Dat klopt. En dat is het probleem in dit land. Omdat de problemen met bepaalde etnische minderheden niet worden aangepakt, raakt de Nederlandse bevolking gefrustreerd. En de bevolking wijst nu zo langzamerhand elke invloed van etnische minderheden af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens maar dat gaat niet gebeuren.
Mooie huizen. Je hebt ook zo'n wijk in de stijl van de oude koopmanshuizen aan de grachten. Dat is ergens in buurt van Utrecht. Als je over de snelweg richting R'dam gaat, zie je ze aan je rechterhand ergens een keerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef ASroma het volgende:
toch liever dit
http://www.brandevoort.nl/
Waarom zou een Nederlandse tegelzetter dit niet kunnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
. Een woning zou opgeleverd moeten worden met bijvoorbeeld een hamam-achtige badkamer met mediterraan tegelwerk. Probleem is echter dat in Nederland geen vaklieden zijn die dat werk kunnen. Om die te laten overkomen uit Marokko, is een dure grap.’’
Het kan ook gewoon prima, het is gelul, en anders sturen ze gewoon wat bouwtekeningen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou een Nederlandse tegelzetter dit niet kunnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef paddy het volgende:
Maar volgens mij las ik dat het voornamelijk de binnenkant die de mediterrane stijl naar voren moest laten komen.
Zo ziet het er niet uit, ik zal binnenkort eens wat laten zien van het huis van mijn oom. Daar zit onnoemelijk veel werk in. Het is zeer secuur werk en ik zie een Poolse of Hollandse vakman het niet zo 1-2-3 doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Keuken met Marokkaanse kookgelegenheid, koken op een houtvuur aan de linkerzijde van het werkblad.
[ afbeelding ]
Right .. Vakmensen die zij zoeken zijn hier niet aanwezig in NL. Het is vaak pure handwerk . -edit- flamequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef Bill_E het volgende:
Vakmensen uit Marokko![]()
Kom op zeg.. Alsof nederlanders geen gebouwen kunnen maken![]()
mediterraan tegelwerktegels die krom zitten dus?
Een wijk met koopwoningen in Marokkaanse stijl. Begrijpend lezen is vast erg moeilijk voor je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wordt het een Schengen-wijk of moet je straks een visum aanvragen als je daar naar toe wilt?
Daar zal jij geen last van hebben toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wordt het een Schengen-wijk of moet je straks een visum aanvragen als je daar naar toe wilt?
Neerbuigend doen over Nederlandse bouwvakkers .quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Right .. Vakmensen die zij zoeken zijn hier niet aanwezig in NL.
De marokkanen die dat straks kunnen betalen zijn op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een wijk met koopwoningen in Marokkaanse stijl. Begrijpend lezen is vast erg moeilijk voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |