geld gebrek? Op wat voor niveau zitten je mids nu dan qua conditie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verlies dan teveel midrating om nog fatsoenlijk te kunnen counteren. ik heb wel het plan om mijn middenveld te gaan verjongen maar dat gaat nog wel even duren denk ik
quote:
geldgebrek idd, ze zitten nu op uitstekend.... maar heb nu mijn keeper flink verbeterd, volgende project wordt mijn middenveldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geld gebrek? Op wat voor niveau zitten je mids nu dan qua conditie?
is het verschil zo groot dan als ze naar goed gaan? En volgens mij kan je er ook wel 20-25% van mij lijkt me..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geldgebrek idd, ze zitten nu op uitstekend.... maar heb nu mijn keeper flink verbeterd, volgende project wordt mijn middenveld
Die kans is 66%quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het verschil zo groot dan als ze naar goed gaan? En volgens mij kan je er ook wel 20-25% van mij lijkt me..
Dat kan je ook geleidelijk aan doen. Ik counter met 5-3-2 en 4-3-3 Zo kan ik mn tegenstanders verschillend aanpassen en heb evt dan (net als iedereen) ook nog 4-4-2.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als je het goed doet. Dan kun je zelfs 2 opstellingservaringen op uitstekend krijgen en houden.
Ja dat scheelt al aardig wat en dat kost me dan een aantal counters die ik hard nodig heb in mijn league ... zodra ik jongere mids heb schroef ik het percentage naar beneden bij... bovendien wil ik dan dermate goede mids hebben zodat een counter ook niet meer nodig isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het verschil zo groot dan als ze naar goed gaan? En volgens mij kan je er ook wel 20-25% van mij lijkt me..
Maar ik moet zondag dus tegen een andere counterploeg en ik verwacht niet dat mijn middenveld goed genoeg is om hem te pakken op die manier. Dus ik weet toch al niet hoe ik het moet doen, maar dan zou ik denk ik beter 442 kunnen doen met 2 vleugels en 2 superspitsen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan je ook geleidelijk aan doen. Ik counter met 5-3-2 en 4-3-3 Zo kan ik mn tegenstanders verschillend aanpassen en heb evt dan (net als iedereen) ook nog 4-4-2.
@ Psychonikeo :
Ik raad je aan lekker nog even 4-5-1 te blijven spelen tot je andere taktiek op goed staat. Dan overstappen en op woensdag de volgende gaan spelen. Dan ontloop je die verwarring en loop je niet t risico dat je daar door verliest.
ja precies op die manier.. nou ja spaarse dan zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al aardig wat en dat kost me dan een aantal counters die ik hard nodig heb in mijn league ... zodra ik jongere mids heb schroef ik het percentage naar beneden bij... bovendien wil ik dan dermate goede mids hebben zodat een counter ook niet meer nodig is
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond mijn teamnaam voor je toch een stuk beter verzonnen
Vangen!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zie weer wat hormoontjes in het rond springen
Uitmuntend kun jij niet betalen. Ik weet niet zo goed de prijzen voor Goed middenvelders op niet trainee leeftijden maar ik weet wel dat goed aanvallers/verd met enkele bijstats op dit moment zo'n 2,5-3 ton kosten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef GotC het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een middenvelder? Ik zoek iemand die qua positiespel goed tot uitmuntend is..maar wat is een normale prijs?
4-4-2 is idd dan ook een goede optie! En beter voor de counter omdat je aanval dan logies beter is door dat je 2 spitsen kan opstellen ipv 1.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar ik moet zondag dus tegen een andere counterploeg en ik verwacht niet dat mijn middenveld goed genoeg is om hem te pakken op die manier. Dus ik weet toch al niet hoe ik het moet doen, maar dan zou ik denk ik beter 442 kunnen doen met 2 vleugels en 2 superspitsen..
Duurrrrrrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef GotC het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een middenvelder? Ik zoek iemand die qua positiespel goed tot uitmuntend is..maar wat is een normale prijs?
Vraag maar aan Vulliequote:
Daarom dacht ik daar aan jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
4-4-2 is idd dan ook een goede optie! En beter voor de counter omdat je aanval dan logies beter is door dat je 2 spitsen kan opstellen ipv 1.
Zo ff het een en ander verbeterd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef The_Hives het volgende:
hoi net thuis, maar moet nog even wat kwijt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAKKES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEEVVVVEERRRTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet ze zelf zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef Flappekz het volgende:
vind t stiekem wel weer leuk, de eerste trainees zoeken
Ik help d'r alleenquote:
Normale prijs. Maar als je goed zoekt, dan haal je ze zelfs voor 1000 uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik help d'r alleen
Mooie 17jr redelijk positiespel, 350 loon, excl. voor 8000 binnen gehengeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |