abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66323029
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:12 schreef Guuzewuus het volgende:
Wauw Levi, wa-un-lekker-ding-bende-gij .

En Simmu, haha, veels te groot man . Nog eventjes en ze huppelt rond in dat rokje .
ken me lekker nie schelen
nee, serieus. ze moet nu maat 74. maar het pakje was te leuk en ze kan dit nog heel lang aan! het is pas de tweede keer dat ik echt zelf iets voor haar koop dus ok ik ben een muts maar ze kan het nog wel lekker lang aan *grijnzzzzz*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:21:49 #52
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66323154
Doe ik ook hoor. heb gisteren een rokje gescoord voor Stella van Lief met 70% korting, is ook nog veel te groot. Stella draagt ook maat 74, en dat rokje is ook maat 80 .
pi_66323385
het was ook gewoon zo leuk , we hebben vanochtend zo fijn gewinkeld saampjes

even een vraagje voor de kattenhouders: hoe pak je bijvoeding en poes aan. er gaan hier wat dingetjes mis. de een gaat aan de haal met een stuk meloen, en de ander met de liga (joehoe! selene wil wel aan liga2 sabbelen de rijstwafel laat ik ff weg maar....) ze schooien bij de box en als ik ook maar een seconde niet oplet pikken ze het van selene af! (selene helpt niet trouwens, die geeft het ze, poes is lief, likt heur handjes af en alles, is leuk....)
pi_66326322
De Hema heeft echt leuke dingen... simmu staat harstikke leuk maar ze moet nog wel ff groeien
Ik zou wat betreft de katten die gewoon even in een andere kamer doen met eten?

Ik mis mijn kindjes ze zijn logeren bij oma. Wij zijn net thuis van een etentje en kunnen morgen wel lekker uitslapen. Had net nog wel even mijn moeder aan de foon en ze vertelde me dat Koen heel erg veel gehuild had
pi_66327182
Stella klimgeit
Simmu die maillot heb ikook voor Saar, die staat zo lekker eigenwijs !
Ik zag Levi voorbijkomen, wat eenprachtig ventje zeg
En Koen huilen..dat is niet leuk als je er niet bij bent:N

Saartje heeft vannacht weer de hele nacht tegen me aan geslapen, hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling was. Ik was gewoon in slaap gevallen en zij ook, en ik werd wakker omdat ze vanmorgen vroeg weer trek had. Wel lief, als ze zich gewoon omdraait en zelf de melkbar weer opzoekt
Nog een paar daagjes..dan ga ik jullie verlaten..krijg er nu al een brok van in m`n keel..m`n meisje 1
Saartje
pi_66327441
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Stella klimgeit
Simmu die maillot heb ikook voor Saar, die staat zo lekker eigenwijs !
Ik zag Levi voorbijkomen, wat eenprachtig ventje zeg
En Koen huilen..dat is niet leuk als je er niet bij bent:N

Saartje heeft vannacht weer de hele nacht tegen me aan geslapen, hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling was. Ik was gewoon in slaap gevallen en zij ook, en ik werd wakker omdat ze vanmorgen vroeg weer trek had. Wel lief, als ze zich gewoon omdraait en zelf de melkbar weer opzoekt
Nog een paar daagjes..dan ga ik jullie verlaten..krijg er nu al een brok van in m`n keel..m`n meisje 1
Wat lief
Soms kan het zo lekker zijn een kindje die tegen je aan ligt te slapen. (heb ik ook veel gedaan toen ik net gescheiden was en Sander zo'n periode had dat hij niet in zijn bed wilde slapen, we hadden er allebei wat aan)
pi_66327543
bweuh..elin heeft haar dag niet..allejeumig wat een pestdag zeg.

Mevrouw zet het op een gillen zodra ik even de kamer uit ga (om te plassen ofzo ) en als haar speen eruit ligt (om de 3 minuten ) en ze drinkt ook nog eens elk uur.

Ik weet niet wie van ons twee het zieligst is
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66333614
Elin meisje, ik hoop dat je vandaag wel met je goede been uit je bedje wordt getild.

Maneki, wat een raar gevoel he: onze kleintjes, bijna baby-af. Meneer wordt ook zó groot. Hij heeft zelfs doorgeslapen vannacht. Sinds drie dagen is hier het nachtbuffet gesloten en hij heeft er vannacht voor het eerst geen traantje om gelaten.

En ik zag ergens een egeltjesromper voorbijkomen. Moet! Hebben! Naar de Hema moet ik dus. Dinsdag, als het beschaafde leven in deze provincie weer verder gaat.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66333763
Elin egeltje

ze is rustig vandaag.. geloof ik
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66333796
Hoezee voor de doorslapende Thomas!

Hier Leander gisteravond (na een flink bord bv met pap) om half 8 op bed gelegd en nu eens niet wakker gemaakt om 23:00.
Om 3:00 was het nog steeds stil Dus ik even kijken of alles goed was en toen werd hij wakker van mij

Daarna kwam hij gewoon weer om 6:30 Wel minder honger dan normaal 's morgens.

Nu zit ik te twijfelen.... Dit vaker doen of toch nog maar even de 23:00 voeding er in houden..... Hij is nog wel erg klein om van half 8 tot half 7 te slapen hè? Maar als hij zelf niet wakker wordt.... *twijfel*
Ik vind het trouwens niet erg als hij dan midden in de nacht komt Dus dat is het probleem niet.
pi_66333804
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
Elin egeltje

ze is rustig vandaag.. geloof ik
Hoezee!
Hopen dat het zo blijft!
pi_66334529
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Hoezee voor de doorslapende Thomas!

Hier Leander gisteravond (na een flink bord bv met pap) om half 8 op bed gelegd en nu eens niet wakker gemaakt om 23:00.
Om 3:00 was het nog steeds stil Dus ik even kijken of alles goed was en toen werd hij wakker van mij

Daarna kwam hij gewoon weer om 6:30 Wel minder honger dan normaal 's morgens.

Nu zit ik te twijfelen.... Dit vaker doen of toch nog maar even de 23:00 voeding er in houden..... Hij is nog wel erg klein om van half 8 tot half 7 te slapen hè? Maar als hij zelf niet wakker wordt.... *twijfel*
Ik vind het trouwens niet erg als hij dan midden in de nacht komt Dus dat is het probleem niet.
ik denk dat je het wel kan proberen hoor. selene slaapt van half 9 's avonds tot een uurtje of half 8, 8 uur. meestal gaat ze zo rond half 7 's avonds naar bed (ik ben naar 7 uur kinderbedtijd aan het werken ze haalt het net niet om tot 7 uur op te blijven) en dan moet ik haar rond 8 uur nog voor een avondpapje wakker maken. je merkt het snel genoeg als Leander het niet trekt
pi_66334546
Waarom is Leander te klein om door te slapen van half acht tot half 7?
Als hij het daarop doet dan is daar toch niets mis mee? Als hij honger heeft komt hij wel.
pi_66334677
Ik doe het ook freecell.ze gaat rond 7 uur nu naar bed en ik maak haar niet wakker meer rond 11 uur.
als ze zich dan 's nachts meldt is het goed,soms slaapt ze door en soms wordt ze rond 4 uur even wakker om te drinken

hij meldt zich wel

ps waarmee heb je de pap gemaakt?
pi_66334807
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:51 schreef mrien het volgende:
ps waarmee heb je de pap gemaakt?
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ik denk met BV
Maar welke pap?
pi_66334918
ik bedoelde inderdaad met welke pap
ik heb onlangs geprobeerd rijstebloem te mengen met bv maar had het idee dat het niet goed mengde

biobim schijnt wel goed met bv te kunnen, maar toen ik dat van de week wilde halen was de natuurwinkel opeens gesloten...
pi_66334985
Ik heb geen ervaring met BV en pap, ik heb pap die je aan kunt maken met water, daar zit al opvolgmelk in.
Nutrix pyjamapapje ofzo, maar echt lekker vind Koen het niet...
Ik ga me koffie opdrinken, douchen en me kindjes halen (hoe lekker het ook is om uit te slapen, ik mis mijn apies )
pi_66337327
Hm, ik maak Dana nog steeds wakker voor de laatste fles rond 9 of 10 uur. Ze krijgt haar warm eten pas rond 6 uur en anders mist ze echt die fles
pi_66339557
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef mrien het volgende:
ik bedoelde inderdaad met welke pap
ik heb onlangs geprobeerd rijstebloem te mengen met bv maar had het idee dat het niet goed mengde

biobim schijnt wel goed met bv te kunnen, maar toen ik dat van de week wilde halen was de natuurwinkel opeens gesloten...
Rijstebloem had ik ook geprobeerd, maar dat wordt heel even dik en dan weer vloeibaar, haha.
Ik had nu een granenpapje met fruit van friso. (alleen fruit en granen, geen suiker, leek me wel kunnen, maar het is nog wel vrij zoet)
pi_66344373
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hm, ik maak Dana nog steeds wakker voor de laatste fles rond 9 of 10 uur. Ze krijgt haar warm eten pas rond 6 uur en anders mist ze echt die fles
Ik doe het ook nog niet heel lang hoor
Tijdje geleden geprobeerd en toen ging het een tijdje goed
Na even werd ze 's nachts weer wakker en toen werd ze ook ziek en hangerig enzo, dus gewoon weer wakker gemaakt
Nu sinds een paar dagen weer aan het proberen
pi_66344443
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nog heel even!
Wat lief trouwens dat ze zich gewoon omdraait en gaat drinken
quote:
Op zondag 22 februari 2009 08:45 schreef Webkim het volgende:
Maneki, wat een raar gevoel he: onze kleintjes, bijna baby-af. Meneer wordt ook zó groot. Hij heeft zelfs doorgeslapen vannacht. Sinds drie dagen is hier het nachtbuffet gesloten en hij heeft er vannacht voor het eerst geen traantje om gelaten.
Wat goed van Thomas
Accepteerde hij het uiteindelijk zonder problemen (niet meer drinken 's nachts) of is het wel even doorbijten geweest?
pi_66345094
arme selene is voor het eerst ook wat ziekjes. ik vond haar wat flauwtjes uit haar oogjes kijken, dus temp genomen: 38.7. toen de meest spectaculaire poepluier tot nu toe (de luier hield het net, maar alleen omdat ik er direct naaststond en direct verschoonde ). tsja. ze drinkt haar flesjes wel goed. fruit en groenten en alles moet ze niet. verder wat slaperiger dan anders (wil voor deze keer dan haar overdagtukkies wel doen). ze is vrolijk genoeg, niks huilerig ofzo, niet snotterig, geen hoestje. dus ik leg haar zo maar gewoon lekker vroeg op bed in een zomerslaapzakje. misschien eindelijk de tand?
  maandag 23 februari 2009 @ 09:53:08 #73
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66365342
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:10 schreef Estrys het volgende:
Ik heb er nu echt weinig problemen mee denk ik met hem naar het KDV te brengen, maar dat zeg ik nu heel stoer. Ik vind het toch wel vermoeiend om 24/7 met hem bezig te zijn, niet dat het erg is of zo maar mijn wereld bestaat nu alleen uit voeding, luiers en huishouden en dat is gewoon niet wat ik 24/7 wil doen. Nee wat dat betreft lijkt het me lekker om ook weer eens met wat anders bezig te zijn en aan het einde van de dag is hij vast heel blij mij te zien en ik hem ook
Heel herkenbaar Al gaat Lennon tzt ook naar 3 dagen per 2 weken naar opa en oma... maar inderdaad gewoon weer Diaan en even geen moeder zijn.. Ik moet 6 april weer werken en Lennon gaat dan die 1e dag meteen naar KDV.

Vorige week mijn oma: wat ga je doen met oppassen? Nou 3 dagen per 2 weken naar mn ouders en 3 dagen per 2 weken naar KDV... Mn oma: ben je helemaal gek? Dat doe je toch niet, je kind achterlaten bij vreemden?? Tja moet wel als ik 3 dagen per week wil blijven werken en dat wil ik.. en KDV is ook helemaal niet slecht voor ze. Maar mn oma vond en vindt het maar niets...

Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort, maar ik drop hem toch even hier..
ik sta erg in dubio of ik Lennon thuis zal laten of mee zal nemen als ik Twan smorgens naar school ga brengen. Ik ben dan ong. 15 minuten weg met de fiets dus op zich wel te doen, maar de gedachte dat hij alleen thuis is, vind ik niet fijn. Als ik hem meeneem, moeten we lopend en dan al rond 8 uur weg. Ik vind hem meenmen voor hem ook zo'n gedoe. Tussen de middag en om 15:00 uur neem ik hem gewoon mee... Hoe doen andere moeders dat?

Levi, net zo oud als Lennon leuk om te zien. En dat shirtje heeft Lennon ook

Hema heeft echt leuke dingen, alleen jammer dat de maten vaak zo snel uitverkocht zijn... ik had een vestje gekregen en ik zag op de site dat er ook broekjes bij te krijgen zijn.. ik bij de Hema: alleen nog maat 50 en op de website ook al niet meer te krijgen..
Make love, not war ☮
pi_66365562
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
Saartje
pi_66365576
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')