ken me lekker nie schelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:12 schreef Guuzewuus het volgende:
Wauw Levi, wa-un-lekker-ding-bende-gij.
En Simmu, haha, veels te groot man. Nog eventjes en ze huppelt rond in dat rokje
.
Wat liefquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Stella klimgeit
Simmu die maillot heb ikook voor Saar, die staat zo lekker eigenwijs!
Ik zag Levi voorbijkomen, wat eenprachtig ventje zeg
En Koen huilen..dat is niet leuk als je er niet bij bent:N
Saartje heeft vannacht weer de hele nacht tegen me aan geslapen, hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling was. Ik was gewoon in slaap gevallen en zij ook, en ik werd wakker omdat ze vanmorgen vroeg weer trek had. Wel lief, als ze zich gewoon omdraait en zelf de melkbar weer opzoekt
Nog een paar daagjes..dan ga ik jullie verlaten..krijg er nu al een brok van in m`n keel..m`n meisje 1
Hoezee!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
Elin egeltje
ze is rustig vandaag.. geloof ik
ik denk dat je het wel kan proberen hoor. selene slaapt van half 9 's avonds tot een uurtje of half 8, 8 uur. meestal gaat ze zo rond half 7 's avonds naar bed (ik ben naar 7 uur kinderbedtijd aan het werkenquote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Hoezee voor de doorslapende Thomas!
Hier Leander gisteravond (na een flink bord bv met pap) om half 8 op bed gelegd en nu eens niet wakker gemaakt om 23:00.
Om 3:00 was het nog steeds stilDus ik even kijken of alles goed was en toen werd hij wakker van mij
Daarna kwam hij gewoon weer om 6:30Wel minder honger dan normaal 's morgens.
Nu zit ik te twijfelen.... Dit vaker doen of toch nog maar even de 23:00 voeding er in houden..... Hij is nog wel erg klein om van half 8 tot half 7 te slapen hè? Maar als hij zelf niet wakker wordt.... *twijfel*
Ik vind het trouwens niet erg als hij dan midden in de nacht komtDus dat is het probleem niet.
quote:
Ik denk met BVquote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Hier Leander gisteravond (na een flink bord bv met pap) om half 8 op bed gelegd en nu eens niet wakker gemaakt om 23:00.
Rijstebloem had ik ook geprobeerd, maar dat wordt heel even dik en dan weer vloeibaar, haha.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef mrien het volgende:
ik bedoelde inderdaad met welke pap
ik heb onlangs geprobeerd rijstebloem te mengen met bv maar had het idee dat het niet goed mengde
biobim schijnt wel goed met bv te kunnen, maar toen ik dat van de week wilde halen was de natuurwinkel opeens gesloten...
Ik doe het ook nog niet heel lang hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hm, ik maak Dana nog steeds wakker voor de laatste fles rond 9 of 10 uur. Ze krijgt haar warm eten pas rond 6 uur en anders mist ze echt die fles
Nog heel even!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nog een paar daagjes..dan ga ik jullie verlaten..krijg er nu al een brok van in m`n keel..m`n meisje 1
Wat goed van Thomasquote:Op zondag 22 februari 2009 08:45 schreef Webkim het volgende:
Maneki, wat een raar gevoel he: onze kleintjes, bijna baby-af.Meneer wordt ook zó groot. Hij heeft zelfs doorgeslapen vannacht. Sinds drie dagen is hier het nachtbuffet gesloten en hij heeft er vannacht voor het eerst geen traantje om gelaten.
![]()
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:10 schreef Estrys het volgende:
Ik heb er nu echt weinig problemen mee denk ik met hem naar het KDV te brengen, maar dat zeg ik nu heel stoer. Ik vind het toch wel vermoeiend om 24/7 met hem bezig te zijn, niet dat het erg is of zo maar mijn wereld bestaat nu alleen uit voeding, luiers en huishouden en dat is gewoon niet wat ik 24/7 wil doen. Nee wat dat betreft lijkt het me lekker om ook weer eens met wat anders bezig te zijn en aan het einde van de dag is hij vast heel blij mij te zien en ik hem ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |