Is Seb al uitgehuwelijkt? Zo nee, ik wil hem graag koppelen aan Milaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:32 schreef Estrys het volgende:
Strijk is weg en ik heb een dik deken in de box gedaan, kan de kleine man dadelijk lekker in de box gaan liggen pruttelen als hij wakker wordt. Hij ligt nog heerlijk te slapen en mams zit met een kopje thee lekker achter de pc, even een beetje internetshoppen. Het lijkt soms allemaal erger dan dat het is, ik zei het nog van de week die paar uur huilen is net als op vakantie wanneer het drie weken regent en het is 1 dag mooi weer dan vergeet je het slechte weer meteen.
Over vakantie gesproken nog 2,5 week en dan gaan we met onze kleine held naar Oostenrijk.
ow ja en dat serieus kijken:
[ afbeelding ]
maar hij kan ook lief slapen
[ afbeelding ]
![]()
Zijn ogen zijn steeds (heel donker) bruin geweest al vanaf zijn geboorte. papa en mama hebben ook allebei bruine ogen, Seb is bovendien een kwart Indo, zijn huid was donkerder dan papa dat trekt nu een beetje bij maar die ogen blijven wel donker. De arts op het CB zei ook dat de oogjes van kinderen met een kleurtje heel anders zijn dan die van blanke kinderen. Ik weet niet precies wat er dan anders is. Volgens mij kan de kleur ogen tot een half jaar veranderen, het zou alleen wel raar zijn als Seb nou ineens blauwe ogen zou krijgen. Ik heb nog nooit een indo gezien met blauwe ogenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, wat een mooi mannetje en slapende babies![]()
![]()
Hij heeft nu al bruine ogen?? Hmm dat denk ik dat die van Lennon niet meer bruin gaan worden.![]()
Dag manekien Saartje natuurlijk...
hmm hier weet ik t ook niet.. ik heb groengeelachtige ogen en paps bruin..elin heeft ze nu grijsblauwgeelquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, wat een mooi mannetje en slapende babies![]()
![]()
Hij heeft nu al bruine ogen?? Hmm dat denk ik dat die van Lennon niet meer bruin gaan worden.![]()
Dag manekien Saartje natuurlijk...
Ja, dat begreep ik ook. Blanke baby's worden met blauwe ogen geboren en kunnen tot een jaar (?) nog hun definitieve kleur krijgen. Baby's van donkere ouders, of deels donkere ouders hebben gelijk bruine ogen of bruine ogen met een blauw randje ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef Estrys het volgende:
De arts op het CB zei ook dat de oogjes van kinderen met een kleurtje heel anders zijn dan die van blanke kinderen. Ik weet niet precies wat er dan anders is.
Bij ons net zoquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, duidelijk...ik hoop dat Lennon wel bruine ogen krijgt, is dan de enige in mijn familie. Peaceman heeft wel bruine ogen, dus in principe in theorie zou Lennon dan bruine ogen moeten krijgen... ik ben benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |