abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:00:37 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66437234
Saar en Thomas, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag
Make love, not war ☮
pi_66437931
Webkim wat mooi geschreven
Dag Thomas

Dag Saartje
pi_66438177
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef Dakota het volgende:

[..]

Elin moet volgende week voor prikjes..dan is ze 2 maanden.. is het normaal dat je mag kiezen ?

Elin slaapt nu trouwens al 5 uur en nu verveel ik me
Nee, maar de prikjes mogen in principe al bij 6 weken gegeven worden. Mila ging nu pas naar het CB omdat er een hoop in het ziekenhuis gedaan is en ze er rekening mee houden dat je eerst even thuis kijkt hoe het gaat. Mila heeft natuurlijk bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen en is nog niet zo heel lang thuis.
pi_66439066
bah, mijn kind wil niks vandaag. Huilen huilen huilen. Ben nog niet eens aangekleed en hij ook niet. En als ik nog 1 keer het woord "regeldagen" hoor sta ik niet voor mezelf in. Dat heeft hij toch zeker niet iedere week of wel?! grrr, af en toe heb je van die momenten...
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66439950
Heh estrys dat had ik ook al op t CB..ja regeldagen.. elke week 1
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66440223
Webkim, wat mooi geschreven Gefeliciteerd Thomas!!

En gefeliciteerd voor Saartje!!!
pi_66440439
Elin lag vannacht tegen haar nachtlampje te kletsen
wanna rub mah puppeh?!
pi_66440880
Nou.....
In het begin was dat hier zeker wel elke week.
En dat was pas na een maand of 3 over
pi_66440962
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
Elin lag vannacht tegen haar nachtlampje te kletsen
Dat is écht vet lief
pi_66441068
Kletsende Elin, zo schattig he dat gebrabbal

Bij Dana is het tegenwoordig meestal meer gillen Zo erg dat de hond een zenuwinzinking lijkt te krijgen whehe, arm beest.

Dana zit dan in de box, en heeft een blokje vast, en dan gaat ze heel hoog gillen (wat schijnbaar betekend dat ze je roept ) en als je dan kijkt laat ze met een heel trots gezichtje het blokje zien...nou geweldig dat koppie

Of ze zit tegenover je in de eetstoel en dan pakt ze met beide handjes het eetblad vast, gaat voorover leunen en begint een hard te grommen/gillen en kijkt je dan echt zo aan van " zo, luister je nou "

Echt ik ben zo ontzettend verliefd op mijn meisje met dr rare streken
pi_66441391
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Echt ik ben zo ontzettend verliefd op mijn meisje met dr rare streken

Elin

Lotte brabbelt iets wat heel erg op papa lijkt
En ook vrij consequent ondertussen (en natuurlijk niet alleen naar papa maar ook naar mij)
pi_66441422
Gefeliciteerd Thomas en Saartje!

Tyler heeft ook nog geen prikjes gehad. Ben benieuwd wanneer wel.
pi_66442021
Of ze het nou benoemen als regeldagen of niet, het is en blijft gewoon ***zooi. Maar om nou elke keer als hij moeilijk doet maar te roepen dat het vast een regeldag is daar schiet ik toch geen ene reet mee op.
Ik heb even heel hard mee gejankt net en toen heb ik hem in zijn bed gelegd en ben gaan douchen, nou is hij stil, at last!

Mijn kind brabbelt nog helemaal niet, jammer genoeg, ja af en toe komt er een diepe zucht uit. Hij is zoooo driftig als hij zijn eten niet binnen twee minuten krijgt wanneer hij wakker wordt, soms loopt hij dan zelfs een beetje paars aan. Ik denk dat we er nog heel wat mee te stellen gaan krijgen wanneer hij zijn zin niet krijgt. Ik zie me al in de supermarkt met een stampvoetend kind, " maaahaaaar iiiihiiiik wiiiiiil daaaaahaaaat"
pi_66442407
ahw..vervelend he.. wil hij dan ook elk uur drinken?
Elin heeft het vooral rond etenstijd..dan wil ze 2 x drinken in anderhalf uur..alsof ze het erom doet..steeds als mijn eten voor me staat ook al verander ik de etenstijd

En idd erg driftig als jer niet snel genoeg bent .. Doet Seb ook nog niet KAAAAAA enzo?
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:14:06 #240
114177 Diaan73
pi_66442634
Estrys, wat fijn dat hij nu in ieder geval ligt te slapen. Helpt het ook niet om evt. met hem een stukje te gaan wandelen of in bad doen als hij zoveel huilt/onrustig is? Dat helpt hier wel goed als Lennon te vroeg wakker is voor de fles en/of erg onrustig is.

ow nog even wat fotootjes:
1 maand oud:

wat cadeaus/kaarten:"

en een shirt dat hij heeft gekregen van een (voormalig) Fok!ster (An) en met wie ik nog steeds via MSN contact heb:
Make love, not war ☮
pi_66442683
Ow Estrys herkenbaar, een potje groenten zit er hier binnen 5 minuten in en zodra Koen merkt dat ik het potje aan het uitlepelen ben dan zet ie het op een brullen
pi_66442945
Nee hij wil niet ieder uur drinken, althans dat krijgt hij gewoon niet, maar hij krijgt flesvoeding dus volgens mij is het dan sowieso anders, dat verteerd niet zo snel. Hij is nog steeds heel veel misselijk na de voedingen, tot twee uur daarna zeker wel, daar heeft hij erg veel last van volgens mij. Maar dat had hij met borstvoeding dus ook al.
Ik heb hem nog nooit kaaaaaaa horen roepen, eigenlijk heb ik hem alleen nog maar horen kreunen en huilen, soms dan zucht hij met een ' aaa' Hij is voor mijn gevoel geen blije baby, nou heb ik weinig vergelijking materiaal. Maar ik heb gewoon het gevoel dat er iets niet lekker zit bij hem. Vrijdag gaan we naar de chiropractor. Hij kijkt ook altijd heel serieus met een frons op zijn voorhoofd.
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:22:39 #243
114177 Diaan73
pi_66442988
Estrys wat klink je zwaarmoedig.. Heeft hij ook geen lachstuipjes?
Make love, not war ☮
pi_66443025
Leuke foto's Diaan, een jeeutje wat een kaarten en kadootjes
Dat shirtje is echt lief
pi_66443145
Estrys wat balen zeg dat hij niet blij is
Hopen dat de chiropractor weet waarom!
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:30:15 #246
114177 Diaan73
pi_66443279
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke foto's Diaan, een jeeutje wat een kaarten en kadootjes
Dat shirtje is echt lief
We hadden 3 10-dagen manden waar meer dan 10 cadeautjes in zaten...
Make love, not war ☮
pi_66443290
Nee, nou klink ik inderdaad erg dramatisch als ik het zo lees. Zo erg is het dan ook weer niet, hij is ook wel eens gewoon niet aan het huilen en aan het rondkijken maar dan kijkt hij best serieus (of zijn gezicht zit zo het lekkerst). Lachstuipjes heb ik nog niet gezien bij hem, hij glimlacht wel eens hoor. Maar misschien heb ik zelf ook gewoon een beetje een slechte dag. De kat heeft in de box gepist op meerdere plaatsen en ik heb (nog) maar 1 boxkleed wat nu dus in de was zit, kind aan het jengelen, ik moet nog strijken en ben moe. Kortom blegh.
Hij is nu trouwens wel geluidjes aan het maken hoor ik door de babyfoon, grappig. Als je het erover hebt...
pi_66443843
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:30 schreef Estrys het volgende:
Nee, nou klink ik inderdaad erg dramatisch als ik het zo lees. Zo erg is het dan ook weer niet, hij is ook wel eens gewoon niet aan het huilen en aan het rondkijken maar dan kijkt hij best serieus (of zijn gezicht zit zo het lekkerst). Lachstuipjes heb ik nog niet gezien bij hem, hij glimlacht wel eens hoor. Maar misschien heb ik zelf ook gewoon een beetje een slechte dag. De kat heeft in de box gepist op meerdere plaatsen en ik heb (nog) maar 1 boxkleed wat nu dus in de was zit, kind aan het jengelen, ik moet nog strijken en ben moe. Kortom blegh.
Hij is nu trouwens wel geluidjes aan het maken hoor ik door de babyfoon, grappig. Als je het erover hebt...
ach lieverd, laat die strijk dan toch lekker zitten en ga gewoon lekker bankhangen met je kleintje. en laat iemand anders het ook ffies overnemen toch vandaag! desnoods stapel je een stuk of wat handdoeken in de box. zo erg is het dan allemaal niet, maar zo voelt het op dat moment wel. en dat geeft niks! *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:44:13 #249
114177 Diaan73
pi_66443897
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef simmu het volgende:

[..]

ach lieverd, laat die strijk dan toch lekker zitten en ga gewoon lekker bankhangen met je kleintje. en laat iemand anders het ook ffies overnemen toch vandaag! desnoods stapel je een stuk of wat handdoeken in de box. zo erg is het dan allemaal niet, maar zo voelt het op dat moment wel. en dat geeft niks! *knufs*
Dat wat Simmu zegt
Make love, not war ☮
pi_66444374
Estrys

We hebben hier wel redelijk wat kaartjes gehad met de geboorte. En nu met al het ziekenhuisgedoe geloof een stuk of 10 kaartjes van fokkers. Erg leuk!

Verder weinig bezoek en cadeautjes gehad, das wel jammer.

Maar mn beste vriendinnetje komt vrijdag uit A'dam even 2/3 uurtjes langs. Heb ik zin in! Van haar heb ik ook een proefabonnement op kinderen gehad. Lief toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')