Nee, maar de prikjes mogen in principe al bij 6 weken gegeven worden. Mila ging nu pas naar het CB omdat er een hoop in het ziekenhuis gedaan is en ze er rekening mee houden dat je eerst even thuis kijkt hoe het gaat. Mila heeft natuurlijk bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen en is nog niet zo heel lang thuis.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
Elin moet volgende week voor prikjes..dan is ze 2 maanden.. is het normaal dat je mag kiezen?
Elin slaapt nu trouwens al 5 uuren nu verveel ik me
Dat is écht vet liefquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
Elin lag vannacht tegen haar nachtlampje te kletsen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Echt ik ben zo ontzettend verliefd op mijn meisje met dr rare streken
We hadden 3 10-dagen manden waar meer dan 10 cadeautjes in zaten...quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke foto's Diaan, een jeeutje wat een kaarten en kadootjes
Dat shirtje is echtlief
ach lieverd, laat die strijk dan toch lekker zitten en ga gewoon lekker bankhangen met je kleintje. en laat iemand anders het ook ffies overnemen toch vandaag! desnoods stapel je een stuk of wat handdoeken in de box. zo erg is het dan allemaal niet, maar zo voelt het op dat moment wel. en dat geeft niks! *knufs*quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:30 schreef Estrys het volgende:
Nee, nou klink ik inderdaad erg dramatisch als ik het zo lees. Zo erg is het dan ook weer niet, hij is ook wel eens gewoon niet aan het huilen en aan het rondkijken maar dan kijkt hij best serieus (of zijn gezicht zit zo het lekkerst). Lachstuipjes heb ik nog niet gezien bij hem, hij glimlacht wel eens hoor. Maar misschien heb ik zelf ook gewoon een beetje een slechte dag. De kat heeft in de box gepist op meerdere plaatsen en ik heb (nog) maar 1 boxkleed wat nu dus in de was zit, kind aan het jengelen, ik moet nog strijken en ben moe. Kortom blegh.
Hij is nu trouwens wel geluidjes aan het maken hoor ik door de babyfoon, grappig. Als je het erover hebt...
Dat wat Simmu zegtquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef simmu het volgende:
[..]
ach lieverd, laat die strijk dan toch lekker zitten en ga gewoon lekker bankhangen met je kleintje. en laat iemand anders het ook ffies overnemen toch vandaag! desnoods stapel je een stuk of wat handdoeken in de box. zo erg is het dan allemaal niet, maar zo voelt het op dat moment wel. en dat geeft niks! *knufs*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |