten op zijn fles. hij vind het geen ramp iig het droppie
ik kreeg ook als tip als hij op zijn rug ligt, de voorkeurskant te blokkeren. dus zorgen dat hij niets kan zien aan de kant waar hij het liefste naar kijkt. zo hoopt ze dat hij de andere kant op gaat kijken. volgende week dinsdag nieuwe afspraak, en tot die tijd op zijn rechterzij slapen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')