ja heb alleen hier de vacature geplaatstquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie komen er?
allemaal van fok?
[s][s]Gaat dit over je birthday?[/s][/s]quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heb alleen hier de vacature geplaatst
en wie, das geheim
hahaha nee shhhhhhhht dat is ook geheimquote:
Veel. Zowel in geval van koop als huur in de vrije sector. Dat laatste heb ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik vroeg me van het weekend eigenlijk nog af hoeveel je betaald voor een leuk huisje in de jordaan?
Ik heb wel iemand te introducerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nee shhhhhhhht dat is ook geheim
maar dit ging om de vacatures naar toyboy en rijkeman....
wat voor pm's wil je ontvangen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
En zo ja, wanneer kan ik de PM's ontvangen?
Dat had je toch gezegd gisterquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Met de CV's natuurlijk. Duh.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat voor pm's wil je ontvangen?![]()
Daar weet ik niets van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wie is dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand te introduceren
ik wil geen leen dingquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand te introduceren
Gister nog welquote:
ik ben vrouw dus wispelturigquote:
Ik had het over Den_Haag, Ado voldoet aan geen van beide eisen en het is niet aan mij om die te introduceren.quote:
ohhhhhhhhhhh klopt je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inclusief discussie over kadootjes van de pabo
Ok duidelijk.. ik wil ook eigenlijk wel eens iemand een vast contract gevenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben vrouw dus wispelturig
en wil best wel es wat lenen maar niet voor de vacatures, die zijn voor onbepaalde tijd...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over Den_Haag, Ado voldoet aan geen van beide eisen en het is niet aan mij om die te introduceren.
D_H wel, das een ToyBoy en je hoeft niet bang te zijn voor gevoelens
is ie zo onaantrekkelijk en onaardig dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over Den_Haag, Ado voldoet aan geen van beide eisen en het is niet aan mij om die te introduceren.
D_H wel, das een ToyBoy en je hoeft niet bang te zijn voor gevoelens
Hij is allebei juist welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is ie zo onaantrekkelijk en onaardig dan?
Ik heb zo'n gevoel dat het voor bepaalde tijd is en dat ie wss eerder opj ou is uitgekeken dan andersom..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is allebei juist wel
Maar hij gaat niet verliefd op je worden, is gewoon om te gebruiken voor onbepaalde tijd
ohzo maar ik heb ook nog een stel gevoelensquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is allebei juist wel
Maar hij gaat niet verliefd op je worden, is gewoon om te gebruiken voor onbepaalde tijd
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is ie zo onaantrekkelijk en onaardig dan?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is allebei juist wel
Dat was al bekendquote:
Dat was waar ik vanuit gingquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohzo maar ik heb ook nog een stel gevoelens
maar idd voor toyboy kan dan best, de rijke man zou mn gevoelens krijgen
Mag je lekker schizofreen wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohzo maar ik heb ook nog een stel gevoelens
maar idd voor toyboy kan dan best, de rijke man zou mn gevoelens krijgen
Het bezegelen van een contract is wel fijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ok duidelijk.. ik wil ook eigenlijk wel eens iemand een vast contract geven
Haha .. samequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ik hoef mijn relatie-CV niet up-to-date te maken, die is zo kort, dat kan ik best onthouden!
echt???? ooh... joh... hrmmm ik wilde het nog wel geheim houden tot het contract rond wasquote:
ik heb anders de nare eigenschap vrij snel op iemand te zijn uitgekeken als er geen gevoel bij komt kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het voor bepaalde tijd is en dat ie wss eerder opj ou is uitgekeken dan andersom..
Maar dan moet je het telkens gaan opnoemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ik hoef mijn relatie-CV niet up-to-date te maken, die is zo kort, dat kan ik best onthouden!
Alleen nog wat te weinig ervaring in.. Mocht het ooit zover komen, mag ik dan jou het contract door jou laten controleren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het bezegelen van een contract is wel fijn.
quote:
uhh ik volg je niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen nog wat te weinig ervaring in.. Mocht het ooit zover komen, mag ik dan jou het contract door jou laten controleren?
Voor wie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dan moet je het telkens gaan opnoemen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh ik volg je niet.Wil je dat ik de bezegeling controleer?
Maar dat staat los van de cv. Er is ook nog een tussenweg tussen heeeel veel en heeeel weinigquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik hoef niet zo nodig elke week / maand een ander
Ik ook :$quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb anders de nare eigenschap vrij snel op iemand te zijn uitgekeken als er geen gevoel bij komt kijken
Voor de singles hier?? Of ben ik abuis en gaat het er niet om, dat men hier straks alle cv's doorstuurt naar Rip.quote:
Wie weet teken ik wel te snel.. of uhm stelt hij hele vreemde eisen wat ik dan niet zie..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh ik volg je niet.Wil je dat ik de bezegeling controleer?
Uiteraard gaat het daarom!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor de singles hier?? Of ben ik abuis en gaat het er niet om, dat men hier straks alle cv's doorstuurt naar Rip.
Ja, hele grote. Gaten dichten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb nog een paar gaten in mijn relatie-CV... Gaat dit problemen opleveren bij eventuele toekomstige sollicitaties?
Lach niet.quote:
O dat mag, maar de bezegeling doe je echt zelf.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie weet teken ik wel te snel.. of uhm stelt hij hele vreemde eisen wat ik dan niet zie..
Wil graag een controle momentje inbouwen
Wanneer telt het als relatie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat staat los van de cv. Er is ook nog een tussenweg tussen heeeel veel en heeeel weinig
Dat snap ik jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat mag, maar de bezegeling doe je echt zelf.
Nou ja, bij deze dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor de singles hier?? Of ben ik abuis en gaat het er niet om, dat men hier straks alle cv's doorstuurt naar Rip.
Rozen zijn rood,quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, hele grote. Gaten dichten.![]()
Het is maar net hoe je het zelf vindtquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wanneer telt het als relatie?
1e vriendje: 3 maanden, geen seks, alleen zoenen en knuffelen
2e vriendje: 3 maanden, seks niet all the way..
3e vriendje: grootste fout, mee getrouwd... en gescheiden.
4e vriendje:![]()
Ik denk dat er maar 2 op mijn cv mogen komen als ik dit zo zie..
In dat geval. anderhalfquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf vindtJe eigen eisen en begrippen
Dankquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed genoegquote:
Het gaat zich erom hoe JIJ een relatie ziet. Als je die eerste ook als een relatie zag, telt die zeker mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijf jij bij mijn gat vandaan ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violetjes zijn blauw,
Ik wil je tot niets verplichten,
Maar zou ik jouw gat mogen dichten?
dan komen die gevoelens erbij he.. is het dan niet meer erg?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
O Duim, ik moest van D_H nog zeggen dat hij wel rijk gaat worden in de toekomst, maar tegen die tijd is hij te oud voor toyboy, dus kun je hem dan die andere functie laten innemen
Jij zei dat ik gaten moest moest dichten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijf jij bij mijn gat vandaan ja.tss.
Dit had ik echt niet achter jou gezocht.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat zich erom hoe JIJ een relatie ziet. Als je die eerste ook als een relatie zag, telt die zeker mee.
[..]
Blijf jij bij mijn gat vandaan ja.tss.
Dit had ik echt niet achter jou gezocht.
Dat weet ik niet, ik denk dat ze dan gewoon nog een interne sollicitatie moet houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan komen die gevoelens erbij he.. is het dan niet meer erg?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik denk dat ze dan gewoon nog een interne sollicitatie moet houden
Eet ze!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen, ik ga. Er wordt zo voor mij gekookt![]()
Hoort er ook bij he.. proefdag enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en waarom las ik nu "intieme" sollicitatie?
Doe het niet... Het is het niet waard...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Thrar het volgende:
hmm relatie cv's... * Thrar duikt snel het vorige topic in
Ivm sollicitaties hequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Thrar het volgende:
Lol, ja smakelijk Dreamer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoort er ook bij he.. proefdag enzo
Waar ging die over dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Thrar het volgende:
Ik weet nog niet echt hoe ik de functie kan omschrijvenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:00 schreef Ludootje het volgende:
Kunnen we geen overzicht in de OP krijgen van functies die nog gevuld moeten worden?
Ik heb 10 relaties achter de rug. Sommige vinden het veel, ik vind het normaal. En de afgelopen 2 jaar heb ik maar 1 relatie gehad. Dus het valt allemaal reuze meequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat zich erom hoe JIJ een relatie ziet. Als je die eerste ook als een relatie zag, telt die zeker mee.
oh hij wil dan promoverenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
O Duim, ik moest van D_H nog zeggen dat hij wel rijk gaat worden in de toekomst, maar tegen die tijd is hij te oud voor toyboy, dus kun je hem dan die andere functie laten innemen
"15-20 cm, ervaring geen vereiste. Geschoren is een pré"*quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt hoe de functie kan omschrijven
Ik wist niet zeker of het een promotie wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh hij wil dan promoveren
als de functie dan nog open is kan t altijd natuurlijk he
Neh dan stel ik toch andere eisenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"15-20 cm, ervaring geen vereiste. Geschoren is een pré"
Volgens mij krijg vallen er genoeg kandidaten in dat profiel
Wees gerust, dat is niet zo heel veel heel. Ik had ooit een ex'je die dat op haar 21'ste al voor elkaar had. En a met allemaal all the way geweest. HOEPSTOER was hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb 10 relaties achter de rug. Sommige vinden het veel, ik vind het normaal. En de afgelopen 2 jaar heb ik maar 1 relatie gehad. Dus het valt allemaal reuze mee
(dit was mijn verkapte tvp)
Jij gaat dan deze keer voor de vrouw? Of de ongeschoren ballenboy???quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh dan stel ik toch andere eisen
jij.... komt als geroepen, cue'tje wil even biechten en bekeerd worden!quote:
Ik ga niet voor de vrouw, maar bv 'ervaring' is bij mij eigenlijk wel een vereistequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij gaat dan deze keer voor de vrouw? Of de ongeschoren ballenboy???
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh klopt je hebt gelijk
nou vanaf NU is t geheim dan
Je was al gewaarschuwd dat het geen nut zou hebben om terug te lezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef Thrar het volgende:
het vorige topic was weer zeer interessant zo te zien... not
Mijn relatie cv is trouwens leeg! Aan wie de eer om bovenaan te staan als nr. 1?
jullie hebben je anders prima gedragenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Lekkere pimp ben jij trouwens
Een beetje zomaar weggaan gister avond![]()
Vind ik ook wel zoiets... Waar moeten die arme beginners dan hun ervaring op doen? Is een traineeship dan geen optie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de vrouw, maar bv 'ervaring' is bij mij eigenlijk wel een vereiste
Bij een anderquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel zoiets... Waar moeten die arme beginners dan hun ervaring op doen? Is een traineeship dan geen optie?
dat las ik pas toen ik het huidige topic keihard een F5 gafquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je was al gewaarschuwd dat het geen nut zou hebben om terug te lezen
ervaring is bij mij geen vereiste hoor, een toyboy die ik precies het zo kan leren hoe IK t graag wil is niks mis meequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel zoiets... Waar moeten die arme beginners dan hun ervaring op doen? Is een traineeship dan geen optie?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij.... komt als geroepen, cue'tje wil even biechten en bekeerd worden!
En dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ervaring is bij mij geen vereiste hoor, een toyboy die ik precies het zo kan leren hoe IK t graag wil is niks mis mee
Whehe, dat zeg ik ook altijd over mijn badgirl!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ervaring is bij mij geen vereiste hoor, een toyboy die ik precies het zo kan leren hoe IK t graag wil is niks mis mee
Vrouwen. Altijd de man maar willen veranderen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee als er geen ervaring is hoef ik ook niets te veranderenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrouwen. Altijd de man maar willen veranderen.
Ludoquote:
zolang hij maar rijk is toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee als er geen ervaring is hoef ik ook niets te veranderen
Je wil ze gewoon laten delen in jouw ervaring, niets mis mee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja praat er maar overheenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie hebben je anders prima gedragen
ben trots
Maar wel als hij wel ervaring heeft?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar had ik t niet over dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar wel als hij wel ervaring heeft?
Nou?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar had ik t niet over dat is een ander verhaal
UIO?quote:
Hoi.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Adolecens het volgende:
UIO?
Waarom moet ik bij jouw nick aan een core switch denken?quote:
Zijn nick is toch van het leger? Unit nog wat nog wat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij jouw nick aan een core switch denken?
Als ik dat zou weten, zou ik helderziende zijn. Helaas, ik kan veel, maar nou ook weer niet zo veel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Adolecens het volgende:
't Is vast al anderhalf kazillion keer gevraagd, maar dat krijg je nou eenmaal als je zo'n username kiest: waar staat dat acroniem voor?quote:
Volgens mij ging het meer om uitbreiding van het jachtgebied.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef Thrar het volgende:
ben je hier aangeschoven om de orde onder de singletjes en wannabe-singletjes te handhaven UIO_AMS?
ik dacht aan een enkele reis Quito naar amsterdam???quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dit hier een jachtgebied dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om uitbreiding van het jachtgebied.
alles schoon maken voor het weekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo dekbedovertrek zit in de was
Ow en neequote:
Houdt u zich van de domme, mijn waarde mede-keu-vakman?quote:
Volgens mij doet ze dat al regelmatigquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow en nee![]()
Jij bent er alleen maar op uit om te stoken en mensen uit elkaar te drijven.
Ga zelf lekker met hem spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
ik dacht aan een enkele reis Quito naar amsterdam???
Nee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Houdt u zich van de domme, mijn waarde mede-keu-vakman?
ik ben goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt.
Ticket lag naast me toen ik me hier registreerde. Wist ik veel dat ik hier jaren zou blijven hangen.
Ojeetje... Gezellig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
Nu op Eén Vandaag: een item over internetvrienden
En dat houdt in?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb nog 80 vrienden op ICQ in de aanbieding... ze zijn alleen nooit online dus vandaar dat ze in de verkoop staan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
Vertel dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojeetje... Gezellig.
Ook dáár heb ik een college over gehad![]()
Dat was ehhh leerzaam...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik heb nog 80 vrienden op ICQ in de aanbieding... ze zijn alleen nooit online dus moeten vandaar dat ze in de verkoop staan!
Ontvrienden is ook al hip tegenwoordigquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik heb nog 80 vrienden op ICQ in de aanbieding... ze zijn alleen nooit online dus moeten vandaar dat ze in de verkoop staan!
Ik zit ook te kijken ja, heb laatst ook even "ontvriend"quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
Ahum, beertje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]misschien dat ik dat toch ff aan beertje ga vragen... begin haar steeds leuker te vinden
Mensen die je eigenlijk alleen kent van internet. 't Doet mij ergens aan denken, it's on the tip of my tongue... keeps on ticklin'....quote:
Ja, lang geleden. Waar zat jij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh *zucht* DAT waren nog es tijden....
Hahaha!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zoals jij mij uit jouw hyves gooide.
icq geluidjesquote:
Het karakter van Ripley overnemenquote:
Ow wacht, het heet nu 'defrienden'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit ook te kijken ja, heb laatst ook even "ontvriend"
Mensen weggooien op hyves. Dat is hip tegenwoordigquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het karakter van Ripley overnemen
jah undernet ook wel es geweest maar vooral die eerste tweequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, ik op ircnet. En heel soms op undernet.
ohohquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
icq geluidjes![]()
wel jammer dat het in de loop der jaren een programma is geworden met een hoop rotzooi erin.. hetzelfde wat nu een beetje met msn gebeurt eigenlijk
Ja, dat vermoedde ik al. Maar dan nog...beertje?quote:
tsssssss ik ben laatst ook ontvriend door iemandquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mensen weggooien op hyves. Dat is hip tegenwoordig
Je pomerans! Jargon enzo. Is het nu helemaal een paddestoel geworden ja?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef dawg het volgende:
Ik heb nog steeds niks aan dat topje van mijn keu gedaan trouwens. Laatste tijd niet vaak meer geweest, slecht.
Maar ik moet zeggen dat, the other day, ze best heel aardig wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het karakter van Ripley overnemen
Oh, dat zou ik ook eens moeten doen ja. Ook iets voor op mn Things to do lijstje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mensen weggooien op hyves. Dat is hip tegenwoordig
as it should be.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
Ik kan nu wel oprecht zeggen dat ik niemand in mijn Hyves of MSN heb staan die ik IRL niet ken![]()
Zit jij op de ircserver van fok?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah undernet ook wel es geweest maar vooral die eerste twee
konden we de tijd maar terugdraaien
sliep ze?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen dat, the other day, ze best heel aardig was
Ja dat ding.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je pomerans! Jargon enzo. Is het nu helemaal een paddestoel geworden ja?![]()
Volgens mij zouden wij trouwens nog een keer met de ballen gaan knallen toch?
Hahaha! Meestal als ik "ontvriend" word, is dat omdat die ander het profiel heeft verwijderd. Een keer heeft mijn ex me "ontvriend". Ik had mijn profiel verkeerd ingesteldquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsssssss ik ben laatst ook ontvriend door iemand
had echt zoiets van wtf is dit nu
duidelijk, de bitch
Ik zit er ook al jaren niet meer. Eigenlijk vanaf dat ik op fok kom niet meer, is al best lang.quote:
kreeg ik gister nog te horen, ik ben alleen lief als ik slaap..... en toen: ohnee zelfs dan praat jequote:
ik kom pas sinds december op fok hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zit er ook al jaren niet meer. Eigenlijk vanaf dat ik op fok kom niet meer, is al best lang.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kreeg ik gister nog te horen, ik ben alleen lief als ik slaap..... en toen: ohnee zelfs dan praat je
tótdat je weer eenmaal bezig bent, hè.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:44 schreef dawg het volgende:
Maar who cares, zo serieus ben ik niet zoals je al wist, qua spelen.
will do. Helmond heeft een prima pooltoko idd!quote:Is goed, spreek me maar aan of pm maar. Helmond vond jij ook relax, toch?
Ducktapequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kreeg ik gister nog te horen, ik ben alleen lief als ik slaap..... en toen: ohnee zelfs dan praat je
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom pas sinds december op fok hahahaDas niet echt lang nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Das niet echt lang nee.ik kom dan ook alleen in singlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en is puur omdat de leuke kleine fora allemaal telkens opgedoekt worden![]()
doe mij maar een stukje dan mjamiequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:51 schreef Adolecens het volgende:
Zooo!
Lekkere ham prei taart gemaakt en is klaar![]()
tis alleen een beetje veul![]()
Ik zal er een strikje omheen doen en ook meenemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe mij maar een stukje dan mjamie
leg t dan wel ff in de vriezer aubquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal er een strikje omheen doen en ook meenemen
Dat vergeet ik dan! Heb ik ook als ik mijn broek in de vriezer legquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leg t dan wel ff in de vriezer aub
we misten je al!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
Mijn internet laat me de ganse tijd in de steek. Ik ga nu bellen om over te stappen denk ik
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vergeet ik dan! Heb ik ook als ik mijn broek in de vriezer leg
Ik help je wel herinnerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vergeet ik dan! Heb ik ook als ik mijn broek in de vriezer leg
Waarom legt iemand - in dit geval Ado - zijn broek in de vriezer?quote:
Dan gaan de vlekken er beter uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom legt iemand - in dit geval Ado - zijn broek in de vriezer?
nou ado moet gewoon een stukje ham-prei taart in de vriezer leggen geen broekquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
om z'n ballen kleiner te maken natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan gaan de vlekken er beter uit
oh ben jij er zo éénquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
t hoorde bij t spel, hij moest die bevroren broek dan dragen, maar die zijn we door t gedoe met kaarsvet en wasknijpers helemaal vergeten
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
t hoorde bij t spel, hij moest die bevroren broek dan dragen, maar die zijn we door t gedoe met kaarsvet en wasknijpers helemaal vergeten
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
Meteen duidelijk waarom je het zo goed kan vinden met JB.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
ssst!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:01 schreef Thrar het volgende:
zou bijna denken dat sedan en nouk bij elkaar op bezoek zijn om het goed te maken
Je bedoelt Sedan en stomme kuthoer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:01 schreef Thrar het volgende:
zou bijna denken dat sedan en nouk bij elkaar op bezoek zijn om het goed te maken
Fijne avond MNR!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
Ben ervan tussen. Fijne avond nog!
* MNR is off
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Duimelot het volgende:
en nu even waarom er echt een broek in mn vriezer ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie hebben tegelijk gepost na afwezig geweest te zijn!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt Sedan en stomme kuthoer?
Hoezo eigenlijk?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]dat was optie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:03 schreef Duimelot het volgende:
en nu even waarom er echt een broek in mn vriezer ligt...Pindakaas werkt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
ik heb een stoffen bank! lijkt me toch geen topoplossing, terpetine leek ons t bestequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je er gemakkelijker uitwassen
Je moet niet zomaar sorry zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
jullie hebben tegelijk gepost na afwezig geweest te zijn!
ok, ik was flauw sorry!
Kwaakie!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef kwaakvaak het volgende:
goedeavond vriendjes en vriendinetjes van het eLeven..
Wel twee OldSkool shooters, The Duke en Quakequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
Quake en Nuke.
Toch ook een mooie combinatie.
Ik vind die ondertitel van je echt geniaalquote:
Leuk is die hè, hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind die ondertitel van je echt geniaal![]()
Pff, dat van mij is alweer verwerktquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
iedereen is voer makenof aan het op peuzelen
Gooi er een leuk onderwerp in :quote:
Nope, zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gooi er een leuk onderwerp in :
Aah bijvoorbeeld : voor de vrouwen "Zijn mannen die net in een nieuwe relatie zitten interessanter dan voordat ze in die nieuwe relatie zaten ?"
(Dat hij dan pas opvalt ofzo)
Fantastisch! Ik ben bruin beyond belief. Elke dag terrasje pakken, feesten, flirten en straks carnavalquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
B! Vakantieganger! Hoe is't in Brazilië?
quote:
pics, or it didn't happen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
B! Vakantieganger! Hoe is't in Brazilië?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fantastisch! Ik ben bruin beyond belief. Elke dag terrasje pakken, feesten, flirten en straks carnaval![]()
Met de familie gaat ook alles goed gelukkig.
Ado was me voorquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
pics, or it didn't happen!
quote:
neuh dan zijn ze bezetquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah bijvoorbeeld : voor de vrouwen "Zijn mannen die net in een nieuwe relatie zitten interessanter dan voordat ze in die nieuwe relatie zaten ?"
Interessante theorie!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh dan zijn ze bezet
echter misschien als een man net in een nieuwe relatie zit en verliefd is enzo straalt hij misschien iets uit wat een vrouw zou kunnen aantrekken (als ze niet op de hoogte is van die nieuwe relatie) ??
Daar heb je wel een punt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh dan zijn ze bezet
echter misschien als een man net in een nieuwe relatie zit en verliefd is enzo straalt hij misschien iets uit wat een vrouw zou kunnen aantrekken (als ze niet op de hoogte is van die nieuwe relatie) ??
Bquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef Belsezar het volgende:
Komt goed jongens
Zodra ik thuis ben zal ik jullie overladen met foto's
Dat zelfvertrouwen dat een man krijgt als hij een relatie heeft... "Zie mij een relatie hebben dan!", dat hij ineens heel zelfverzekerd is en niet meer desperate hoeft te doen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh dan zijn ze bezet
of gewoon relaxed en vrolijk, ontspannen en natuurlijk straalt t ook onbewust over dat ie enorm veel sex heeft enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen dat een man krijgt als hij een relatie heeft... "Zie mij een relatie hebben dan!", dat hij ineens heel zelfverzekerd is en niet meer desperate hoeft te doen?
Dat is altijd al zo geweest Box, iig toen ik een relatie had merkte ik dat dat wel zo was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik ben vanalles van jupiter one aan t luisteren nu met dank aan dawgquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:44 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb ook echt de hele tijd Mariah McKee op repeat... Ik ben veel te romantisch voor deze wereld
Ben juist weer ff overgegaan op rammsteinquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:44 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb ook echt de hele tijd Mariah McKee op repeat... Ik ben veel te romantisch voor deze wereld
kein lustquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben juist weer ff overgegaan op rammstein
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
B
Duimelot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Spannend!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op mijn telefoontje
als in iemand die je belt of een nieuwe telefoon?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op mijn telefoontje
als iemand die me beltquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als in iemand die je belt of een nieuwe telefoon?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
ik wordt bijna nooit gebeld eigenlijk
Ik heb je nr nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
Mijn pm staat openquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
Boefjes, vlegels, belhamels,doerakken, schavuiten zijn het!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan vergeef ik t je bij deze
maar de mensen die wel mn nr hebben bellen ook niet
Waarom bellen als msn ook werktquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan vergeef ik t je bij deze
maar de mensen die wel mn nr hebben bellen ook niet
pmen is niet bellenquote:
Pm met het nummerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pmen is niet bellen
en om je nu vanuit brazilie mij te laten bellen omdat ik zo graag eens telefoon wil vind ik een tikje prijzig gel;oof ik(want ik laat je natuurlijk niet meer ophangen)
ik zal meteen pmenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pm met het nummer
Een smsje uit brazilie is niet zo duur. Het is geen bellen maar wel helemaal van de andere kant van de wereld.
Joe is sowieso NEUK muziek...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Nouk84 het volgende:
Kreeg deze gisteren van een vriend doorgestuurd, met de ongenuanceerde opmerking: dit is wel echt NEUK muziek...
Misschien omdat je wordT schrijft?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boefjes, vlegels, belhamels,doerakken, schavuiten zijn het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |