abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:09:33 #251
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66444878
Thomas en Saartje, van harte gefeliciteerd!!

Diaan, leuke foto's en een enorm gaaf shirt!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66445785
Strijk is weg en ik heb een dik deken in de box gedaan, kan de kleine man dadelijk lekker in de box gaan liggen pruttelen als hij wakker wordt. Hij ligt nog heerlijk te slapen en mams zit met een kopje thee lekker achter de pc, even een beetje internetshoppen. Het lijkt soms allemaal erger dan dat het is, ik zei het nog van de week die paar uur huilen is net als op vakantie wanneer het drie weken regent en het is 1 dag mooi weer dan vergeet je het slechte weer meteen.
Over vakantie gesproken nog 2,5 week en dan gaan we met onze kleine held naar Oostenrijk.

ow ja en dat serieus kijken:

maar hij kan ook lief slapen

[ Bericht 18% gewijzigd door Estrys op 25-02-2009 14:51:36 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:10:13 #253
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66457475
Och Estrys wat een schatje en een voor jou. Voel je je al wat beter/blijer???

Hier zie ik onze kleine man weinig op de kdv-werk dagen. Hij is vaak moe en gaat of bijna eten of eerst nog slapen voor het eten. Nu ligt hij ook alweer vanaf een uur of 6 te slapen, daarvoor was hij ook moe maar wilde niet slapen dus dan maar eten. Om 22.00 uur mag ik hem wakker maken en lekker even met hem in bed knuffelen (o ja, en eten geven).
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:10:39 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66457491
En wat ik natuurlijk ook nog wilde doen:

Thomas, Saartje!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66465072
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:32 schreef Estrys het volgende:
Strijk is weg en ik heb een dik deken in de box gedaan, kan de kleine man dadelijk lekker in de box gaan liggen pruttelen als hij wakker wordt. Hij ligt nog heerlijk te slapen en mams zit met een kopje thee lekker achter de pc, even een beetje internetshoppen. Het lijkt soms allemaal erger dan dat het is, ik zei het nog van de week die paar uur huilen is net als op vakantie wanneer het drie weken regent en het is 1 dag mooi weer dan vergeet je het slechte weer meteen.
Over vakantie gesproken nog 2,5 week en dan gaan we met onze kleine held naar Oostenrijk.

ow ja en dat serieus kijken:

[ afbeelding ]

maar hij kan ook lief slapen

[ afbeelding ]

Is Seb al uitgehuwelijkt? Zo nee, ik wil hem graag koppelen aan Mila Wat een prachtige ogen en haartjes heeft hij zeg, wow!
pi_66469846
seb
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66471009
Estrys wat een mooi mannetje heb je, en die haartjes
pi_66471208
Seb wat een plaatje
Saar heeft het goed doorstaan, haar laatste dag als baby
En nu nemen we afscheid
Saartje
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:44:59 #259
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66471258
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66471510
Hij heeft geen enkel probleem om iedereen om zijn piepkleine vingertje te winden met zijn bruine ogen en zachte haartjes. Uithuwelijken kunnen we altijd over praten natuurlijk, helemaal met zo'n schatje als Mila Vandaag al een betere dag denk ik, vanmorgen naar de tandarts geweest, dus ook weer gehad en mijn baby-s bestelling is binnen Slaapzak en opblaasbaar babybadje voor de vakantie.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:56:08 #261
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66471533
Estrys, wat een mooi mannetje en slapende babies

Hij heeft nu al bruine ogen?? Hmm dat denk ik dat die van Lennon niet meer bruin gaan worden.

Dag maneki en Saartje natuurlijk...
Make love, not war ☮
pi_66471788
Dag Saartje

En opblaasbadje, goed plan! Lekker op het balkon in de zomer
pi_66471792
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:

Hij heeft nu al bruine ogen?? Hmm dat denk ik dat die van Lennon niet meer bruin gaan worden.

Zijn ogen zijn steeds (heel donker) bruin geweest al vanaf zijn geboorte. papa en mama hebben ook allebei bruine ogen, Seb is bovendien een kwart Indo, zijn huid was donkerder dan papa dat trekt nu een beetje bij maar die ogen blijven wel donker. De arts op het CB zei ook dat de oogjes van kinderen met een kleurtje heel anders zijn dan die van blanke kinderen. Ik weet niet precies wat er dan anders is. Volgens mij kan de kleur ogen tot een half jaar veranderen, het zou alleen wel raar zijn als Seb nou ineens blauwe ogen zou krijgen. Ik heb nog nooit een indo gezien met blauwe ogen
pi_66471849
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:

hmm hier weet ik t ook niet.. ik heb groengeelachtige ogen en paps bruin..elin heeft ze nu grijsblauwgeel
Ben benieuwd of ze nog bruin worden (al hoop ik t stiekem niet )
wanna rub mah puppeh?!
pi_66472041
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef Estrys het volgende:
De arts op het CB zei ook dat de oogjes van kinderen met een kleurtje heel anders zijn dan die van blanke kinderen. Ik weet niet precies wat er dan anders is.
Ja, dat begreep ik ook. Blanke baby's worden met blauwe ogen geboren en kunnen tot een jaar (?) nog hun definitieve kleur krijgen. Baby's van donkere ouders, of deels donkere ouders hebben gelijk bruine ogen of bruine ogen met een blauw randje ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door juttertje op 26-02-2009 11:01:10 ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:23:47 #266
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66472295
Okay, duidelijk...
ik hoop dat Lennon wel bruine ogen krijgt, is dan de enige in mijn familie. Peaceman heeft wel bruine ogen, dus in principe in theorie zou Lennon dan bruine ogen moeten krijgen... ik ben benieuwd...
Make love, not war ☮
pi_66472408
Als Seb geen donkere haren en donkere ogen zou hebben gehad dan had ik denk ik echtscheiding aan kunnen gaan vragen. Ik heb zelf ook bruin haar en bruine ogen namelijk.
pi_66472749
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, duidelijk...
ik hoop dat Lennon wel bruine ogen krijgt, is dan de enige in mijn familie. Peaceman heeft wel bruine ogen, dus in principe in theorie zou Lennon dan bruine ogen moeten krijgen... ik ben benieuwd...
Bij ons net zo

alleen is t zo

mijn kant:
opa en oma
blauw en groen

zijn kant:
opa-oma
blauw en bruin

ik groengeel

hij bruin

dus alsnog 50/50

bij ons in de familie ook alleen maar lichte ogen
wanna rub mah puppeh?!
pi_66472780
oja diaan..hebben peacemans ouders beide bruine ogen? want dan is het wel dominant en zal lennon wel bruine ogen krijgen
wanna rub mah puppeh?!
pi_66472878
echt, als allebei de ouders bruine ogen hebben en van 1 kant de opa en oma ook allebei bruine ogen hebben en van de andere kant 1 met bruine ogen is en 1 met blauwe ogen, dan nog kan je kindje niet-bruin krijgen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66472915
Hier blauw Goh....
pi_66473052
Bij Dana is nog steeds niet duidelijk welke kleur ze nou krijgt. De ene keer lijken ze bruin, de andere keer groenachtig of grijsachtig en soms zitten er allemaal spikkeltje is

Ik heb bruine ogen, mijn vriend grijs/blauw, mijn ouders bruin (en zijn ouders weet ik even niet)
Mijn opa heeft zijn hele leven "verkleurende" ogen gehad volgens mijn oma
pi_66473054
Ik snap niets van die bruine ogen dingen. Ik heb alleen eens gehoord dat bruin overheerst
Koen heeft tot nu toe nog steeds blauwe ogen met om zijn pupillen een randje bruin... heel apart
En net als bij Dana vanuit een ander oogpunt lijkt het ook wel grijs.

J. en ik hebben beide bruine ogen.
Ouders van J
vader: blauw-groen
moeder: bruin

mijn ouders,
vader: bruin
moeder: blauw

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2009 10:52:27 ]
pi_66473315
hier staat een goede uitleg en een schema'tje.
Je erft altijd 1 kleurkopie van elke ouder, dus je hebt zelf 2 kopieën. maar je hoeft niet perse de oogkleur te erven, want je ouders hebben ook 2 kleurkopieën gekregen van hun ouders. Het kan dus zijn dat een kleur na zoveel generaties ineens weer opduikt. en dan heb je nog de dominante kleuren: bruin, dan groen, dan blauw.

dus het kan gaan zoals bij ons:
mijn ouders hebben allebei bruine ogen, maar kunnen natuurlijk de combinatie bruin/blauw of bruin/groen hebben, van hun ouders. dat resulteert in bruine ogen, maar ze hebben aan mij misschien bruin/groen doorgegeven. waardoor ik ook bruine ogen heb, maar wel het groengen. vervolgens krijgt max van mij het groen gen, en van zn vader die ook bruine ogen heeft misschien wel het blauw gen (zijn vader heeft blauwe ogen) dus krijgt max groene ogen, want groen is dominant over blauw.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66473374
ik snap het schema niet. sangdrax heeft blauwe ogen en ik groen bruin. volgens dat schema kan selene dan helemaal geen blauwe ogen hebben, maar die heeft ze wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')