Aaah op die manier... 3 dagen is ook wel erg veel voor zo'n kleintje... maar ik vind het echt erg cool dat je het zo kan doen. en ik ben een beetje jaloersquote:Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik werk ieder jaar als coordinator van een milieubridgade ploeg. Pepijn en vriendlief komen dan 1 dagje langs incl backstagebandje. Als bezoeker zou ik het nooit doen. Maar gaaf is het wel
Wow, wat ontzettend cool die foto's zeg! Leuk! Lowlandsquote:Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik werk ieder jaar als coordinator van een milieubridgade ploeg. Pepijn en vriendlief komen dan 1 dagje langs incl backstagebandje. Als bezoeker zou ik het nooit doen. Maar gaaf is het wel
ik begreep dat dat soort dingen vanuit het ziekenfond vergoed worden als je het voorgeschreven krijgt? ik mag hem overigens lenen, niet houdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:24 schreef Popples het volgende:
geen ervaring snakelady.
djmo ik heb het meteen in de3 week bebruikt omdat ze toen al 1 voorkeurskant had.
dat heb ik heel lang vol gehouden. zo een kussen is normaal best prijzig in de winkels, wel fijn dat je hem krijgt.
hier vannacht weer 2 extra flessen
Gelukkig worden die volledig vergoed door de verzekeringquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:17 schreef Popples het volgende:
een helmpje is duurder denk ik dan maar.
weet ik kim maar denk ook aan de tijd en en benzine ofzo wat je kwijt bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig worden die volledig vergoed door de verzekering.
Vraag ik me soms ook afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dus wij doen eigenlijk ook wel die dingen ongeveer die jullie noemen. Maar mischien is het meer de hoeveelheid. Ik vraag me af of ik genoeg samen met dr doe. Ze lijkt zich niet te vervelen, dus dan zou je denken dat het goed is, maar toch twijfel ik :S
oke daar ben ik dus niet de enige inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Vraag ik me soms ook af
Ze lijkt zich ook niet echt te vervelen, vermaakt zich met d'r speelgoed en het verkennen van het huis door schuiven en rondjes draaien
Kiekeboe doet het hier ook goed, boekjes moeten inderdaad d'r mond in
Vroeg me onlangs ook af of ik wel genoeg uitdagende speeltjes voor d'r had, toen iets nieuws erbij gekocht (van die stapelbekers en wat balletjes met geluid/knisperdingen) en die vind ze wel heel leuk
Maar nu speelt ze weer meer met het bekende speelgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |