Dat zouden ze dan eens in moeten voerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb je geen tienjarige studie voor nodig, geloof ik
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef conleche het volgende:
TVP. Ik ga hardlopen. Ik heb namelijk 2 leonidas bonbonskes gegeten.
Oeh! Ja!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef conleche het volgende:
TVP. Ik ga hardlopen. Ik heb namelijk 2 leonidas bonbonskes gegeten.
Ik moest die zin drie keer lezen voor ik begreep dat het beroep van je echtgenoot niet gyneacoloog is en je niet eerder getrouwd bent geweest met twee vrouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nu een man als gynacoloog. Daarvoor 2 vrouwen, maar ik voel me bij deze man beter op mijn gemak dan bij die 2 vrouwen samen. Dat waren echt van die skinnybitches.
whehehe, ervaringen met masseuses die blijven ratelen, terwijl jij rustig weg wilt dromen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan eens in moeten voeren![]()
In elk geval een hoofdstukje 'Hou je waffel' aan de lesstof toevoegen
Ik heb zo het vermoeden dat dat niet je 1e les zal zijn. Zomaar een vermoeden hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Eska het volgende:
G'middag hier. Mag ik jullie nog een keer lastig vallen?
Ik heb eens plaatjes-geGoogled op pilates, gewoon om beetje indruk te krijgen van wat ik ongeveer kan verwachten. En nou zag ik dus bijna iedereen op blote pootjes. Is dat idd gebruikelijk? Prettiger en zo, met die oefeningen?
Ben eigenlijk best wel enthousiast (naja....soort van dan) geworden van wat jullie zeiden. En er blijkt hier vlakbij een club te zijn waar pilates gedaan wordt èn op voor mij handige momenten èn ook nog plek.
Gaat er serieus naar uitzien dat ik me er aan waag dus![]()
Hoop alleen wel dat oefeningen als deze niet in de eerste lessen aan bod komen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Ja!
Misschien ook nog even kotsen na het hardlopen voor de zekerheid?
Of ik formuleer gewoon slecht. DAt kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest die zin drie keer lezen voor ik begreep dat het beroep van je echtgenoot niet gyneacoloog is en je niet eerder getrouwd bent geweest met twee vrouwen.
Ik moet echt die bieb uit. ;').
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet meteen hard te lopen?
Ziet Greys nu als de nieuwe tandartsassistente met het gebit van Ankiequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Eska!
Wat ik vroeger wilde worden: Fotograaf. Of Ankie van Grunsven.
Wat ik nu wil worden: Rijk.
Wat ben ik nu: De vrolijkheid zelve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |