ja heb alleen hier de vacature geplaatstquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie komen er?
allemaal van fok?
[s][s]Gaat dit over je birthday?[/s][/s]quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heb alleen hier de vacature geplaatst
en wie, das geheim
hahaha nee shhhhhhhht dat is ook geheimquote:
Veel. Zowel in geval van koop als huur in de vrije sector. Dat laatste heb ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik vroeg me van het weekend eigenlijk nog af hoeveel je betaald voor een leuk huisje in de jordaan?
Ik heb wel iemand te introducerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nee shhhhhhhht dat is ook geheim
maar dit ging om de vacatures naar toyboy en rijkeman....
wat voor pm's wil je ontvangen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
En zo ja, wanneer kan ik de PM's ontvangen?
Dat had je toch gezegd gisterquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Met de CV's natuurlijk. Duh.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat voor pm's wil je ontvangen?![]()
Daar weet ik niets van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wie is dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand te introduceren
ik wil geen leen dingquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand te introduceren
Gister nog welquote:
ik ben vrouw dus wispelturigquote:
Ik had het over Den_Haag, Ado voldoet aan geen van beide eisen en het is niet aan mij om die te introduceren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |