Ah, scheisse! Aber, ich denke das der D. ihn ein bischen Massieren könte?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Es geht ja gut. Hab' nur ein bisschen Schmetz an meinen Rucken (whehe) und sitze / liege jetst auf der Sofa.
Ziekquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bij eelSoup werd er wel een handje geholpen. Die rare japanners
Redet mal hieroben. Er ist nicht zuhause und Isst in einem Restaurant. Vielleicht heute Abend wenn Er getrunken hat und ich noch nicht Schlafe.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah, scheisse! Aber, ich denke das der D. ihn ein bischen Massieren könte?
(ofzo)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Pieter. het volgende:
En D. is lekker uit eten en ik heb niks te vreten in huis.
De supermarkt is zeker 100 meter lopen, maar ik zit al in mijn badjas op de bank.
Wie voedert me? (pruillipje).
Ik heb niets met Duitsers en niets met de gesproken taal, maar als zangtaal vind ik het wel mooi.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met de Duitse taal
Zeker na m'n werk bij Alternate waar we gewoon teveel moesten werken met stugge, domme, bureaucratische Duitsers
Open wide darlingquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Pieter. het volgende:
En D. is lekker uit eten en ik heb niks te vreten in huis.
De supermarkt is zeker 100 meter lopen, maar ik zit al in mijn badjas op de bank.
Wie voedert me? (pruillipje).
Reden = Spreken, niet lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Redet mal hieroben. Er ist nicht zuhause und Isst in einem Restaurant. Vielleicht heute Abend wenn Er getrunken hat und ich noch nicht Schlafe..
Alleen dat ha ha ha geluidje is hetzelfde, toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond het al zo bijzonder dat the army of lovers dat bedacht hadden
sterkte met je rvg. En ik had me al op het ergste voorbereid maar bloehoese had er weer een bende van gemaakt. Tijd voor een reorganisatiequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Pieter. het volgende:
[..]
NAh, liggen gaat ook niet echt geweldig, maar dat is een houding die ik op mijn werk niet vaak aanneem.
Ik denk dat het een beetje overbelast is, paar lange dagen geweest, heel veel in de auto gezeten, dus even de spiertjes wat rust geven.
Geen tijgerbalsem, maar wel even masseren. De vorige keer is dat erg goed bevallen.
En jij, lekker aan het puinruimen na je vakantie? Vervelend is dat. Dat je weet dat je werk blijft liggen als je even een weekje of wat weg bent.
Je bent een week te vroeg!quote:
Jaaaaaa joh, een man, werk, je kent dat wel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef Xiance het volgende:
och kind!! het gaat *dolletjes* gewoon *dolletjes*...
en daar?
ik heb je al lang niet meer zien posten
gewoon negeren, dat doe ik ook al jarenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaa joh, een man, werk, je kent dat wel...![]()
En dan kom ik in een vlaag weer ff langs met een mea culpa maar dan nóg.... Nou ja en de laatste keer waremn er allemaal eigenaardige mensen en moest ik me gaan vóórstellen en uitleggen wie en wat ik ben. Jeroen Krabbé legt ook nergens meer uit wat 'ie voor de kost doet.
Een week terug vroeg?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent een week terug vroeg!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |